Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Misschien eens tijd voor een algemeen steam topic?

(indien er al eentje was: excuses)

http://store.steampowered.com/

Steam is a digital distribution, digital rights management, multiplayer and communications platform developed by Valve Corporation. It is used to distribute a wide range of games and related media entirely over the internet, stretching from one-man independent efforts to some of the world's most popular games. Steam is set apart from its peers in terms of functionality primarily by its residency in the system tray, and the desktop tasks that the client software performs to make use of that position.

As of September 11, 2009, 836 games are available on Steam, and as of February 18, 2009, there are over 20 million user accounts. Many major publishers are on Steam, including Electronic Arts, Activision, THQ, Ubisoft and 2K Games.

Via deze topic kunnen we dan sneller zien welke games in aanbieding zijn, de moeite zijn etc..

Nu speel ik vooral Plants vs. Zombies (10 euro -> geweldig spel!)

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=65201

en Braid (niet zo'n leuk spel, wel maar 5 euro)

Kent iemand een leuke en goedkope rpg?

Level 41 96%

Nog 841 XP voor level 42

Braid niet zo leuk? Braid is geweldig! :D

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

bwa.. :) zo springen en klauteren.. niets voor mij (tenzij het een mario game is natuurlijk!). Dacht dat het een rpg was *bloos*

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Ik ben groot fan van Steam. Het idee van online distributie sprak me vroeger tegen, maar tegenwoordig geef ik toch niet meer om boekjes en cd'tjes. Enige nadeel dat ik nu ondervindt is dat het niet werkt zonder internet... en laat ik nu een maand lang vanwege een verbouwing geen internet hebben...

Level 40 99%

Nog 201 XP voor level 41

Was er dan al geen Steam topic? Mount&Blade is wel een aanrader als RPG al is het meer een actiegame.

Je moet wel wachten tot hij eens terug in korting komt want nu is het veel te duur, je kan altijd de trial eens proberen.

Steam is enkel goed als er gestoorde kortingen zijn, voor het overige liggen de prijzen in het algemeen veel te hoog. Wat voor RPG zoek je eigenlijk? Er is trouwens een tabblad RPG op Steam maar ik heb het even bekeken en zowat alle games staan daar te duur.

Ik ben geen geweldige fan zelfs lichte tegenstander van Steam en digitale distributie maar soms komen ze met gestoorde kortingen en daar profiteer ik wel regelmatig van. Zo kocht ik World of Goo voor 5€.

Level 27 99%

Nog 48 XP voor level 28

Gebruik zelf ook steam. Geen CD nodig(ook als je hem in de winkel hebt gekocht) En hoewel het vaak wel een stuk duurder dan in de winkel is. Zijn er soms wel hele goede aanbiedingen. Eerst was bijv. het Half-Life Complete pack voor iets rond de 15 euro. Dan krijg je alle half life's ooit gemaakt+Team Fortress Classic. Dat soort aanbiedingen vind ik dan wel erg goed. Maar sinds Steam naar euro's is over gegaan is alles een stuk duurder.

Level 52 96%

Nog 1632 XP voor level 53

Was er dan al geen Steam topic?

Vele topics over Steam-games maar volgensmij niet een specifieke Steam topic. Lijkt me ook overbodig overigens.

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Trouwens ben het eens met de klacht over het prijsbeleid. Sinds de invoer euro = dollar zijn de prijzen niet meer zo goedkoop als eerst. Maar de kortingsacties maken daarentegen weer veel goed...

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Lijkt me ook overbodig overigens.

:roll:

Waarom post je er dan in?

On: is er elke week een soort actie? Of hangt het er vanaf? Misschien zijn er wel meer prijsdaling tegen november-december..

Wou mini ninja's wel is proberen maar 40 euro is overdreven veel.

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

On: is er elke week een soort actie? Of hangt het er vanaf? Misschien zijn er wel meer prijsdaling tegen november-december..

Wou mini ninja's wel is proberen maar 40 euro is overdreven veel.

Wekelijks zijn er wel kortingen van spellen. Zowel preorder/eerste dagen release kortingen als we gooien deze klassiekers voor 50% in de aanbieding. Vaak op de mainpage zie je wel de acties.

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Trouwens... een interessante actie van concurrent Direct2Drive:

http://kotaku.com/5359499/50%252B-pc-games-for-5

Die moet ik even in de gaten gaan houden :)

Level 31 99%

Nog 29 XP voor level 32

Enigste nadeel van Direct2Drive is.

This product is only available for purchase in the United States, Canada, Mexico, and the United Kingdom.

Kortom is het wel mogelijk om het te kopen, of moet je dan gewoon een UK account maken ?.

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

This product is only available for purchase in the United States, Canada, Mexico, and the United Kingdom.

Kortom is het wel mogelijk om het te kopen, of moet je dan gewoon een UK account maken ?.

Foek! Dat had ik niet gelezen... Erg jammer weer als de rest van de EU hier niet gebruik van zou kunnen maken. Iemand toevallig ervaring?

Level 31 99%

Nog 29 XP voor level 32

Foek! Dat had ik niet gelezen... Erg jammer weer als de rest van de EU hier niet gebruik van zou kunnen maken. Iemand toevallig ervaring?

Baal er ook van. Had wel intresse in de RPG/MMO week voor $5,- =D

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

grrrr :)

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Grrr, want we gaan offtopic? Of Grrr, D2D werkt mogelijk hier niet? Of de G moet eraf en je bent in een opgewonde bui? :'D

Level 31 99%

Nog 29 XP voor level 32

Grrr, want we gaan offtopic? Of Grrr, D2D werkt mogelijk hier niet? Of de G moet eraf en je bent in een opgewonde bui? :'D

Het liefste zou ik gokken op het laatste, al ben ik bang dat het het eerste is.

Affijn back to steam.. (tjoektjoek).

Enigste wat ik op steam heb is Empire Earth, Counter Strike en Half Life 2..

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Neenee ik wil goedkope rpg's! Steam of iets anders: who cares? :D tweede optie dus..

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Ja excuses voor de laatste optie... het was niet de bedoeling om je tegen je schenen aan te schoppen. Ik ga wel wat onderzoek plegen naar de mogelijkheden van D2D... misschien dat er een omweg is om die games aan te schaffen. Proxyserver? Ik roep maar wat raars...

Level 31 99%

Nog 29 XP voor level 32

Ja excuses voor de laatste optie... het was niet de bedoeling om je tegen je schenen aan te schoppen. Ik ga wel wat onderzoek plegen naar de mogelijkheden van D2D... misschien dat er een omweg is om die games aan te schaffen. Proxyserver? Ik roep maar wat raars...

Hmm. Snap er niks meer van. Want als ik kijk naar BioShock UK voor 5 pond. Dan staat er dit This product is not available for purchase in Germany.. Kortom in Nederland zou je hem dus moeten kunnen kopen...

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

loop anders wel wat geil hoor <3

Level 52 96%

Nog 1632 XP voor level 53

Om antwoord te geven op Debeuls vraag.

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Als ik het zo lees... dan is D2D ook beschikbaar voor andere europese landen. Maar het kan zo zijn dat sommige spellen niet beschikbaar zijn buiten de UK (of de USA for that matter..).

Ehm... Luunie, nu ging ik aardig offtopic, maar jij kan er ook wat van ;) Ik zal me dan ook proberen minder in te gaan op je berichtjes voordat hier nog straks tien andere hitsige leden doorheen komen gillen... (en nee, ik ben niet hitsig op het moment).

Level 18 97%

Nog 131 XP voor level 19

Monniejj? Luunie is ook goed ;)

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Dank! Zal het bericht aanpassen... en excuses voor de slordige fout!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.