Kent iemand al dit onderdeel van last.fm discover? Bevalt me goed tot nu toe. Je kan ook mixes maken weet nog niet helemaal goed hoe. En je kan verschillende genres aanklikken en dan more like this song of iets totaal anders.
Godverdomme, ben ik de enige met problemen met de scrobbler update of hebben ze dat ding gewoon vol fouten eruit geknald?
Nope. De nieuwe scrobbler is bij mij ook niet zo fijn.
Hij start niet automatisch bij het starten van iTunes (verholpen door hem automatisch te laten starten als ik mn MacBook opstart) en hij herkent alle plays van de vorige keer als plays van een mobile device (iPod) dus als ik dat accepteer, worden al mijn plays 2x gescrobbelt.
Oh well, bij elke reboot even op "nee, niet scrobblen van mobile device" klikken en het werkt. Maar de oude was fijner ja
Lol, dat probleem had ik juist met de oude scrobbler en dat is nu opgelost met die nieuwe. Eerst moest ik altijd liedjes die ik op m'n PC had geluisterd handmatig weg vinken om ervoor te zorgen dat ik echt alleen iPod liedjes zou scrobbelen.
Ze zullen hem vast nog wel een keer updaten als er nog zoveel problemen mee zijn.
Hij start niet automatisch bij het starten van iTunes (verholpen door hem automatisch te laten starten als ik mn MacBook opstart) en hij herkent alle plays van de vorige keer als plays van een mobile device (iPod) dus als ik dat accepteer, worden al mijn plays 2x gescrobbelt.
DIT. DIT IS ZO FOCKING IRRITANT
Ik heb nu Bowtie geinstalleerd, werkt nu al veel beter. Als ze die scrobbler een keer fixen wil ik het wel weer installeren.
Een tijdje terug (toen ik nog wel iTunes gebruikte) herkende de Last.fm scrobbler opeens weer mijn iPod na een jaar niets. Dat waren best veel scrobbles (alles vanaf januari 2012 )