Punk (& Hardcore, Ska, Reggae) topic

Moderator
Level 37 96%

Nog 663 XP voor level 38

Jij gaat toch ook wel naar Face to Face Chiz?

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

Nee tuurlijk niet, de Flatliners komen ook op die dag, dat is echt de allerbesste band ooit. Anders was ik wel gegaan haha.

Oeh ik zag trouwens net heeel goed nieuws op twitter:

@FatMike_of_NOFX

Mike Burkett: Almost done filming Backstage Passport season 2. This season is gonna be a riot! (dud)

Oja en misschien oud nieuws, maar ik kom er net pas achter :')

This is a standoff komt 1 september met de EP be delighted. Nice.

Daarnaast komen ze 14 sept in Winstom Kingdom (Amsterdam), ik heb ze vorig jaar gezien en ze speelden fucking nice, maar aangezien ze het voorprogramma waren in een show van Lagwagon en NUFAN was er niet al t eveel publiek enzo, dus ik zie ze graag een keer als main act.

Oja en ze komen 24 september in Vlaardingen in de kroepoekfabriek.

Beide avonden hebben ze een ander voorprogramma, in Amsterdam Caprenter en in Vlaardingen The Evidence. Gewoon een kwestie van kiezen welk voorprogramma het beste is dus haha.

Daarnaast vroeg ik me af of ik hier al een keer reclame heb gemaakt voor Metro Stylee (Female ska) zo niet here you go:

http://www.youtube.com/watch?v=Nc7f-L4E ... re=related

Het blijft maandelang HEERLIJK <3

__

Nou k vond dit wel weer een goede update zo.

Moderator
Level 37 96%

Nog 663 XP voor level 38

Die Steve Rawles van TIAS speelde zaterdag akoestisch bij Punkrock Soccer, was wel cool. 14 september ben ik op vakantie anders was ik wel gaan kijken. Toen bij lagwagon heb ik het wel gezien, was idd wel cool.

Pff, flatliners verkiezen boven F2F, dan ben je niet goed snik.

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

Bwahah misschien niet, maar ik ben al jaren verliefd op the flatliners.

Die gozer net even geyoutubed en klinkt wel grapig, maar ben er niet een heel grote fan van.

Gogol Bordello was gisteren trouwens kutjesvet. Al had Mag misschien wel enigszins gelijk wat de mainstreamheid betreft, zo viel de pit bijvoorbeeld een beetje tegen, mensen konden niet eens een fatsoenlijke cirkelpit vormen toen daarom werd gevraagd :/

Moderator
Level 37 96%

Nog 663 XP voor level 38

Ik vind kutjesvet echt heel gek klinken.

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

Zolang je je niet een letterlijke betekenis visualiseerd rolt het best lekker de mond uit.

Level 12 89%

Nog 227 XP voor level 13

Rodrigo, de zanger/drummer van Satanic Surfers

aka de beste band ooit

Wow dat is wel heel vet ik kende die nieuwe band van hem nog niet.

Satanic surfers <3

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

Jij gaat toch ook wel naar Face to Face Chiz?

Hoe was F2F nog? K dacht eerst van ja even F2F meepakken en daarna door naar the Flats, maar toch niet gedaan en heb daar best spijt van.

Moderator
Level 37 96%

Nog 663 XP voor level 38

Was echt supergoed. Ik weet dat ik niet helemaal objectief ben, maar ze speelden echt retestrak en alle klassiekers kwamen voorbij.

Redactie
Level 23 94%

Nog 419 XP voor level 24

Was iemand nog in Tivoli voor Ignite en Strung Out? Ik was ff naar SO gaan kijken (kon er gratis heen), maar bijna iedereen in de zaal was er voor Ignite. SO was prima, ik heb een stuk slechtere shows meegemaakt, maar er stonden maar een stuk of tien man vooraan mee te zingen, erg jammer. Ben 'm daarna gepeerd, Ignite interesseert me weinig.

Level 52 96%

Nog 1632 XP voor level 53

Was iemand nog in Tivoli voor Ignite en Strung Out? Ik was ff naar SO gaan kijken (kon er gratis heen), maar bijna iedereen in de zaal was er voor Ignite. SO was prima, ik heb een stuk slechtere shows meegemaakt, maar er stonden maar een stuk of tien man vooraan mee te zingen, erg jammer. Ben 'm daarna gepeerd, Ignite interesseert me weinig.

Ik ben naar Tivoli geweest ja, ik heb volgensmij nog nooit Strung Out zo'n goede show zien geven en ik stond vooraan ;))

Moderator
Level 37 96%

Nog 663 XP voor level 38

Strung Out is elke keer dat ik ze gezien heb hit or miss. Of het is steengoed of het is echt behoorlijk slecht.

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

Was echt supergoed. Ik weet dat ik niet helemaal objectief ben, maar ze speelden echt retestrak en alle klassiekers kwamen voorbij.

Kwam erachter dat je t allemaal op youtube kan bekijken in best goede kwaliteit en ziet er zeker niet slecht uit!

En shit, ik wou dat ik naar Ignite en SO was gegaan, maar voor het eerst in jaren zit k weer in een geldloze periode gvd rofl, volgende keer beter.

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

Die nieuwe EP van This is a Standoff is best wel heel erg vet. Na be disappointed ben ik nu zeker fucking delighted.

Nu is het wachten op het nieuwe album van Mute, 15 september, ben ook heel benieuwd wat zij leveren.

Moderator
Level 37 96%

Nog 663 XP voor level 38

Gisteren toch maar weer naar NUFAN geweest. Blijft toch wel gaaf, al worden ze toch wel oud en uitgeblust. Vooral Chris is toch wel een oude vent aan het worden en dat misstaat toch een beetje bij de muziek.

Nieuwe drummer overigens. Rory zit er toch al zolang als ik me kan herinneren bij, maar ze zaten best wel op hem te bitchen.

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

Oja dat was zondag he.

Aa gaat er nog iemand naar de Voodoo Glow Skulls of vinden jullie dat allemaaal kut.

Moderator
Level 37 96%

Nog 663 XP voor level 38

Ja dat vinden wij kut.

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

:lol:

http://www.youtube.com/watch?v=agWxSZIDevQ

Hier zijn toch geen andere woorden voor dan motherfucking geniaal.

Moderator
Level 37 96%

Nog 663 XP voor level 38

Dat liedje is nog wel aardig, maar meer uit een soort jeugdsentiment. Heb ze paar jaar terug live gezien bij powerfest dacht ik en dat was me toch een potje tenenkrommend slecht.

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

Oh echt waar? Nou hopen dat ze straks okay spelen dan maar.

Redactie
Level 23 94%

Nog 419 XP voor level 24

Voodoo Glow Skulls doet me vooral denken aan die mooie Punk-o-rama cd's

Level 52 96%

Oja dat was zondag he.

Aa gaat er nog iemand naar de Voodoo Glow Skulls of vinden jullie dat allemaaal kut.

ze spelen ergens met drunktank samen daar wil ik wel naar toe

Level 52 96%

Dat liedje is nog wel aardig, maar meer uit een soort jeugdsentiment. Heb ze paar jaar terug live gezien bij powerfest dacht ik en dat was me toch een potje tenenkrommend slecht.

ja precies, vroeger was het echt een van mn favoriete bands, maar alle keren dat ik ze live heb gezien de laatste jaren waren ze slecht :P

Level 37 99%

Nog 113 XP voor level 38

Oja dat was zondag he.

ze spelen ergens met drunktank samen daar wil ik wel naar toe

Jaaa klopt, in den haag, daar heb k het ook over. Tis nog wel ver weg, maar tis niet echt een gig waar ik alleen naartoe wilde gaan dus k dacht van k peil even het één en ander

Redactie
Level 23 94%

Nog 419 XP voor level 24

Was iemand gister nog naar The Get Up Kids? Zo nee, schaam je

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.