Ik heb een nieuwe game nodig. Het liefst goedkoop (0.79 ~ 1.59). Het liefst met progressie (levels) maar niet te ingewikkeld. Iets wat je 5~10 minuten kan spelen. Heb bijvoorbeeld erg veel plezier beleefd aan Dungeon Hunter en Bridge Oddysey. Totaal verschillende spellen maar wel erg van genoten
Ik zat er in het begin wel lekker in, maar is nu wel weer leuk geweest. Concept is wel leuk gedaan.
Maar een must have is toch wel ook die tweede Monkey Island Le Chucks revenge. Maar daar betaal je ook wel een leuke cent voor, dus verwacht je vaak niets anders.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke game voor de iphone, eentje waarbij het behalen van een high score centraal staat. Het liefst eentje die je er steeds bij pakt om je scores te verbeteren.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke game voor de iphone, eentje waarbij het behalen van een high score centraal staat. Het liefst eentje die je er steeds bij pakt om je scores te verbeteren.
Op mijn PC heb ik spellen staan zoals fishdom 2. Nu zou ik willen weten of voor de ipad ook dergelijke spellen te koop zijn. (3-4 of meer van hetzelfde plaatjes op een rij schuiven, dan vallen die plaatjes weg.)
Zo, ik heb een tijdje niets meer gekocht voor mijn iPhone. De laatste was Phoenix Wright.
ik heb vandaag Monkey Island 2, Super quickhook, Osmos, Mega Worm en Dark Nebula 2 gekocht. Is er nog iets wat ik niet mag missen? *niet dat ik even niets te doen heb ofzeau ^^
Zo, ik heb een tijdje niets meer gekocht voor mijn iPhone. De laatste was Phoenix Wright.
ik heb vandaag Monkey Island 2, Super quickhook, Osmos, Mega Worm en Dark Nebula 2 gekocht. Is er nog iets wat ik niet mag missen? *niet dat ik even niets te doen heb ofzeau ^^