Welk spel moet ik kopen?

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Nou ik heb weer een kaartje van 25 euro gehaald. Iemand aanraders die de afgelopen tijd uit zijn gekomen en ik moet halen? Zit iig te denken aan Modern Combat en Dungeon Hunter.

Level 38 94%

Nog 1190 XP voor level 39

Is er ergens zo'n gratis arkanoid iets? Want dat wil k er wel op hebben eigenlijk. Maa heb geen zin om er nu voor te betalen.

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Nou ik heb weer een kaartje van 25 euro gehaald. Iemand aanraders die de afgelopen tijd uit zijn gekomen en ik moet halen? Zit iig te denken aan Modern Combat en Dungeon Hunter.

Meteor Blitz, Rolando, Chess Elite

Is er ergens zo'n gratis arkanoid iets? Want dat wil k er wel op hebben eigenlijk. Maa heb geen zin om er nu voor te betalen.

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 39728&mt=8

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Bestaat er eigenlijk een soort football manager?

Level 52 96%

Bestaat er eigenlijk een soort football manager?

Dit schijnt de beste te zijn

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 16264&mt=8

Level 44 95%

Nog 1512 XP voor level 45

Alle berichten verwijderd, zand erover en nu weer lief doen tegen elkaar.

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

<3

Level 15 91%

Nog 279 XP voor level 16

Ben van plan om binnenkort een Iphone te kopen maar nu is mijn grote vraag, kan je hier ook gratis applicaties of games op downloaden zoals bij de Nokia n96-n97.

Level 52 96%

Ben van plan om binnenkort een Iphone te kopen maar nu is mijn grote vraag, kan je hier ook gratis applicaties of games op downloaden zoals bij de Nokia n96-n97.

ja

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Heb nu overigens Tap Tap 3 oid gedownload, had de gratis al maar deze heeft volgens mij wel een toffe tracklist en was maar 0,79 cent.

Level 38 94%

Ik heb hem ook, wel jammer dat de leukste gratis downloadnummers in extreme zitten, daar ben k nog lang niet aan toen :lol:

Maar het is wel een heerlijke game enzo.

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

iemand nog toffe apps? hoeft niet persee een game te zijn!

fieldrunners is wel een aanrader, ik vind het erg tof en verslavend!

Level 52 96%

iemand nog toffe apps? hoeft niet persee een game te zijn!

fieldrunners is wel een aanrader, ik vind het erg tof en verslavend!

Dit hele forum staat vol, ga eerst maar eens die topics langs.

Level 38 94%

En misschien is het chiller te vermelde wat voor iets je zoekt, er is zoooo veel dat gewoon de vraag 'is er iets tofs' een beetje lastig te beantwoorden is.

Anyways, Rolando is geniaal. Papijump & Scoops zijn simpel maar verslavend.. Flood-It is ook wel nice.

Level 52 96%

En misschien is het chiller te vermelde wat voor iets je zoekt, er is zoooo veel dat gewoon de vraag 'is er iets tofs' een beetje lastig te beantwoorden is.

Anyways, Rolando is geniaal. Papijump & Scoops zijn simpel maar verslavend.. Flood-It is ook wel nice.

Papijump is een app die niemand op zn iphone moet hebben staan. DoodleJump is hetzelfde maar dan op elk gebied beter.

Level 17 99%

Nog 32 XP voor level 18

zoek een tof spelletje, rpg of zo, om gewoon ff af en toe zonder dat ik gelijk een half uur moet spelen, zo als car jack, waar je als je 1 dag niet speeld gelijk een hitsquad achter je ass aan krijgt en je vermoord... en je geheel opnieuw moet beginnen...

ik doe die spelletjes altijd in de trein of op et toilet, dus heb ook geen zin om gelijk een spel een half uur te moeten spelen...

iemand sugestisch?

en ow ja ik vroeg me nog wat af... kan je op internet itunes geld kopen?

Level 38 94%

zoek een tof spelletje, rpg of zo, om gewoon ff af en toe zonder dat ik gelijk een half uur moet spelen, zo als car jack, waar je als je 1 dag niet speeld gelijk een hitsquad achter je ass aan krijgt en je vermoord... en je geheel opnieuw moet beginnen...

ik doe die spelletjes altijd in de trein of op et toilet, dus heb ook geen zin om gelijk een spel een half uur te moeten spelen...

iemand sugestisch?

Thanks for the info :')

En.. je kan iTunes ook gewoon linken aan je normale bankrekening met Click & Buy.

Als je naar dat scherm gaat waar je aan kan geven hoe je betaalt staat achter de tekentjes van de creditcards ook een tekentje CB, druk daar op.

Papijump is een app die niemand op zn iphone moet hebben staan. DoodleJump is hetzelfde maar dan op elk gebied beter.

Okee,maar nee. Die ziet er kut uit.

Level 52 96%

Okee,maar nee. Die ziet er kut uit.

Wat? Iig 10x beter dan papi jump :p

Level 38 94%

Nee. Van papijump is het juist chil dat die zo simpel is. Je bent een rood balletje, springt op groene balken en je hebt een lekker simpel-blauwe achtergrond. Heerlijk. Bij die doodleshitz heb je er weer helemaal moeilijk gedoe omheen, het is een simpel spel, dan moeten ze er geen afleidende zooi omheen doen.

Level 52 96%

Nee. Van papijump is het juist chil dat die zo simpel is. Je bent een rood balletje, springt op groene balken en je hebt een lekker simpel-blauwe achtergrond. Heerlijk. Bij die doodleshitz heb je er weer helemaal moeilijk gedoe omheen, het is een simpel spel, dan moeten ze er geen afleidende zooi omheen doen.

Ehh, nee, zit geen moeilijke zooi omheen, maar ze doen alsof het spel getekend is op ruitjespapier, dat is juist vet.

Level 17 99%

Nog 32 XP voor level 18

iemand sugestisch?

En.. je kan iTunes ook gewoon linken aan je normale bankrekening met Click & Buy.

Als je naar dat scherm gaat waar je aan kan geven hoe je betaalt staat achter de tekentjes van de creditcards ook een tekentje CB, druk daar op.

oke thanks :) maar is click and buy veiliger dan paypal?

Level 52 96%

iemand sugestisch?

oke thanks :) maar is click and buy veiliger dan paypal?

Het is allebei veilig.

Level 17 99%

Nog 32 XP voor level 18

op een of ander manier kan ik mijn CB niet schakelen aan mijn itunes acount... na het schem laden van de itunes store gebeurt er niks :S

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

had ik ook, toen ik op een andere computer ging, linkte ie wel door naar itunes en was het geregeld!

Level 17 99%

Nog 32 XP voor level 18

iemand ervaring met simcity? vroeger zo een groote fan van :D of zijn er betere (zelfde soort) games die ook nog goedkooper zijn?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.