Ik ben op zoek naar een oldschool Turn based RPG op de iPad. Nu zag Final Fantasy 3 er goed uit, maar volgens mij is die game niet gemaakt voor de resolutie van de iPad. En hij is ook een beetje prijzig met 13 euro.
Weet iemand een goed alternatief. Mijn favoriete turn based RPG is Golden Sun 1. Dus iets in die trant.
Heeft er iemand de game Spectral Souls gespeeld voor Android? Game ziet er mij echt wel leuk uit, maar het gebrek aan lite versie en het prijskaartje van 9.98€ doen mij wel twijfelen over een aankoop! Voor zij die hem hebben, is hij wat?
Edit: Nee dit heb ik niet gepost, deze post klopte voor geen kant. Ik sluit me bij mag aan.
Nou maak je me erg benieuwd wat je niet poste ^^
Lol het was niet veel boeiends, alleen maar een 10 regels lang betoog over hoe Chaos rings onzin was om me vervolgens aan het einde te bedenken dat ik met een heel andere game in m'n hoofd zat en dat Chaos Rings dus inderdaad een goede optie was :')
@Hierboven; Als de game je vet lijkt, waarom dan voor een tientje twijfelen?
Als een ps3 game oid voor een 10tje in een bak ligt twijfel je ook niet.
En tja, k heb een iPhone en geen android dus heb het niet gespeeld, had je anders graag geholpen.
Wat mij betreft wel alleen niet verwachten dat het heel erg makkelijk is, je zal toch een paar grinds moeten doen en af en toe doodgaan op onschuldige mobs.
Deze keer zoek ik een spel als Phoenix Wright en Cause of Death.
Of Hotel Dusk Room .. (NDS)
Kortom, iets met moorden of crimes of whatever en ik hoef niet te lopen. Alleen tekst lezen en soms goede antwoorden kiezen is goed!
Weet iemand nog wat games of de naam van dit spelletjesgenre?
Eigenlijk ben ik ook op zoek naar zo'n game. Enige aanrader was 1002, die ik ook niet kan vinden (alleen een 'motivator' maak app krijg ik te zien), iemand een idee?
P.s Phoenix wright heb ik al op de ds, dus die niet
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.