HET TOPIC voor : laatst gewonnen items

Level 45 97%

Nog 916 XP voor level 46

Schijnbaar had ik de mijne hier ook nog niet bijgezet :P

PS3 in singularity stijl gespoten.

jaar lang gratis Activision games. :]

Level %

Nog XP voor level

:|

Level 45 97%

Nog 916 XP voor level 46

:|

http://www.insidegamer.nl/playstation3/ ... Games.html

De PS3 wat je ziet is uiteindelijk bij mij beland :D

De foto met die bouwvakkers is van mij ^_^

Level 55 96%

Nog 1815 XP voor level 56

Hoeveel games heb je er uiteindelijk wel niet door? :P

Level 49 98%

Nog 506 XP voor level 50

Volgens mij had ik die wel eens gezien. In het show je PS3-topic misschien?

Singularity is een goede game, helaas underrated. Vind Raven een leuke ontwikkelaar. :)

Level 45 97%

Nog 916 XP voor level 46

Volgens mij had ik die wel eens gezien. In het show je PS3-topic misschien?

Singularity is een goede game, helaas underrated. Vind Raven een leuke ontwikkelaar. :)

Ja klopt :) Singularity was ook zeker een vermakelijke gamen!

@GraNatan

ik heb er een stuk of 7/8 games gekregen ^_^

Waaronder Bagukan die een echte meevaller was :lol:

Level 8 84%

Nog 154 XP voor level 9

Elke week voor een heel jaar een gratis 2ehands game bij GameMania.

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Een plekje bij het Zelda orkest in Londen.

Level 26 95%

Nog 463 XP voor level 27

Ik zag je naam staan en ik wist al wat de reactie was.

Level 29 94%

Nog 713 XP voor level 30

Valt me wel op dat altijd degene die bekend zijn bij IG winnen.. Het zal nooit eens een random iemand zijn die zo een grote winst pakt. Niet dat ik het je niet gun hoor Henk, ik heb niet eens meegedaan maar ik noem het toch vriendjes politiek.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Jij bent grappig. Het is juist eerder andersom. Het zijn meestal de random accounts die alleen prijsvragen invullen die de prijzen winnen. Alleen wanneer je echt moeite moet doen voor een prijsvraag zul je vaker bekende members tegen komen omdat die random accounts alleen de makkelijke invul prijsvragen doen.

Level 29 94%

Nog 713 XP voor level 30

Jij bent grappig. Het is juist eerder andersom. Het zijn meestal de random accounts die alleen prijsvragen invullen die de prijzen winnen. Alleen wanneer je echt moeite moet doen voor een prijsvraag zul je vaker bekende members tegen komen omdat die random accounts alleen de makkelijke invul prijsvragen doen.

Er zijn genoeg mensen die meedoen en ook nog inzet tonen, ze laten alleen de rest nooit zien voordat mensen gaan vergelijken. Ik ben benieuwd naar de PS3 prijsvraag, we gaan het zien.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Je moet maar eens opletten bij het weggeven van losse (nieuwe) games. Zo vaak ging dat om gasten waar niemand op het forum ooit van had gehoord, velen hadden niet eens de moeite genomen om een avatar te nemen. En tja, ik neem aan dat de winnaars eruit rollen middels een programma of zo. Bovendien zal de redactie er weinig aan hebben forum leden te bevoordelen want wij blijven toch wel de site bezoeken. Als je het zo bekijkt hebben ze er meer aan random members prijzen te geven ;)

Level 23 95%

Nog 324 XP voor level 24

Je moet maar eens opletten bij het weggeven van losse (nieuwe) games. Zo vaak ging dat om gasten waar niemand op het forum ooit van had gehoord, velen hadden niet eens de moeite genomen om een avatar te nemen. En tja, ik neem aan dat de winnaars eruit rollen middels een programma of zo. Bovendien zal de redactie er weinig aan hebben forum leden te bevoordelen want wij blijven toch wel de site bezoeken. Als je het zo bekijkt hebben ze er meer aan random members prijzen te geven ;)

In december hebben we weer dat al die prijzen worden weggegeven door een lijst in te vullen. 70% van de mensen die winnen heeft 0 IGS en heeft eenmaal ingelogd om te kunnen winnen :@

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Toevallig de enige keer in mijn bijna vijf jaar lang lid zijn van deze website dat ik ook een game won. Def Jam Rapstar zonder microfoon voor de 360.

Daarnaast nog twee keer een DLC code gewonnen voor CoD, dat weer wel.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Dat weggeven van prijzen gaat volgens mij gewoon random. Niks "vriendjes politiek" en sowieso dat gezeik daarover: fuck off. IG is niemand verplicht iets weg te geven of aan prijsvragen te doen maar doen dat wel. En dan nog durven sommigen te klagen, terwijl meeste prijsvragen ook nog redelijk makkelijk zijn.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Exact!

Level 10 98%

Nog 19 XP voor level 11

inderdaad wat bitchen jullie allemaal de vragen zijn echt makkelijk en ik zit nu 3jaar op ig en nog nooit wat gewonnen boeien ik gun het de andere mensen ook wel volgende keer weer een kans denk ik dan maar :P

Level 55 98%

Nog 776 XP voor level 56

Oh wauw, die is tof! :D

Er zijn maar 1000 van gemaakt, dus... Ja! :D

Level 29 95%

Nog 579 XP voor level 30

Sega Rally voor PSP ooit gewonnen via IG. Erg leuk. Wist niet eens dat ik meedeed en enkele maanden nadat de prijswinnaars bekend waren gemaakt, lag de game op de stoep. Niet de meest toffe game, maar ben er zeker nog steeds blij mee (ookal speel ik het nooit meer), omdat Sega Rally volgens mij het enige is wat ik in mijn jonge leventje heb gewonnen. :D

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Er zijn genoeg mensen die meedoen en ook nog inzet tonen, ze laten alleen de rest nooit zien voordat mensen gaan vergelijken. Ik ben benieuwd naar de PS3 prijsvraag, we gaan het zien.

Zo bekend ben ik anders niet op het forum, en toch mooi Uncharted 2 press edition gewonnen ^_^

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Super limited edition van resistance 3!!

gevangen op firstlook

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Ik kreeg net een mailtje van C1000, ik heb een Master of the Grill-schort gewonnen! :'D

Ik heb geloof ik ooit eens meegedaan met een wedstrijdje op de site van Discovery Channel.

Onderaan het mailtje stond: Veel plezier met BBQ-en! :lol:

Level 31 95%

Nog 721 XP voor level 32

Daar is het wel het weer voor ja.

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

Dat weggeven van prijzen gaat volgens mij gewoon random. Niks "vriendjes politiek" en sowieso dat gezeik daarover: fuck off. IG is niemand verplicht iets weg te geven of aan prijsvragen te doen maar doen dat wel. En dan nog durven sommigen te klagen, terwijl meeste prijsvragen ook nog redelijk makkelijk zijn.

Nog één ding hierover: zou jij klagen als je een prijsvraag won en vervolgens de prijs niet krijgt?

Voorbeeld: de beta-winnaars van nieuwjaar. ;)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.