Welk spel moet ik kopen?

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Een nieuw forum, een redelijk nieuw apparaat om je games op te spelen en een compleet nieuwe manier om je games te kopen.

Nu zal het voor veel mensen moeilijk zijn om tussen alle games die voor de Iphone beschikbaar zijn de goede er uit te pikken. Daar is dit topic voor! Stel je vragen, zodat je geen miskoop doet.

Level 45 96%

Nog 1057 XP voor level 46

Yay Tidow gaat voor de stickies ;)

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Ik zou wel iPhone in de titel houden voor als straks N-Gage uitkomt, Android populairder wordt, etc.

edit; tenzij je wilt dat alle vragen hier gepost worden ongeacht het platform.

Level 45 96%

Nog 1057 XP voor level 46

Ik zou wel iPhone in de titel houden voor als straks N-Gage uitkomt, Android populairder wordt, etc.

edit; tenzij je wilt dat alle vragen hier gepost worden ongeacht het platform.

Het laatste.

Level 52 96%

Ik zoek naar een app voor de iPhone om bestanden (word, excel, pp, pdf, etc) op mn iPhone te krijgen zonder wifi.

Level 52 96%

Ik zoek naar een app voor de iPhone om bestanden (word, excel, pp, pdf, etc) op mn iPhone te krijgen zonder wifi.

Ik heb inmiddels Documents To Go gekocht, kan je ook word bestanden mee maken en binnenkort excel.

Je hebt wel wifi nodig, maar blijkbaar niet op je pc zelf, mijn pc heb ik aangesloten aan mn router die ook wifi geeft voor mn laptop en iphone. Ik kocht Documents To Go met het idee om dan maar via mn laptop die bestanden te syncen, maar blijkbaar werkt het zelfs via mn desktop pc hoewel die dus geen wifi heeft!

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Even een vraagje. Al die games voor de iPhone, zijn die ook beschikbaar voor de iPod Touch. En zo ja; zijn de games de moeite waard om een iPod Touch aan te schaffen?

Level 26 99%

Nog 37 XP voor level 27

Even een vraagje. Al die games voor de iPhone, zijn die ook beschikbaar voor de iPod Touch. En zo ja; zijn de games de moeite waard om een iPod Touch aan te schaffen?

Alle games ;)

Maar niet de navigatie apps ;)

Zeker waard, ik hem me ipod nu 2 weken en bevalt me zeer ;)

Level 52 96%

Voordat ik de iPhone had had ik gezegt 'nee', het is zonde om zo'n ding te kopen waarmee je NIET kan bellen en internetten. Maar om eerlijk te zijn zijn er best vette games voor de iphone, dus als je een ipod touch neemt heb je alsnog 2 dingen in 1 (media speler en handheld gaming) dus..

Ik zou iig iphone nemen dan heb je alles in 1 :D

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Ja, een iPod is de moeite waard. Echter is de kans erg groot dat je daarna een iPhone wil, dus als je twijfelt tussen de twee zou ik zeker voor de laatste gaan.

Het is gewoon erg fijn dat je er on-the-go snel mee kunt internetten en bellen en dat je niet en je iPod en je telefoon mee moet zeulen.

Maar de iPod an sich, als je toch de optie niet hebt om een iPhone te halen i.v.m. een lopend abo ofzo, is zeker de moeite waard.

Wat je wel nog moet afwegen is of je al dan niet wilt wachten. In September komen er traditioneel nieuwe iPod's uit en de kans is groot dat er dan een iPod uitkomt met dezelfde snelheid als de iPhone 3GS en het snelheidsverschil en bijkomend gebruiksgemak is zeker de moeite waard t.o.v. de oude.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Ah. Dan wacht ik wel nog even voor een nieuwe generatie. Heb een lopend abo idd met een Nokia Xpress Music dus iPhone is geen optie :)

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Nou ik heb zojuist een 15 euro kaartje gekocht. Waar kan ik om mee te beginnen het geld het beste aan uitgeven?

Level 52 96%

Nou ik heb zojuist een 15 euro kaartje gekocht. Waar kan ik om mee te beginnen het geld het beste aan uitgeven?

Ligt eraan wat voor games je leuk vindt.

(Bijna) elk van de topics die ik heb geopend is van games die ik zelf leuk vind, ik zou daar dus een kijkje nemen als ik jou was en checken welke apps weer/nog in de aanbieding zijn.

Anyways, om toch maar wat aan te raden;

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65590 is nog steeds voor 79cent in de aanbieding

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65440 8 euro maar wel goede game

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65445 in de aanbieding voor 1,60

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65447 in de aanbieding voor 79 cent

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65754 in de aanbieiding voor 79 cent

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65562 in de aanbieding voor 79 cent

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65453 in de aanbieding voor 79 cent

maar ik zou gewoon alle topics even langsgaan op dit forum.

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Thanks. Ja was idd alle topic al door gegaan maar dat zijn er nogal wat;) Wel tof dat die games maar 79 cent zijn!

Level 52 96%

Thanks. Ja was idd alle topic al door gegaan maar dat zijn er nogal wat;) Wel tof dat die games maar 79 cent zijn!

om verkopen te stimuleren doen bijna alle uitgevers hun games af en toe in de aanbieding. Dat gaat dus soms echt om games van 5 euro die dan enkele dagen of weken voor 79 ct te koop zijn.

Anyways, post in elk topic ook even je eigen bevindingen daar hebben andere ig leden weer wat aan :)

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Will do, heb nu iig Monkey Island, Baseball Slugger en Knights Onrush gedownload en ben nog even verder aan het kijken naar een racer (Real Racing heb ik net niet meer genoeg voor:/).

Level 52 96%

Will do, heb nu iig Monkey Island, Baseball Slugger en Knights Onrush gedownload en ben nog even verder aan het kijken naar een racer (Real Racing heb ik net niet meer genoeg voor:/).

Asphalt 4 is ook wel lachen, of Need For Speed.

Level 20 92%

Nog 457 XP voor level 21

Ik zal toch wachten en real racing kopen. Die is echt briljant _O_

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

En is Wolfenstein RPG wat? Geloof ik een 8,5 op IGN.

Level 20 92%

Nog 457 XP voor level 21

Is er een fatsoenlijke RTS op de iPhone? (Ik heb Rise of the Lost Empire al)

Level 52 96%

Is er een fatsoenlijke RTS op de iPhone? (Ik heb Rise of the Lost Empire al)

Ik vind zelf Galcon heel vet als je het online speelt.

Level 17 99%

Nog 17 XP voor level 18

Ik heb zelf een HTC Tytn II met windows mobile 6.1. Weet is er iemand die een goede game voor op deze telefoon weet?

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Ik zoek een goed kaartspel (geen poker) en lieft manillen. Iemand idee

Level 52 96%

Ik heb zelf een HTC Tytn II met windows mobile 6.1. Weet is er iemand die een goede game voor op deze telefoon weet?

Er was best een leuk spelletje in de RC3 voor de SE X1 die ze bij XDA hebben geextract, daar kan je even kijken zal die wel nog staan als cab.

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Nog steeds op zoek naar een leuk kaartspel :p

maar heb ook een nieuw spel ontdekt -> the creeps!

Man ik kan niet stoppen met spelen!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.