Is op het eerste gehoor een stuk toegankelijker dan Bitte Orca. Ook beter? Dat waarschijnlijk niet... maar dat ie nog vaak gedraaid gaat worden is duidelijk!!
Is op het eerste gehoor een stuk toegankelijker dan Bitte Orca. Ook beter? Dat waarschijnlijk niet... maar dat ie nog vaak gedraaid gaat worden is duidelijk!!
Dat eerste nummer is gewoon geniaal. Heerlijke Led Zeppelin-achtige gitaren die er zo af en toe inknallen. Gun Has No Trigger is nog steeds super. De rest is niet bijzonder spannend geloof ik, dus het haalt het niet helemaal bij Bitte Orca. Maar wel een fijn albumpje.
Vampire Weekend hoopt voor het einde van het jaar de nieuwe plaat te hebben afgerond. Zou mooi zijn, kijk er wel naar uit. En dan hopelijk volgend jaar alle festivals plat spelen. En weer terug naar Paradiso natuurlijk.
Dear all, This may come as a surprise to many & has been an issue of much thought for me. My decision was not easy to make. I am leaving Girls. My reasons at this time are personal. I need to do this in order to progress. I will continue to write & record music. More will be announced soon. I thank you all for everything. Sincerely–Christopher
Vampire Weekend hoopt voor het einde van het jaar de nieuwe plaat te hebben afgerond. Zou mooi zijn, kijk er wel naar uit. En dan hopelijk volgend jaar alle festivals plat spelen. En weer terug naar Paradiso natuurlijk.
Afronden en releasen is niet hetzelfde. Zal leuk zijn als het album nog in 2012 komt, maar ik verwacht 2013.