Welk spel moet ik kopen?

Level 1 84%

Nog 4 XP voor level 2

Doodle Jump is echt een aanrader.... 80 cent, maar zo verslavend!!!

aanrader dus

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

iemand al call of duty World at War gespeeld op de iPhone?

hij kost toch 7,99 euro, best prijzig, dus wil wel weten of het de moeite waard is....?

Level 38 94%

Nog 1190 XP voor level 39

Ik zou niet zeggen dat het duur is, want dan komt Mag bitchen en zeggen dat het goedkoper is dan de CoD console games :')

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Ik zou niet zeggen dat het duur is, want dan komt Mag bitchen en zeggen dat het goedkoper is dan de CoD console games :')

Wat een retarded opmerking. Er zit een enorm verschil in productiekosten tussen de versies (denk aan een factor in de 10 000 - 100 000), content, etc. Het is niet meer dan logisch dat deze game zo goedkoop is.

Level 22 93%

Nog 462 XP voor level 23

Lol, ik dacht hetzelfde chiz.

Blijkbaar heb je een leuk imago opgebouwd die niet helemaal lijkt te kloppen Mag ;)

Level 52 96%

Mja, het is heel simpel, games voor de PSP en DS e.d. zijn gewoon 20-50 euro. Deze Call of Duty is 8 euro.

Ik begrijp niet dat mensen klagen over dit soort bedragen.

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

het blijft een game voor mijn telefoon!

ik heb die assassins creed ook gehaald, want die zou goed zijn, nou ik kan niet wennen aan die touchbesturing! dus vandaar dat ik even vraag of iemand hem al gespeeld heeft? want heb geen zin om 8 euro te verneuken!!

Level 38 94%

Hmm.. Ik wil eigenlijk precies Tapdefense hebben maar dan uitgebreider. Anyone?

Level 9 86%

Nog 166 XP voor level 10

jeeej 161354 gehaald met doodlejump! :D

ik ga btw nu cod waw downloaden.

Level 26 95%

Nog 463 XP voor level 27

het blijft een game voor mijn telefoon!

ik heb die assassins creed ook gehaald, want die zou goed zijn, nou ik kan niet wennen aan die touchbesturing! dus vandaar dat ik even vraag of iemand hem al gespeeld heeft? want heb geen zin om 8 euro te verneuken!!

Gespeeld, op iPod Touch en DS, en de DS heeft een veel fijnere besturing. Maar zeker niet slecht voor de iPhone :)

Level %

Nog XP voor level

Ik vind Star Defense echt heel vet. Een stuk vetter dan Tapdefense eigenlijk. Ziet er mooi uit, heeft een Lite versie, de echte versie is €0.79. En met Plus+ ondersteuning.

Level 38 94%

Ik vind Star Defense echt heel vet. Een stuk vetter dan Tapdefense eigenlijk. Ziet er mooi uit, heeft een Lite versie, de echte versie is €0.79. En met Plus+ ondersteuning.

Mhh afgaande op de screens is het te spacy en te druk. Ik wil opzich dat ze echt zo'n pad aflopen enzo. Maargoed de light versie proberen kan sowieso geen kwaad!

Level 52 96%

Mhh afgaande op de screens is het te spacy en te druk. Ik wil opzich dat ze echt zo'n pad aflopen enzo. Maargoed de light versie proberen kan sowieso geen kwaad!

Bij Star Defense lopen ze echt een pad af. En ik vind zelf denk ik ook Star Defense de leukste TD, al moet ik zeggen dat ik 10 jaar geleden uitgekeken raakte op TD games.

Level 22 93%

Nog 462 XP voor level 23

Vandaag gratis: Polyhedra. De moeite waard om even binnen te halen :) best leuk!

Level 22 93%

Nog 462 XP voor level 23

Stil hier de laatste tijd... Ik ben nog op zoek naar leuke games die echt de moeite waard zijn. Heb vorige week van de sint namelijk zo'n leuk kraskaartje gekregen ;). (samurai en wheelers fortune etc heb ik al via de appventcalender)

Level 38 94%

Wat voor soort games zoek je?

Level 22 93%

Nog 462 XP voor level 23

Weet niet eigenlijk :), leuke games met een lange houdbaarheid. Maar ik leun op twee gedachtes. Aan de ene kant heb ik het een beetje gehad met die simpele 1-vinger-games, maar aan de andere kant ben ik niet zo'n fanatieke iPhone-gamer dat ik denk dat ik geavanceerdere (the settlers bijvoorbeeld) games kan waarderen.

Level 38 94%

Opzich ben k wel meer van de simpele games, die hebben wat meer charme.

De laatste tijd speel k meestal:

Radio Flare, Traffic Rush en Must Eat Birds.

Scoops is ook heel simpel en redelijk leuk. Dat verveelt imo ook niet heel snel.

Level 52 96%

Stil hier de laatste tijd... Ik ben nog op zoek naar leuke games die echt de moeite waard zijn. Heb vorige week van de sint namelijk zo'n leuk kraskaartje gekregen ;). (samurai en wheelers fortune etc heb ik al via de appventcalender)

Rolando

Rolando 2

Bejeweled 2

Meteor Blitz

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Hoi. Net dus een nieuwe iPhone en een beetje aan het bladeren voor wat leuke games, maar kon niet echt zo 1,2,3 vinden waarvan ik denk "dit is zeker weten leuk". Ik zoek eigenlijk wat leuke arcade hits (zag Space Invaders, maar beetje "duur"). Zijn er wat leuke old-school games voor een zacht prijsje te vinden?

(Edit: Oh. En een multiplayer Schaakspel (mogelijk via Wi-fi ofzo voor local games?... Er was ééntje gepost in het handige apps topic, maar die is blijkbaar niet meer een aanrader door overmatig gebruik van reclame...)

Level 38 94%

Pff jeetje.. Ik speelde op de N64 altijd pokemon puzzle league.. Ik weet niet hoe het origineel van dit spel heet, maar het is opzich wel een game die op de iPhone zou kunnen, dus ik vraag me af of dat er is?

Principe:

Daar 2 naast elkaar liggende blokjes te swappen moet je zorgen dat je van 1 bepaalde kleur minimaal 3 blokjes naast elkaar moet hebben liggen. Die blokjes verdwijnen dan en nja, je moet het veld clearen of in ieder geval net zoals met tetris zorgen dat je niet de bovenkant van het scherm raakt.

Een soortgelijk spel wat ik nu heb is Piyo Blocks.. Maar dat is toch net wat anders en trekt me iets minder aan.

Level 4 67%

Nog 86 XP voor level 5

De volgende games zou ik iedereen aanraden, waren voor mij in ieder geval geen miskoop, ik plaats er een link van youtube erbij

Doodlejump: blijft verslavend, blijf je heeel lang spelen, al is het maar paar minuutjes per dag.

http://www.youtube.com/watch?v=T21smgZnqQ8

Asphalt 5:

vette graphics en een betere besturing dan het vorige deel. wat ik vooral ook vet vind aan dit spel is de multiplayer, speel dagelijks wel een potje multiplayer

http://www.youtube.com/watch?v=Ol5kCzXAwfY

Terminator Salvation: kostte tijdje geleden maar 0,79 cent. ik had ooit de demo gedownload en vond de besturing echt goed, eindelijk eens een goed bestuurbare shooter op de iphone. de graphics zijn ook heel mooi gedaan, wolken in de lucht die bewegen, zon etc. de game is helaas wel aan de korte kant

http://www.youtube.com/watch?v=ECxoS5WwYG8

Rogue Planet: als je van advance wars houdt, dan moet je deze game ook gaan spelen, turn based strategy game. ik heb hem nog niet uitgebreid gespeeld, maar wat ik tot nu toe heb gezien bevalt mij wel. betere graphics dan uniwar iig

http://www.youtube.com/watch?v=9O9WqpaT8js

Ice Age: had dit spel gedownload voor 79 cent, had niet veel verwacht, maar voordat ik het wist was ik een half uurtje verder. als je toki tori een leuk spel vond dan raad ik deze ook aan, 79 cent is geen geld voor zoiets

http://www.youtube.com/watch?v=cZ_5WMAMPoQ

N.O.V.A: vetste spel op dit moment, vind ik. HALO achtige FPS, met een toffe multiplayer mode. je moet een gameloft live account (net als bij asphalt 5) aanmaken en je kan online spelen. super mooie graphics voor de iphone (3g) wist niet dat dit mogelijk was

http://www.youtube.com/watch?v=cbUVpApFS7k

Ronnie snooker: als je van snooker houdt raad ik aan deze te kopen. de beste snookerspel op de iphone tot nu toe

http://www.youtube.com/watch?v=gK3q01CYMIc

Level 26 95%

Nog 463 XP voor level 27

Als ik een racespel wil, welke moet ik nemen?

Asphalt 5, Real Racing, NFS Shift....

Welke? :'D

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Ik heb ooit eens een need for speed gespeeld bij een vriend, die was best tof!

Anyway, voor de fans van turn based strategy spellen zoals Advance wars, probeer Rogue Galaxy eens. Het spel heeft me een 180 laten doen wat betreft gamen op de iPhone. TBS werkt ontzettend goed op dat apparaat!

Het spel zelf is een stuk simpeler dan advance wars, maar erg verslavend en leuk! Aanradertje. En ik vind het er erg goed uit zien!

Level 52 96%

Ik wilde nog een topic openen over Rogue Planet maar wilde daarmee wachten tot het multiplayer gaat supporten in aankomende patch. Misschien kan jij de topic opnenen?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.