LittleBigPlanet PSP

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Ja maar wat ik niet echt snap, is er is geen multiplayer maar wel maps van andere mensen? Als je geen internetverbinding op je psp hebt heb je dus ook niet die maps, toch ? :P

Klopt. Je mist een groot deel van de LBP ervaring zonder interntetconnectie!

Level 10 85%

Nog 215 XP voor level 11

Ja ok, dan is dat duidelijk (A) check ff je pm morph

Level 45 97%

Nog 916 XP voor level 46

I <3 this game, leek wel alsof ik 15 minuten bezig was in de trein ermee. Inmiddels zat ik alweer in Eindhoven, een uur verder dus :P

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Niks gekregen? :S

Redactie
Level 23 98%

Nog 148 XP voor level 24

Net weet een paar levels gedaan. Heel erg vet, ik kwam alleen later in een level aan waar ik weer van layer moest switchen. Dat deed ie alleen niet.

Dat is echt zo kut, ik wil deze game uitspelen xD

Level 10 85%

Nog 215 XP voor level 11

Niks gekregen? :S

hmm, apart. Ik had je namelijk gestuurd wat precies die LBP-club is waar je het over had?

Level 4 81%

Nog 49 XP voor level 5

Oké na Little Big Planet vorige week voor de PS3 aangeschaft te hebben en daar meteen zo verknocht aan te zijn geraakt, stonden we deze week in de rij bij Game Mania voor de PSP versie... altijd leuk voor op het werk... ;-)

Maar we komen er niet uit... Ik ben zelf begonnen met LBP op de PSP, maar wanneer ik het spel afsluit en weer opnieuw opstart krijg ik nergens de kans opnieuw te beginnen, of om verder te spelen op een ander account of naam... Of kijken wij ergens gigantisch overheen? Kortom als mijn vriendin aan de gang gaat met LBP op de PSP speelt ze automatisch mijn spel verder of opnieuw en verschijnt mijn naam bij de high scores, leuk voor mij... maar zij ziet dat toch iets anders, zij wil haar eigen naam zien verschijnen...

Wie kans ons helpen?

BTW die extreem lange laadtijden heb ook ik op de PSP 3004 met LBP UMD. Beetje jammer, gelukkig valt het in de game wel mee.

Uiteraard iedereen alvast hartelijk dank voor het meedenken... ;-)

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Hay,

Ik heb ook een vraagje over het level, het ei van Colombus ik kom daar ook niet verder. Hoe moet ik bij het ei komen?

Greetz

Level 4 81%

Nog 49 XP voor level 5

Ik heb even voor je gekeken Kora07, leuk level vond ik het... ;) Nou vind ik het spel nog altijd helemaal leuk! ^_^

Doe de gekleurde rolletjes in de bijbehorende gekleurde houdertjes om de deurtjes te openen... zoek naar de aanwijzingen (symbolen) in het level en haal de 4 hendels bij de rijen met symbolen net zolang over tot alle symbolen die je hebt gevonden in de kaders zitten. Dan kom je vanzelf het ei ook tegen.

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

ja maar nu weten wy nog steeds niet hoe we verder komen in dit level iemand enig idee?

Level 4 81%

Nog 49 XP voor level 5

ja maar nu weten wy nog steeds niet hoe we verder komen in dit level iemand enig idee?

Geef eens een duidelijke omschrijving van wat je niet begrijpt in het level... Waar loop je precies op vast?

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

het gaat denk ik om de goede volgorde van de kaartjes ... en er is nog een stuk muur waar we niet langs kunnen ...dit zyn de woorden van myn zoontje die het spel speelt ikzelf dus niet ( ik ben de vader)

hoop dat jullie een oplossing hebben

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Ik kwam niet verder vlak voor het ei met de schakelaars maar ik heb de 'code' inmiddels gevonden dus het is niet meer nodig! In ieder geval bedankt voor het kijken!

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

hoe vind je die code dan?

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Door het spel er boven als je deze helemaal met uitgespeeld verschijnen de tekens er. Volgens mij was het van links naar rechts tijger, pelikaan, draak, slang

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

he reuze bedankt hy zegt dat het gelukt is en door kan naar t volgende level !!

Level 27 95%

Nog 477 XP voor level 28

Heb 'm net voor Kerst gekregen, net de eerste twee levels gespeeld. Heerlijk spel!

Alleen is het wel best moeilijk om 100% te krijgen in elk level, perfectionist die ik ben wil ik dat dus wel ^_^'

Level 57 96%

Nog 1818 XP voor level 58

Blijft het ook leuk in je eentje? Want wat ik van de PS3-versie bij een vriend ervaarde was dat in je eentje nogal saai en eenzaam was, maar met drie anderen erbij heel tof was...

Level 55 96%

Nog 1815 XP voor level 56

Als je op mij lijkt blijft het leuk, ook in je eentje. Gewoon awesome platform-actie gemixt met wat creatifiteit. Das LBP, als je dat niet leuk vind ben je aan het verkeerde adres. It's that simpel ;) Met vier spelers LBP' en is trouwens amper te doen hoor, TE chaotish! :lol:

En sinds wanneer heb je een PSP Ralph? :|

Level 3 91%

Nog 13 XP voor level 4

Hee

Ik heb een probleem.

Ik heb dit spel en het is super leuk :D

Maar als ik online wil geeft een foumelding over dat ik mijn patch functie moet bijwerken ofzo.

Kan iemand mij hiermee helpen want ik wil super graaqg online:D

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Heb je legale firmware op je PSP zitten? Zo niet, dan is dat de reden ;)

Level 17 99%

Nog 31 XP voor level 18

Zijn er ook gewoon downloadable levels?

Level 17 99%

Nog 31 XP voor level 18

Is het mogelijk dat je levels van anderen download via het internet, maar dat je deze dan thuis download en pas in de trein (waar je geen internetverbinding op je psp hebt) gaat spelen? Dus kun je in principe ook onderweg steeds aan de slag met nieuwe levels?

Level 8 90%

Nog 89 XP voor level 9

Speelt iemand deze game nog? Heb hem net via welcome back gedownload en vind het een erg leuk spel. Heb de ps3 versie wel nog niet gespeeld.

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

Ik vond de PS3 versie betel....

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.