Laatste DVD/ Blu-Ray Aankoop
Uhm, kreeg een gratis DVD bij m'n CD van U2
. Maareh laatste echt DVD is dan waarschijnlijk de nieuwe DVD van Alanis Morissette, Feast of scraps. En laatste film is de Extended DVD van Lord Of The Rings, zeker een aanradertje
(maar dat spreekt voor zich).
Pulp Fiction
Had 'm nog niet dus moest 'm hebben, zo'm relaxte film:D
aaaaaaaahhhhhh...
Die moet ik ook nog hebben.
Heb hem op de site van FRS gezien voor 6,99, dus ik naar de winkel en kost ie daar 19,99 en staat achter op dat ie maar 95 minuten duurt :errr:
<blockquote><b>Quote: </b>Originally posted by Derek on 06 februari 2003Pulp Fiction is dacht ik ook mijn laatste DVD. Hij was €15,- bij de Media Markt en het zeker waard natuurlijk. <hr>
Hoelang duurt ie dan ?
Op i-net staat geloof ik 145 minuten en op het hoesje 95 minuten :errr:
<hr></blockquote>
Ja op 't hoesje staat 95 mins maar dat klopt echt voor geen zak. Hij duurt zkr langer dan 2 uur dus 145 mins lijkt me logischer. Maar op Freerecordshop was ie echt goedkoop, 9 euro d8 ik en toen heb ik 'm gewoon op i-net besteld en had ik 'm voor 14 euro, best netjes voor zo'n masterlijke film. Vooral die soundtracks zijn heerlijk. 't Mooiste stuk vind ik toch wel in JackRabbit Slim's met die elvis sound op de achtergrond. Ik had trouwens gehoor dat ergens anders in de film je op de radio hoort in een auto dat de beker van Jackrabbit Slim's contest is gejat, dus door Vince want je ziet ze die beker niet winnen nl.
laatste dvd hmm dat was lotr denk ik
op het moment heb ik niet echt vele geld, dus ik ben maar even op huren overgestapt:)
al wil ik de dvd van memento nog wel graag hebben. erg coole film.
Memento, Goodfellas en The Mummy, Goodfellas is heel goed, Mummy is leuk vermaak en Memento moet ik nog zien (maar veel goede verhalen over gehoord)
hmmm goodfellas wil ik eigenlijk ook wel hebben.....
zeker goede film.
<blockquote><b>Quote: </b>Originally posted by Emotion-Engine on 06 februari 2003<blockquote><b>Quote: </b><i>Originally posted by Derek on 06 februari 2003Pulp Fiction is dacht ik ook mijn laatste DVD. Hij was €15,- bij de Media Markt en het zeker waard natuurlijk.
<hr>Hoelang duurt ie dan ?
<hr></blockquote>
Ja op 't hoesje staat 95 mins maar dat klopt echt voor geen zak. Hij duurt zkr langer dan 2 uur dus 145 mins lijkt me logischer. Maar op Freerecordshop was ie echt goedkoop, 9 euro d8 ik en toen heb ik 'm gewoon op i-net besteld en had ik 'm voor 14 euro, best netjes voor zo'n masterlijke film. Vooral die soundtracks zijn heerlijk. 't Mooiste stuk vind ik toch wel in JackRabbit Slim's met die elvis sound op de achtergrond. Ik had trouwens gehoor dat ergens anders in de film je op de radio hoort in een auto dat de beker van Jackrabbit Slim's contest is gejat, dus door Vince want je ziet ze die beker niet winnen nl.
<hr></blockquote>
Thanks week, dan gaat ik zeer binnenkort eens ff langs de FRS.
laatste dvd hmm dat was lotr denk ik
op het moment heb ik niet echt vele geld, dus ik ben maar even op huren overgestapt:)
al wil ik de dvd van memento nog wel graag hebben. erg coole film.
<blockquote><b>Quote: </b>flapdrolMemento, Goodfellas en The Mummy, Goodfellas is heel goed, Mummy is leuk vermaak en Memento moet ik nog zien (maar veel goede verhalen over gehoord)
<hr>
hmmm goodfellas wil ik eigenlijk ook wel hebben.....
zeker goede film.
<hr></blockquote>
Goodfellas=goede film=understatement
Goodfellas is een meesterlijke film. Je moet van Scorsese ook Mean Streets kijken, onbekende maar leuke film(os De niro en keitel).
<blockquote><b>Quote: </b>Originally posted by Derek on 06 februari 2003Pulp Fiction is dacht ik ook mijn laatste DVD. Hij was €15,- bij de Media Markt en het zeker waard natuurlijk. <hr>
Hoelang duurt ie dan ?
<hr></blockquote>
Hij duurt inderdaad rond de 145 minuten. Maar ik denk dat de hoesjesmakers in de war waren met Reservoir Dogs:D.
De laatste DVD die ik zelf heb gekocht was Spiderman: The Movie. Ik heb voor m'n verjaardag de 29ste echter ook nog 3 leuke filmpjes gekregen (nog niet allemaal gezien) namelijk:
Night of the living death
The fly 2
Invasion of the body snatchers
Helemaal mijn ding, zulk soort films. ![]()
Warriors
van NBC geloof ik, die gast die Winters speelt in Band of Brothers speelt er ook in.
Het is eigenlijk een dramafilm in een oorlogsjasje als het ware ![]()
de hoofdrolspelers zijn britten (je ziet ze eerst thuis bij manchester united voetbal kijken enzo) die naar de Balkan worden gestuurd als peacekeepers.
Daar komen ze in dezelfde shit terecht als de Dutchbatters (maar dan zonder 7000 vermoorde moslims), ze mogen niet schieten, ze mogen geen burgers verplaatsen uit de gevarenzones(=etnische zuivering).
erg goede film vind ik (dvd is dan weer vrij slechte kwaliteit).
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.