Laatste TV serie

Level 60 96%

Nog 1908 XP voor level 61

Heather Locklear, Alyssa Milano, Lisa Rinna _O_

Level 42 97%

Nog 742 XP voor level 43

Malle natte ben je ook Notty

Level 60 96%

Dude dit is een van de beste series uit de 90's!

Iedereen keek dit jij liep nog in je luier rond.

Level 45 97%

Nog 953 XP voor level 46

Heather Locklear, Alyssa Milano, Lisa Rinna _O_

Hulde _O_

Melrose Place>Beverly Hills 90210

Level 60 96%

Best characters

Amanda

Sydney

Kimberly

Michael

http://www.youtube.com/watch?v=Mnehw5FB5g8

Die story line was ook zo heerlijk bizar. Kimbery die doordraaide en Peter in een gekkenhuis stopt en een lobotemie wilt uitvoren. :D

Moderator
Level 43 98%

Nog 352 XP voor level 44

Houd je kop eens. Ik ben toen echt niet serieus seizoen 4 ofzo gaan kijken. Ik kijk nu toch gewoon vanaf begin, dus shut up and carry on.

O, je bent niet echt serieus gaan kijken (...)

Ik vind het gewoon raar wanneer mensen lyrisch zijn over een serie, terwijl ze blijkbaar ergens middenin begonnen zijn en nooit aan het begin. Ben je nou een liefhebber of niet,

Level 71 99%

Nog 786 XP voor level 72

Het is Karel mensen. Die roept wel vaker gekke dingen...

Level 26 95%

Nog 449 XP voor level 27

Je weet dat die series voor de typische Amerikaanse huisvrouw zijn gemaakt toch?

Level 26 95%

Nog 449 XP voor level 27

Wie weet trouwens nog een leuke comedy serie om The Sopranos mee af te wisselen? Modern Family en Community uitgezonderd.

Level 71 99%

Nog 786 XP voor level 72

Had je Entourage nou al gezien? Zo nee, kijken dus!

Level 72 97%

Nog 2616 XP voor level 73

Laatst begonnen met Deadwood, bevalt goed.

Mindfuck trouwens toen ik rond ep 5 er achter kwam dat Jane dus Calamity Jane was en al die gasten echt geleefd hebben.

Level 26 95%

Nog 449 XP voor level 27

Entourage is me niet echt bevallen, ik dacht eerst dat ik er even in moest komen maar het is niet mijn type serie.

Level 71 99%

Nog 786 XP voor level 72

Entourage is me niet echt bevallen, ik dacht eerst dat ik er even in moest komen maar het is niet mijn type serie.

One does not simply dislike Entourage.

Oh, dan maar Parks & Rec. kijken ;)

Level 42 97%

Nog 742 XP voor level 43

Mindfuck trouwens toen ik rond ep 5 er achter kwam dat Jane dus Calamity Jane was en al die gasten echt geleefd hebben.

Nice. Trage serie dat moet je wel trekken. Twee woorden: Al Swearengen _O_

Level 57 99%

Nog 369 XP voor level 58

Om één of andere reden ga ik echt heel slow met Deadwood. Ik ben al een maand bezig met seizoen 2 :P

Deadwood is dan ook een echt bestaand Amerikaans dorp.

Level 45 97%

Nog 953 XP voor level 46

Houd je kop eens. Ik ben toen echt niet serieus seizoen 4 ofzo gaan kijken. Ik kijk nu toch gewoon vanaf begin, dus shut up and carry on.

Ik vind het gewoon raar wanneer mensen lyrisch zijn over een serie, terwijl ze blijkbaar ergens middenin begonnen zijn en nooit aan het begin. Ben je nou een liefhebber of niet,

Ik ben nog helemaal nooit lyrisch over Sopranos geweest. Dus waar heb je het in vredesnaam over???

Level 45 97%

Nog 953 XP voor level 46

Cocksucker!

Level 37 98%

Nog 433 XP voor level 38

Wie weet trouwens nog een leuke comedy serie om The Sopranos mee af te wisselen? Modern Family en Community uitgezonderd.

Archer!

Deja vu...

Level 26 95%

Nog 449 XP voor level 27

Archer!

Deja vu...

Ohja, sorry! Zal binnenkort even checken ^_^

Level 55 96%

Nog 1890 XP voor level 56

Drie woorden: perzik in blik :'D

Level 35 96%

Nog 672 XP voor level 36

The Legend of Korra - Episode 10

Deze aflevering hilarisch, episch en bizar genoeg tragisch ook nog... Vette shit! :7

Level 68 99%

Nog 51 XP voor level 69

Jeuj!

Level 60 96%

Je weet dat die series voor de typische Amerikaanse huisvrouw zijn gemaakt toch?

Nee.

Dit was gewoon een jongerenserie. Een spin-off van Beverly Hills 90210. Het was op een iets ouder publiek gericht maar goed toen dat op TV kwam liep jij nog in je luier rond dus ik ben niet verbaasd dat je zoveel onzin lult.

Hoezo is dat raar? Heb jijn elke serie vanaf seizoen 1 bekeken? Genoeg series waar ik midden in ben begonnen. Vroeger kun je niet makkelijk een heel seizoen van een serie downloaden en was je gewoon afhankelijk van de Nederlandse TV.

Bovendien je hebt niet voor niks recaps en er komen ook nieuwe verhaallijnen in series.

Het is niet zo dat 1 verhaal uitgerekt wordt over alle seizoenen.

Behalve bij The Walking Dead dan. :r

Level 44 95%

Nog 1269 XP voor level 45

Breaking Bad is gaaf

Level 60 96%

Als Breaking Bad comedy is dan eet ik m'n schoenen op.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.