Last.fm
The Beatles niet speciaal vinden oké, maar overrated? The Beatles hebben zowat het hele muzieklandschap veranderd. Als er één band niet overrated is, is het The Beatles. Oh, en The Beatles tripten altijd op acid, behalve misschien in de vroege jaren (hoewel ze toen ook al groot fan waren van drugs).
Nouja artiesten na hun kunnen er niet echt aan tippen. Want als je een album uitbracht dan zit er altijd wel een nummer tussen dat je totaal kut vind. Bij de beatles was een album gewoon zoals het hoort, allemaal nummers die elkaar aanvullen. Daarnaast hebben ze gewoon meerdere albums die je een klassieker label geeft. Vergelijk dat met nu en je huilt jezelf een ongeluk. Dat de muziek simpel was is ook onderdeel van de charme. Echter als je het weer beluisterd, hoor je misschien weer wat nieuws. Dit herontdekken gaat over op generaties, dat tijdloze gevoel en de beleving zijn ongeëvenaard.
Althans dat is wat hun muziek met mij kan doen. Hetzelfde vond ik ook in The Kinks, die vind ik wat beter weg luisteren op sommige momenten.
Ringo mag dan misschien geen speciale drummer zijn, maar hij deed gewoon waar hij goed in was. Niet elk bandlid kan de beste zijn in z'n discipline. En je onderschat Harrison enorm, die heeft zelfs één van de leukste Beatles nummers geschreven.
En over een paar weken dan eindelijk Paul McCartney zien ![]()
Ach ja, maar als we het over The Beatles hebben, hebben we het wel over John Lennon en Paul McCartney. Ringo Star en George Harrison zijn een beetje meh
George Harrison schreef Something, één van de beste Beatles nummers
Ringo was all-around awesome
Nope.
Ringo mag dan misschien geen speciale drummer zijn, maar hij deed gewoon waar hij goed in was.
Hij was anders nog een best goede drummer. Dat "Ringo was de drummer"-grapje was er eentje die ontstond omdat Ringo pas later dan de rest de band in kwam en altijd een beetje door de day 1-fans als het lulletje werd gezien. Op tracks als Good Morning, Good Morning, A Day in the Life en Oh! Darling is zijn drumwerk gewoon retestrak. Andere grote drummers (bijv. Dave Grohl, Mike Portnoy en Phil Collins) hebben Ringo ook geprezen om zijn drumwerk (terwijl Ringo zelf altijd skeptisch was, maar dat is deel van zijn karakter).
Also, hij was de enige Beatles member die niet op een gegeven moment compleet doorschoot. Harrison heeft in een fit of rage de band ooit verlaten, Lennon en McCartney zaten rond het einde van The Beatles constant te vechten. Ringo was degene die het geheel aan elkaar hield (Ringo was ook grotendeels verantwoordelijk voor de terugkeer van Harrison).
Morphie ga jij naar M83 20 juni in Paradiso?
Oeh, ik had nog helemaal niet gezien dat 'ie naar paradiso kwam. Die prijs is nog best te doen. Ik ga er over nadenken, als Rock Werchter het niet wordt (waar hij ook staat), is dit altijd leuk ![]()
How super-eclectic is the musical preference of SeventhRest?
SeventhRest's super-eclectic score is
764/1000
As this number is larger, you have a more eclectic musical preference. People with scores over 700 have bragging rights. People whose score is below 400 should consider more musical styles!
The following are the artists with the most occurences in your list
桜åºçµ± (9)
æ¤æ¾ä¼¸å¤« (8)
å´Žå…ƒä» (8)
下æ‘陽å (7)
光田康典 ![]()
伊藤賢治 (5)
Masaharu Iwata (5)
ä»²é‡Žé †ä¹Ÿ (5)
Tsuyoshi Sekito (5)
èŠç”°è£•樹 (4)
浜渦æ£å¿— (4)
Takeshi Inoue (4)
Hidehito Aoki, Misaki Okibe, Yoshiyuki Itoh (4)
Masuko & Hitoshi Sakimoto (4)
Takeharu Ishimoto (4)
Black Flag (4)
Masaki Kurokawa (4)
Devil Summoner (3)
Adolescents (3)
Dead Kennedys (3)

My super-eclectic score is currently
764/1000
The most similar artists for my profile are 桜åºçµ± (9), æ¤æ¾ä¼¸å¤« (8), å´Žå…ƒä» (8), 下æ‘陽å (7), 光田康典
, 伊藤賢治 (5), Masaharu Iwata (5), ä»²é‡Žé †ä¹Ÿ (5), Tsuyoshi Sekito (5), èŠç”°è£•樹 (4)
Not bad :7
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.