Welk spel moet ik kopen?

Level 15 88%

Nog 380 XP voor level 16

Moet je even die ontwikkelaar opzoeken: hebben nog veel meer soortgelijke games gemaakt.

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Hebben jullie tips? Zoek een a twee racegames, shooters, actie en sport. Van elke genre wel wat eigenlijk.

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Hebben jullie tips? Zoek een a twee racegames, shooters, actie en sport. Van elke genre wel wat eigenlijk. Voor de ipad.

Level 15 88%

Nog 380 XP voor level 16

Die arcade racers van Gameloft zijn erg leuk, en de shooters eigenlijk ook. Nova 1 en 2 met name. Gameloft maakt best toffe games, maar je moet je wel over het overduidelijke gejatte deel heen kunnen zetten. Ik heb daar geen moeite mee, en vermaak me prima met hun games.

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Gameloft, thx! En gejat spul...donut care at all

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Nvm

Level 6 80%

Nog 108 XP voor level 7

Een Itunes kaart kopen is ook een oplossing

Level 22 92%

Nog 542 XP voor level 23

Ja, Google was weer is mijn beste vriend. Best wel bullshit van Apple, internetbankieren is veel beter.

Level 38 94%

Nog 1190 XP voor level 39

Clickandbuy = soort van internetbankieren.

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Aangezien er sinds kort een zeker lid op dit forum niet weet welk spel hij moet kopen vond ik het maar eens tijd om alsnog dit topic in het leven ...

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Aangezien er sinds kort een zeker lid op dit forum niet weet welk spel hij moet kopen vond ik het maar eens tijd om alsnog dit topic in het leven ...

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Wat?

Level 38 94%

O ja joh? En waarom geeft dat zekere lid verder dan niet een één of andere beschrijving? Loop lekker naar de winkel en koop zo'n app magazine of browse het forum wat door. Oi.

Level 32 93%

Nog 1025 XP voor level 33

Ik heb sinds vandaag mijn Android-telefoon, dus ik was benieuwd of er een beetje leuke games zouden zijn. Ik zoek een gratis RPG, liefst turn-based gevechten en aantrekkelijke looks. Denk een beetje in de richting van Dragon Quest of zo, maar het spel mag niet extreem zwaar zijn om te runnen. Zouden jullie iets weten wat daarbij in de buurt zou komen? Alvast bedankt :)

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Ik heb sinds vandaag mijn Android-telefoon, dus ik was benieuwd of er een beetje leuke games zouden zijn. Ik zoek een gratis RPG, liefst turn-based gevechten en aantrekkelijke looks. Denk een beetje in de richting van Dragon Quest of zo, maar het spel mag niet extreem zwaar zijn om te runnen. Zouden jullie iets weten wat daarbij in de buurt zou komen? Alvast bedankt :)

Zenonia, Inotia, Battleheart

Level 32 93%

Zenonia en Inotia zien er wel interessant uit. Maakt het voor het verhaal uit welk deel je speelt? Niet dat ik deel 4 speel en dat ik dan niets van het verhaal snap of zo.

Weet je verder misschien nog een RPG met een turn-based klik-een-optie-aan vechtsysteem, zeg maar als Pokemon of Dragon Quest?

Level 38 94%

Seed 1 vond ik wel leuk. Niet turn based.

Wel turn based maar net iets minder standaard rpg was geocity, een pokemon rip off.

Zenonia heb ik zelf sowieso een beetje gespeeld zonder naar het verhaal te kijken, zag het niet als toegevoegde waarde.

Level 32 93%

Heb het inmiddels na een paar uurtjes spelen al een paar weken niet aangeraakt. Het was wel aardig, maar besturing was vervelend en ik ben nu hooked aan Shadow Era (gratis cardgame, ondersteund door Android en iOS en onderling kan tegen elkaar online ook gevochten worden). Kan het iedereen aanraden in ieder geval!

Level 26 98%

Nog 186 XP voor level 27

Mijn ouders hebben zojuist een Samsung Tab 2.0 gekocht, wat is op dit moment grafisch het mooiste spel op de tablet's?

Level 38 94%

Is er een Mario Party achtige game voor iOS?

(Dus een soort van ganzenbord met leuke minigames)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Wat is dit nu weer voor forum, alle ios spellen zijn bijna gratis of kosten tenminste minder dan een sjiklet. Dus zeg welk spel moet ik gratis downloaden.

Post was bewerkt op 3 februari 2015, 17:08 door michel.vanhaverbeke.4

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.