Laatste TV serie

Level 29 96%

Nog 458 XP voor level 30

Series winnen steeds meer aan populariteit. Sterker nog. Ik kijk tegenwoordig meer series dan films. En dit van iemand die verslaafd is aan films. Anywho, ik vond het hoog tijd dat ook series een eigen 'laatst bekeken' topic verdient. Alleen al omdat er veel serie kijkers hier op het IGF zitten. Tevens zijn er genoeg series de niet iedereen kent.

Dus post hier je laatst bekeken serie en wie weet laat je mensen kennis maken met jouw laatst bekeken serie.

Ik trap af met; 'Firefly' http://www.imdb.com/title/tt0303461/

Gisteren heb ik de laatste aflevering gezien en ik kan maar een ding zeggen.

'Hoe hebben ze dit ooit kunnen cancellen?' Ik vond het geniaal. Goede personages, geweldige setting, goed SFX, sets en ga zo maar door. de afleveringen zijn haast mini films op zich. Ik had zo graag meer gezien. Eg jammer want het had een geweldige opbouw.

'Firefly' was kort maar krachtig.

*****/*****

Level 13 98%

Nog 38 XP voor level 14

Goed idee :)

Mijn laatste is een aflevering van my name is earl van 1ste dvd box :) Echt zalige serie, binnenkort box 2 is aanschaffe

Maar ik zoek nu nog wel een nieuwe serie voor de soms lonely nights in de zomer nu prison break en lost gedaan zijn :D

Dacht aan dexter of the wire.. ?

Level 15 95%

Nog 157 XP voor level 16

Ik kijk tegenwoordig meer series dan films. En dit van iemand die verslaafd is aan films.

Same here.

Anywho

..als laatste heb ik Scrubs zitten kijken volgens mijn. Heb er nu in ieder geval nog maar 2 te gaan en it's all over.

:emo:

Level 52 96%

Nog 1535 XP voor level 53

Ik heb afgelopen week eerste seizoen van Deadwood gezien.

Erg vette serie, zet de sfeer van het wilde westen goed neer.

Level 72 99%

Nog 863 XP voor level 73

Ik zit momenteel Spectacular Spider-man te kijken. Een redelijk nieuwe animated series van Marvel zelf als ik het goed het.

Bevalt prima, de sfeer is een beetje kinderlijk, maar het is spiderman. En dat is tof!

Level 29 96%

Nog 458 XP voor level 30

Goed idee :)

Dacht aan dexter of the wire.. ?

Beidde zijn goede series. Maar ik gok dat Dexter meer jouw ding is. Dus begin daar maar mee :'D

Ik zit momenteel Spectacular Spider-man te kijken. Een redelijk nieuwe animated series van Marvel zelf als ik het goed het.

Bevalt prima, de sfeer is een beetje kinderlijk, maar het is spiderman. En dat is tof!

Die wil ik ook nog zien ^_^

Level 22 93%

Nog 480 XP voor level 23

En ik ben bezig met het tweede seizoen van Deadwood. Heel vet idd :)

Level 29 96%

Nog 458 XP voor level 30

En ik ben bezig met het tweede seizoen van Deadwood. Heel vet idd :)

awh, ik denk dat ik maar weer eens opnieuw ga beginnen.

Al Swearengen <3 _O_

'God rest the souls of that poor family... and pussy's half price for the next 15 minutes'

Level 36 97%

Nog 594 XP voor level 37

Lost - Season 5

Ook dit seizoen vond ik weer heerlijk. De serie ligt nu wel minder op de personages en meer op het verhaal, maar dat maakt niks uit, want we krijgen eindelijk antwoorden en die zijn vet! De finale was zoals gewoonlijk weer van een geniaal hoog niveau.

Level 59 96%

Nog 1807 XP voor level 60

Scrubs Season 4

Ik vind het een vette serie terwijl ik echt niks met het ziekenhuis heb.

Level 69 97%

Nog 2082 XP voor level 70

Ben bezig met dexter S2

En dit maal wordt dexter onder de loop genomen en moet hij zijn eigen hachje redden.

Level 72 99%

Nog 863 XP voor level 73

Op dit moment de True Blood S02E02 aan het kijken. Lekker chill weer. Ik weet niet wat het is met deze serie, er gebeurt geen reet, maar ik blijf toch kijken!

Level 17 98%

Nog 84 XP voor level 18

Ben bezig met dexter S2

En dit maal wordt dexter onder de loop genomen en moet hij zijn eigen hachje redden.

Seizoen 2 is duidelijk het beste seizoen.

Helaas is 3 iets minder, maar nog steeds erg goed.

Level 15 95%

Nog 157 XP voor level 16

Laatste Scrubs aflevering, en ook een beetje een domper van een final als je het mij vraagt. Alsof het door iemand anders was geschreven of zo. Te veel gepushte grappen, sommige grappen gewoon niet grappig genoeg, beetje gehaast soms. Nee, had hem ergens misschien net zo goed niet kunnen kijken.

Oh, en een afleveringetje EUReKA seizoen 1 , en jammer trouwens dat niemand deze serie nog heeft opgepakt. Zonde

Lekker komisch ongeval in ieder geval weer. Oeh! en Alison uit de kleren. <3

Level 72 99%

Nog 863 XP voor level 73

Laatste Scrubs aflevering, en ook een beetje een domper van een final als je het mij vraagt. Alsof het door iemand anders was geschreven of zo. Te veel gepushte grappen, sommige grappen gewoon niet grappig genoeg, beetje gehaast soms. Nee, had hem ergens misschien net zo goed niet kunnen kijken.

Oh, en een afleveringetje EUReKA seizoen 1 , en jammer trouwens dat niemand deze serie nog heeft opgepakt. Zonde

Lekker komisch ongeval in ieder geval weer. Oeh! en Alison uit de kleren. <3

Het einde van de finale van Scrubs moest ik wel een traantje wegpinken hoor. En geforceerde grappen (als ik dat juist parafraseer) zijn toch wel een trademark van Scrubs of niet?

Eureka heb ik ook gekeken, maar ik vond het te serialized. Ik kan niet echt meer tegen dat format. En ik heb sinds seizoen 2 niet echt meer wat de characters.

Moderator
Level 43 99%

Nog 290 XP voor level 44

Weeds S3.

Meer Showtime goodness! :)

Level 15 95%

Nog 157 XP voor level 16

True, op het laatst kwam het goed en ben ik ook wel even stil gevallen, maar de aflevering had echt een paar matige momenten in mijn ogen. Ik was echt beter gewend van Scrubs. Normaal zijn de grappen ook wel geforceerd maar ditmaal voelde ze gewoon niet right , een aantal in ieder geval. Zoals Ted die het niet kan laten en aan het aarde in zijn hand likt en vervolgens zegt "Good dirt". Waarom al A en waarom uberhaupt B?

Elliot die haar breath niet meer kan vinden ""Where is it? Where is it?? ""Handjes hevig wapperen en daarna direct overgaan in een serieuze line. Not funny en overdreven. Erg raar moment.

En samen "Hugh Jackman" zeggen, beetje het herkauwen van een moment die toen veel leuker was.

Veel minder leuk JD en Janitor moment dan normaal.

"You okay babe?" "EaGLeeEe.." "Yeeaah" Elliot weer, nogal corny.

Ik stoorde me de laatste 2 seizoenen trouwens al een beetje aan haar.

Maar nee, sorry, de kwaliteit van de grappen waren bij deze laatste aflevering gewoon niet zoals dat van vorige afleveringen. Beetje anticlimatisch zelfs.

Redactie & moderator
Level 58 96%

Nog 1926 XP voor level 59

Ach, ik zit pas bij S1 van Scrubs ^^. Heb nog veel grappen te gaan dus :D.

Level 31 93%

Nog 947 XP voor level 32

Ik heb gister avond Mad Men de pilot gezien bij de Vara op 2.

Geweldige serie _O_. Dan Draper is echt een held :)

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

@ K-Real

Idd, ik ben gisteren ook begonnen met Mad-Men en ik ben nu al verslaafd idd. Verder ook aan Weeds, geweldige serie.

Level 72 99%

Nog 863 XP voor level 73

True, op het laatst kwam het goed en ben ik ook wel even stil gevallen, maar de aflevering had echt een paar matige momenten in mijn ogen. Ik was echt beter gewend van Scrubs. Normaal zijn de grappen ook wel geforceerd maar ditmaal voelde ze gewoon niet right , een aantal in ieder geval. Zoals Ted die het niet kan laten en aan het aarde in zijn hand likt en vervolgens zegt "Good dirt". Waarom al A en waarom uberhaupt B?

Elliot die haar breath niet meer kan vinden ""Where is it? Where is it?? ""Handjes hevig wapperen en daarna direct overgaan in een serieuze line. Not funny en overdreven. Erg raar moment.

En samen "Hugh Jackman" zeggen, beetje het herkauwen van een moment die toen veel leuker was.

Veel minder leuk JD en Janitor moment dan normaal.

"You okay babe?" "EaGLeeEe.." "Yeeaah" Elliot weer, nogal corny.

Ik stoorde me de laatste 2 seizoenen trouwens al een beetje aan haar.

Maar nee, sorry, de kwaliteit van de grappen waren bij deze laatste aflevering gewoon niet zoals dat van vorige afleveringen. Beetje anticlimatisch zelfs.

Ja het klopt wel dat voornamelijk ook Elliot echt een beetje een karikatuur van zichzelf werd gedurende de latere seizoenen. Maar daar hadden ze allemaal wel een beetje last van, ze werden steeds gestoorder en steeds minder menselijk.

Level 45 96%

Nog 1057 XP voor level 46

Weeds S3.

Bereid je maar voor op seizoen 4. Die is erg 'anders'. Ik vond hem wel cool :)

Level 36 94%

Nog 1131 XP voor level 37

Hustler seizoen 1-5 gekeken.

Gave serie, werd soms wel erg voorspelbaar tho :(

Level 59 96%

Nog 1807 XP voor level 60

Weeds S3.

Dat vind ik dus echt niks he. Zie het soms op Comedy Central maar mij kan het niet aan het lachen maken.

Moderator
Level 43 99%

Nog 290 XP voor level 44

Weeds S3.

Dat vind ik dus echt niks he. Zie het soms op Comedy Central maar mij kan het niet aan het lachen maken.

Het is ook geen pure comedy.

Mad Men is echt geniaal, heb beide seizoenen gezien en het is echt fantastisch. Zeker als het aansluit bij je opleiding/interesse. Seizoen 3 start eind deze zomer!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.