Gister de laatste aflevering van Six Feet Under gekeken. Prachtige afsluiting van een geweldige serie. Laatste 10 minuten van de finale zijn een van de beste die ik in een serie gezien heb.
Gister de laatste aflevering van Six Feet Under gekeken. Prachtige afsluiting van een geweldige serie. Laatste 10 minuten van de finale zijn een van de beste die ik in een serie gezien heb.
Vorige week laatste aflevering van "The Soprano's" gezien
Man man man wat een bazenserie poeh, en dat eind....Jezus en nu dacht ik
Nu eerst alle seizoenen van "OZ" kijken en daarna nog maar eens opnieuw the soprano's
Lekker bezig!
Ik ben nu bij aflevering 4 Seizoen 5 van Sopranos. Maar als je vorig week pas laatste aflevering gezien waarom dan gelijk na OZ al opnieuw beginnen?? Dan zit het toch nog erg vers in je geheugen...
Gister avond de pilot van Justified gezien. Vond het leuk maar nog niet super boeiend.
Ik ben nu bij aflevering 4 Seizoen 5 van Sopranos. Maar als je vorig week pas laatste aflevering gezien waarom dan gelijk na OZ al opnieuw beginnen?? Dan zit het toch nog erg vers in je geheugen...
Gister avond de pilot van Justified gezien. Vond het leuk maar nog niet super boeiend.
Ja ik weet al een hoop niet meer van Soprano's, heb er namelijk maanden over gedaan om hem helemaal uit te kijken
Maar na OZ zou ik zomaar met "Lost" kunnen beginnen, seizoen 1tm4 al gezien moet 5&6 nog kijken
Maar omdat het ook alweer een tijdje geleden is ga ik maar overnieuw beginnen
Dus misschien laat ik Soprano's nog even liggen
Rakel succes met de laatste 2 seizoenen, zitten echt mooie afleveringen tussen
Deze vrijdag de laatste aflevering gezien. Wat een serie Six Feet Under is nu mijn nieuwe nummer 2 serie en Sopranos mijn nummer 1. Echt geniaal werkelijk.
Nice, net gelezen dat Phoebe Tonkin een rol gaat spelen in seizoen 4 van The Vampire Diaries. Vond haar echt sterk spelen in The Secret Circle die jammer genoeg gecancelled is. Al staat er dat we haar pas in aflevering 19 zien. Dus rond midden mei 2013.
Nog steeds niet zo indrukwekkend als ik gehoopt had, enkele ontzettend trage stukken en afleveringen waar ik uiteindelijk half doorheen heb gespoeld omdat er gewoon geen fuck gebeurde.
Eerste aflevering van seizoen 3 inmiddels ook gezien, zet de serie toch maar een tijdje in de ijskast want ik zie blijkbaar niet de geniale serie waar anderen het over hebben