Welk spel moet ik kopen?

Level 4 67%

Nog 86 XP voor level 5

Als ik een racespel wil, welke moet ik nemen?

Asphalt 5, Real Racing, NFS Shift....

Welke? :'D

hangt ervan af wat je precies wil,

wil je een simulator achtig spel of een arcade, als je simulator (net als gran turismo) wil dan zou ik real racing kiezen, meest realistisch

tussen asphalt 5 en nfs shift vind ik de eerste de betere, maar misschien komt dat omdat ik die ook vaker heb gespeeld en omdat het een vette online modus heeft van gameloft

je kan een gratis lite versie proberen van asphalt 5

Level 22 93%

Nog 462 XP voor level 23

Dark Nebula dit weekend gratis.

Schijnt heel dik te zijn, trailer vind ik ook veelbelovend.

Ben hem nu iig zelf aan het binnenhalen :)

Edit:

Oke net gespeeld... dikke aanrader. Ziet er fantastisch uit en is ook nog leuk om te spelen! Enig nadeel vind ik dat je je telefoon moet kantelen om de bal te laten rollen, maar bij dat soort scherm zie je je scherm nooit zo goed als dat je niet hoeft te kantelen. Maar dat mag verder geen issue zijn om hem niet snel te downloaden :)

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Dark Nebula dit weekend gratis.

Schijnt heel dik te zijn, trailer vind ik ook veelbelovend.

Ben hem nu iig zelf aan het binnenhalen :)

Edit:

Oke net gespeeld... dikke aanrader. Ziet er fantastisch uit en is ook nog leuk om te spelen! Enig nadeel vind ik dat je je telefoon moet kantelen om de bal te laten rollen, maar bij dat soort scherm zie je je scherm nooit zo goed als dat je niet hoeft te kantelen. Maar dat mag verder geen issue zijn om hem niet snel te downloaden :)

Thanks voor de aanrader, ben hem aan het binnen halen!

Level 22 93%

Nog 462 XP voor level 23

Ik vind hem echt vet :) dus iedereen: binnenhalen nu het nog kan... En anders is ie ook wel 79 cent waard btw.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Krijg de melding "Dit product wordt op dit moment gewijzigd" :(

Level 22 93%

Nog 462 XP voor level 23

Nou ik heb hem nu uitgespeeld :), fucking gruwelijk. Zeker 79 cent waard. Kan niet wachten op episode 2.

Level 4 62%

Nog 98 XP voor level 5

world war moet je kopen! :)

super vette game! :P

Level 52 96%

Das toch zo'n text based, friend code supported, mmo?

Snap echt niet wat daar leuk aan is :P

Level 38 94%

Nog 1190 XP voor level 39

Misschien handig als je even vermeld wat voor game het is, wat het kost oid.

Genoeg mensen die net als k te lui zijn om het op te zoeken en zonder extra info heeft je post nogal weinig nut.

Level 24 93%

Nog 581 XP voor level 25

Angey birds is zeker een aanrader!

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Iemand schreef dat je niet kan bellen met de iPod touch, maar dat kan wel met Skype en 10 euro beltegoed bel ik een stuk goedkoper dan via een mobiele telefoon en werkt ook op de iPhone ;)

http://itunes.apple.com/nl/app/skype/id304878510?mt=8

Level 52 96%

Iemand schreef dat je niet kan bellen met de iPod touch, maar dat kan wel met Skype en 10 euro beltegoed bel ik een stuk goedkoper dan via een mobiele telefoon en werkt ook op de iPhone ;)

Je hebt geen toegang tot een cellular netwerk met een iPod dus je hebt er niks aan.

Level 17 99%

Nog 32 XP voor level 18

Je hebt geen toegang tot een cellular netwerk met een iPod dus je hebt er niks aan.

volgens mij kan je dan via het WIFI systeem bellen, maar goed waarom zou je als je een iphone heb met belminuten ook nog is via skype gaan bellen? ik kom nooit er over heen... en ik bel en sms niet weinig...

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Werkt perfect hoor via Wi-Fi, ik kan op de meeste plaatsen bellen met mijn iPod touch en heb dus geen duur iPhone abonnement nodig! :lol:

Level 52 96%

Werkt perfect hoor via Wi-Fi, ik kan op de meeste plaatsen bellen met mijn iPod touch en heb dus geen duur iPhone abonnement nodig! :lol:

Je bent de helft van de tijd niet bereikbaar en kan dus niet bellen en niet gebeld worden. Tenzij je altijd thuis en/of op school/werk zit en die locaties zich toevallig naast elkaar bevinden. Dat zou iig geen reële optie zijn en voor 99% van de mensen die met OV of auto ergens naar toe gaat.

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Je bent de helft van de tijd niet bereikbaar en kan dus niet bellen en niet gebeld worden. Tenzij je altijd thuis en/of op school/werk zit en die locaties zich toevallig naast elkaar bevinden. Dat zou iig geen reële optie zijn en voor 99% van de mensen die met OV of auto ergens naar toe gaat.

Bereikbaar ben ik altijd met mijn prepaid telefoon, daar heb ik geen duur abonnement voor nodig! :lol:

Level 52 96%

Bereikbaar ben ik altijd met mijn prepaid telefoon, daar heb ik geen duur abonnement voor nodig! :lol:

Weinig hier hebben een duur abonnement hoor, dat is ook niet nodig voor een iPhone als je je toestel niet per se gratis wilt.

Bovendien is zo'n abonnement een stuk makkelijker en goedkoper dan twee toestellen nodig hebben met allebei een apart prepaid saldo, verschillend nummer, etc.

Anyways, deze topic is bedoeld voor games, niet voor applicaties als Skype, dus aub niet meer offtopic gaan, open er desnoods een nieuwe topic voor.

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Tuurlijk joh, jij je zin, als je je geld graag uit wil geven aan die hard lachende telecomproviders moet dat lekker zelf weten! :'D

Level 52 96%

Tuurlijk joh, jij je zin, als je je geld graag uit wil geven aan die hard lachende telecomproviders moet dat lekker zelf weten! :'D

Gast, ik betaal 15 (voor de meeste zal dit 20 zijn) euro voor 150 smsjes en 150 belminuten. Dat is ongeveer een uurtje werken.

Dat jij wellicht goedkoper uit bent weegt totaal niet op tegen het gemak dat ik;

1. Geen prepaid hoeft te kopen

2. Altijd bereikbaar ben

3. Niet 2 nummers heb

4. Niet 2 toestellen bij me hoef te hebben

Anyways, deze topic heet "Welk spel moet ik kopen?" en de topicstarter zegt: "Nu zal het voor veel mensen moeilijk zijn om tussen alle games die voor de Iphone beschikbaar zijn de goede er uit te pikken. Daar is dit topic voor! Stel je vragen, zodat je geen miskoop doet."

Jij begint over Skype. Dat is iets wat beter in het Skype topic kan of in het mobiele telefoon topic in het elektronica forum. Iig niet hier.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Wat zijn nou echte "must-haves" als ik puur naar puzzel spellekes kijk ?!

Level %

Nog XP voor level

Bejeweled 2, Peggle, Plants vs Zombies, Tetris, Tumbledrop, Chuzzle, Toki Tori, SEGA Columns Deluxe, Angry Birds, Line Up 2, Topple, Topple 2.

Sommige zijn gratis, sommige hebben gratis lite versies. PopCap Games zijn eigenlijk allemaal goed :P

Level 52 96%

En Frenzic en evt Big Top 10

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Bejeweled 2 en Plants heb ik al. Ga denk ik ook Luxor downen (0,79 cent). Peggle heb ik al op de arcade en psn, maar daar kan altijd deze versie ook nog bij.( erg verslavende puzzel game ). Verder check ik google wel even want de namen die jullie verder opnoemen komen mij 1-2-3 niet bekend voor.

Level %

Nog XP voor level

Als je naar YouTube gaat en daar de naam van het spel + review intypt krijg je altijd wel een review.

Level 52 96%

Wat zijn nou echte "must-haves" als ik puur naar puzzel spellekes kijk ?!

En eventueel andere games, die niet in de eerste instantie puzzel games zijn (maar wel puzzel elementen bevatten en wel must haves zijn):

Rolando en/of Rolando 2

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65441

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65442

iBlast Moki

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=66745

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.