LittleBigPlanet PSP

Level %

Nog XP voor level

Beelden van LittleBigPlanet Portable!

http://www.youtube.com/watch?v=QZNYFtyaIbs

Begint bij 2:08. Het zijn maar 3 seconden, maar goed, het ziet er erg lekker uit!

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ziet er wel leuk uit. :)

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Zier er mooi uit idd

Level 24 95%

Nog 354 XP voor level 25

Hier is meer footage van de game te bekijken :)

Level 9 99%

Nog 11 XP voor level 10

Op youtube zijn er nu veel gameplay filmpjes te vinden over LittleBigPlanet PSP, dit vanuit de E3. Indien jullie het niet kunnen vinden zoek ik ze nogmaals op.

Edit: laat maar, post hier boven heb je ook!

Level 24 92%

Nog 666 XP voor level 25

Is er trouwens al meer bekend over release datum? Heb hier echt ontzettend zin in :D

Level 24 95%

Nog 354 XP voor level 25

Een concrete releasedatum is er volgens mij nog niet, maar de game zal wel dit jaar nog verschijnen.

Level 9 99%

Nog 11 XP voor level 10

Oktober toch? Had ik ergens gelezen, kan het ook fout hebben.

Level 45 97%

Nog 916 XP voor level 46

t liefst in de zomervakantie

dat k onderweg een nieuw spel heb om te spelen :)

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

PSP Go komt pas 1 oktober, dus voor die tijd zal de game er ook niet zijn lijkt mij.

Level 12 98%

Nog 26 XP voor level 13

Heb er zin in dit jaar!

Level 10 85%

Nog 217 XP voor level 11

t liefst in de zomervakantie

dat k onderweg een nieuw spel heb om te spelen :)

Inderdaad ik wil ook wel even een goed spel hebben om onderweg op mijn psp te kunnen spellen.

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

must..have..

Redactie
Level 23 98%

Nog 148 XP voor level 24

Ik vraag me af hoeveel dit verschilt van de PS3 versie. Ik hoop dat er toch wel wat kleine leuke extra features komen in dit spel. Niet gewoon wat extra levels en that's it.

Level 24 95%

Nog 354 XP voor level 25

Boxart! Ziet er leuk uit, lekker vrolijk :)

Redactie
Level 23 98%

Nog 148 XP voor level 24

Ik had niets anders verwacht van LBP. Ziet er iig weer netjes uit.

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

En de US boxart:

:)

Redactie
Level 23 98%

Nog 148 XP voor level 24

Die vind ik persoonlijk leuker. Wat meer kleur op te vinden en meer sackboys=win :D

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Die mummie sackboy op de US cover is trouwens wel erg gaaf! :P Hopelijk komt ie ook nog ooit als DLC naar de PS3 versie :'D

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Zo, vandaag is de dag dat ik openlijk mag praten over LittleBigPlanet PSP. Ik heb de reviewcode namelijk van SCEB gekregen, en vanaf vanmiddag mag ik een review plaatsen. Ik heb de game echter nog lang niet uit (voor zover je LBP uit kan spelen, that is...) dus die review die laat nog wel pakweg een weekje op zich wachten.

Ik kan echter al wel zeggen dat LittleBigPlanet ook voor de PSP een erg goede game is! Het speelt allemaal net zo soepel als op de PS3, en de aanpassingen die her en der zijn gedaan om het geheel op de PSP te doen passen voelen nog nergens hinderlijk aan. Enige nadeel is toch wel dat de game helemaal geen multiplayer heeft. Met 3 andere Sackboys een level spelen was chaotisch, maar altijd wel dikke lol. Heck, ik mis zelfs het slaan van tegenspelers! Door het ontbreken van een multiplayer zijn ook de gezichtsuitdrukkingen + de nieuwe animaties daarbij een beetje overbodig geworden. LBP is op de PSP dus enkel een enorme singleplayer ervaring met een bouwdoos erbij. Maar tot zover ben ik over dat alles wel erg enthousiast.

Nogmaals, mijn review komt later, maar als jullie al vragen hebben over de game, dan beantwoord ik die graag! :)

Oh, en als jullie ook kans willen maken op een promoversie van LittleBigPlanet in UMD vorm (ik heb zelf de downloadvorm), houdt dan de LittleBigPlanet club in de gaten, want we gaan zeer binnenkort 5x de PSP game + 2 kleine Sackboys weggeven! :D

Level 55 96%

Nog 1815 XP voor level 56

Hij lijkt erg op de PS3 versie, alleen dan zonder MP. Dat klinkt erg nice! Kan weleens een erug goede game worden dit, zou er bijna een PSP voor kopen :P Zijn er trouwens meer lvl's in de SP? :)

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Geen idee, ik ben nu net bij de 5e creator curator in de story mode, en elke "wereld" had tot dus ver 4 levels (op de introductie na dan). Ik vermoed dat het niet veel zal verschillen van de PS3 versie. Wel ligt de nadruk iets meer op het puzzelen dan op het platformen bij de levels van Cambridge Studios...

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Eurogamer:

All of the above applies to the PSP game too, plus there have been some neat improvements. The tweaking has been done with a careful enough hand to ensure everything still looks, feels and plays just as it should. SCEE Cambridge has done Media Molecule proud and fans of the original game won't be disappointed. PSP owners who missed out first time around should be sure to give it a go, as LittleBigPlanet is undoubtedly one of the standout titles for Sony's handheld.

9/10

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Hmm, ik zat zelf meer met een 9- in mijn hoofd voor mijn recensie... :P En ik zal me niet laten afleiden door andere reviewscores :]

Maar ja, het is wel een goed spel! :)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.