"Kan mijn PC dit spel aan?"

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Dat is dus niet zo. Heb GTA 4 een paar keer geinstalleerd en zelfs met commandline haal ik 19fps ofzo en telkens een schok in het beeld! En bij Blur ging het scherm steeds uit en aan...

Level 31 99%

Nog 29 XP voor level 32

Drivers up-to-date ?

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Ja, drivers up to date en ook Canyourunit en Yougamers tests wijzen erop dat het niet gaat lukken! Zie ook dit filmpje: Kennen jullie mensen waarbij GTA 4 wel soepel draait op een G100? (bij mij zelfs niet op low!!!).

[url=http://www.youtube.com/watch?v=3TXY-XQ9hhc]http://www.youtube.com/watch?v=3TXY-XQ9hhc[/url]
Dus zijn er nog andere suggesties?

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

nobody???

Level 18 96%

Nog 161 XP voor level 19

G100 is gewoon een kut grafische kaart, daarnaast is GTA 4 gewoon slecht gecodeerd. Daarnaast is je processor ook niet erg goed.

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Ik kan me herinneren dat ik GTA:SA ook nauwelijks kon draaien op mijn pc toentertijd die hem makkelijk aan zou moeten kunnen. Gewoon een slechte port. Bij Vice City was het geen probleem.

Level 17 91%

Nog 367 XP voor level 18

G100 is alleen gemaakt voor plaatjes en video's maar niet voor games! :')

Level 2 87%

Nog 10 XP voor level 3

flashingst; Deze al eens geprobeerd: www.laptopvideo2go.com?

Hoi trouwens, ben nieuw hier :)

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Nou, ik heb er toch Assassins Creed op medium mee gespeelt en split/second velocity ook... en DiRT 2 kon ik ook runnen...

Maar waar het om gaat: weten jullie nog goede games in dit genre?

Level 2 87%

Nog 10 XP voor level 3

Splinter Cell: Conviction, Crysis, Left 4 Dead 2...

Lees boven je eigen bericht, mijn eerste reactie. Op die website staat gemodificeerde Nvidia drivers, misschien wil dat helpen!

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

zelfs met de nieuwste en modified drivers gaan games zoals GTA 4 echt niet lukken ben ik bang...!

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Ben nu bezig met Left 4 Dead 2, ik had die al eens gekocht om op een game laptop te spelen maar heb geen idee waar ik het heb gelaten! Dus ik haal m nu ff van piratebay...

alleen vind geen goede torrents met veel seeders :(

post hier plzz ff een link van een goede torrent

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Ben nu bezig met Left 4 Dead 2, ik had die al eens gekocht om op een game laptop te spelen maar heb geen idee waar ik het heb gelaten! Dus ik haal m nu ff van piratebay...

alleen vind geen goede torrents met veel seeders :(

post hier plzz ff een link van een goede torrent

Left 4 Dead is gekoppeld aan je Steam account dus inloggen op je steam account?

Zoiezo over torrents beginnen is not done here.

Level 44 95%

Nog 1512 XP voor level 45

Respecteer het werk van de ontwikkelaar. :O

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Heb het spel toen zelf voor 49,95€ gekocht, heb de bon hier nog liggen dus is het niet illegaal om te downloaden... en wat mag steam zijn??

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Heb het spel toen zelf voor 49,95€ gekocht, heb de bon hier nog liggen dus is het niet illegaal om te downloaden... en wat mag steam zijn??

Is het niet zo dat als je Left 4 Dead 2 wilt spelen deze moet gekoppeld zijn aan je steam account?

Als je niet weet wat steam is betwijfel ik of je de game wel voor de PC hebt.

Level 2 87%

Nog 10 XP voor level 3

Ondanks dat je het bonnetje van dit product nog hebt, laat staan in huis. Is het downloaden van software illegaal :)

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Ik weet zeker dat ik de game heb gekocht! Ik heb geen psychische afwijking ofzo, ik weet wat ik koop@ :D. Maar het Left 4 Dead nooit met "Steam" gespeelt hoor!

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Maar goed, geen suggesties meer dus???

Level 2 87%

Nog 10 XP voor level 3

ArmA II: Operation Arrowhead, Singularity, Metro 2033.. Er zijn er genoeg ;-)

Level 9 98%

Nog 13 XP voor level 10

Downloaden op zich is ook niet strafbaar, maar wel als dit illegale software betreft. TPB is een site die warez aanbied en dat is dus illegaal. Daar zijn ze hier bij IG niet van gediend en op vele andere sites ook niet. Niet meer naar vragen a.u.b.

Ik zou toch eens goed gaan zoeken door het huis. Of heb je 'm soms uitgeleend?

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Ik heb gisteravond Assassins Creed II van een vriend geleend om te kijken of ie op mijn systeem zou werken... En hij redt het op low, dus ik heb weer een aantal uurtjes om te spelen! :D Assassins Creed I vond ik erg goed, en zo ziet II er ook uit!

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Downloaden op zich is ook niet strafbaar, maar wel als dit illegale software betreft. TPB is een site die warez aanbied en dat is dus illegaal. Daar zijn ze hier bij IG niet van gediend en op vele andere sites ook niet. Niet meer naar vragen a.u.b.

Ik zou toch eens goed gaan zoeken door het huis. Of heb je 'm soms uitgeleend?

Hij lult net zo hard, je MOET left4dead op steam activeren..

Level 34 97%

Nog 437 XP voor level 35

Ik wist niet waari khet moest vragen dus doe ik het maar hier:

Heeft er iemand ervaring met de sony vaio laptops? ik vind ze er erg vet uitzien maar hoorde dat ze nogal traag zijn. ik wil starcraft 2 erop spelen met alles op max settings.

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

Ik zou zelf nooit een laptop kopen al wil ik gamen. Ik weet toevallig dat Dell hele goede desktops heeft voor te gamen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.