Call of Duty: Black Ops

Level %

Nog XP voor level

Call of Duty: Black Ops

Releasedatum: 9 november 2010

Ontwikkeld door: Treyarch

Uitgegeven door: Activision

Bevat: Singleplayer en online

Nieuwe Call of Duty heeft mogelijk Vietnam-thema

Volgens betrouwbare bronnen zou het zevende deel in de Call of Duty-reeks wel eens kunnen plaatsvinden in het Vietnam ten tijde van de oorlog daar. De game zal naar alle waarschijnlijkheid worden ontwikkeld door Treyarch.

That Videogame Blog meldt dat Activision aan het zoeken is naar gelicenseerde muziek voor Call of Duty 7. De uitgever zou zich richten op muziek die populair was tijdens de Vietman-oorlog, maar ook op Sovjet, Cubaanse en Afrikaanse nummers.

De bron van That Videogame Blog zei eveneens dat Noah Heller, senior producer van CoD: World at War, is betrokken bij het project. Heller maakt deel uit van het ontwikkelteam van Treyarch, dus het is aannemelijk dat de Californische studio de nieuwe Call of Duty zal maken. Vorig jaar stelde Heller blij te zijn om "de Tweede Wereldoorlog ter ruste te leggen". Dit maakt het nog waarschijnlijker dat de zevende Call of Duty in een andere periode zal plaatsvinden.

Bron: Gamer.nl

Call of Duty 7 in productie

Nieuws | 14 mei 2009 - Call of Duty 7 is momenteel in productie, zo beschrijft het LinkedIn profiel van een senior animator van Treyarch. De verwijzingen op David Kim's profiel zijn sindsdien verwijderd, maar de boodschap "Call of Duty 7 - currently in production" is zeker niet onopgemerkt gebleven voor bezoekers.

Volgens een bericht eerder deze maand, heeft uitgever Activision een licentie aangevraagd voor Vietnamese muziek ten tijde van de oorlog. Deze zou gebruikt worden in de game, wat sterk doet vermoeden dat de game zich rond deze tijd afspeelt.

Voordat het echter zover is zullen we dit najaar eerst flink aan de slag gaan met het vervolg op Modern Warfare van Infinity Ward.

Bron: Psonly

Call of Duty: Vietnam komt deze november!

Er is dan toch eindelijk wat duidelijkheid omtrent het zevende deel in de immens succesvolle Call of Duty reeks, zo heeft Activision CVG laten weten dat de game november dit jaar uit zal komen.

Dat is dus precies 1 jaar na de succesvolle titel Modern Warfare 2 die ontwikkeld werd door geestelijk vader Infinity Ward. Ook maakte de Activision bekend dat de nieuwe telg in de serie tijdens de Vietnam oorlog zal plaatsvinden en dat de game zich sterk laat beïnvloeden door de klassieke films Apocalypse Now en Platoon.

Bron : Ps3clan

Level 16 99%

Nog 24 XP voor level 17

Vond WaW online tegenvallen, maar hopen dat ie beter wordt.

Level 32 96%

Nog 545 XP voor level 33

Dat is in ieder geval alweer een stap dichterbij wat betere wapens :). Online van WaW was erg vermakkelijk.

Level 15 92%

Nog 256 XP voor level 16

Ik heb geen idee van hoe de wapens toen in elkaar staken. Lijken die wapens meer op WOII of het heden?

Level 19 94%

Nog 290 XP voor level 20

Ik vind het toch fail dat ze het nu elk jaar gaan uitbrengen. Zo verliest de serie voor mij zijn hoge waarde/kwaliteit.

Level 27 97%

Nog 321 XP voor level 28

Ik heb geen idee van hoe de wapens toen in elkaar staken. Lijken die wapens meer op WOII of het heden?

In Vietnam schoten ze met M16's, AK-47's etc. oftewel het betere werk ;)

Level 62 96%

Nog 2273 XP voor level 63

Ik vind het toch fail dat ze het nu elk jaar gaan uitbrengen. Zo verliest de serie voor mij zijn hoge waarde/kwaliteit.

Activision = Fail

Alleen dan niet financieel op de korte termijn. Maar ik had eigenlijk niks anders verwacht dan een Treyarch Call of Duty game dit najaar.

Level 32 96%

Nog 545 XP voor level 33

Als fan van Call of Duty serie (welke ontwikkelaar dan ook). Vind ik het absoluut niet erg.

Level 44 95%

Nog 1269 XP voor level 45

O komt er alweer een nieuwe. Kwaliteit zal vast omhoog gaan

Level 26 99%

Nog 72 XP voor level 27

We zullen zien :D

Level 31 95%

Nog 617 XP voor level 32

O komt er alweer een nieuwe. Kwaliteit zal vast omhoog gaan

Ja inderdaad, geweldig.

Level %

Nog XP voor level

Vietnam heeft een hele vette combinatie van oude en nieuwe geweren:

http://en.wikipedia.org/wiki/Weapons_of_the_Vietnam_War

Level 26 99%

Nog 72 XP voor level 27

Thompson zit er wel in :D

Level 36 96%

Nog 758 XP voor level 37

De M40A3 werd toen ook al gebruikt. _O_

Level 42 97%

Nog 740 XP voor level 43

Top, Vietnam is natuurlijk geweldig sfeervol. Bovendien was de WaW MP zeer goed te pruimen en doet de 'oudere' setting mij sowieso meer dan de 'modern warfare'.

Redactie
Level 23 92%

Nog 614 XP voor level 24

Niet nu alweer he..... -_-'

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

Hoezo? Opzich vind ik het een best systeem, IW doet twee jaar over een game en Treyarch doet twee jaar over een game alleen worden ze uitgebracht dat het mooi tussen elkaar valt. Niet zoals bij Guitar Hero games waar één ontwikkelaar elk jaar een nieuw deel(en soms ook aparte delen) uitperst.

Op deze manier blijft de kwaliteit redelijk gelijk. Sure de IW delen zijn echt wel beter(hoewel de sp van MW2 het duidelijk aflegt tegen die van WaW) maar Treyarch begint het onder de knie te krijgen.

Vietnam als setting is perfect voor de CoD reeks imo. De serie heeft dat over the top gehalte die de legendarische helic scene uit Apocalypse Now ook heeft.

Level 24 97%

Nog 233 XP voor level 25

ik kijk niet echt uit naar deze, WOII en die vietnam oorlogen heb ik het een beetje mee gehad, overigens zal Treyarch zeker het een en ander van infinity ward nemen

+ er komen al teveel goede games uit xD

Level 32 96%

Nog 545 XP voor level 33

ik kijk niet echt uit naar deze, WOII en die vietnam oorlogen heb ik het een beetje mee gehad, overigens zal Treyarch zeker het een en ander van infinity ward nemen

Welke oorlog zou je liever zien?

Level 31 97%

Nog 385 XP voor level 32

Interessant... van deze oorlog hebben ze prima films gemaakt, maar tot heden geen goede games (naar mijn weten...). Ik ben wel benieuwd naar de eerste beelden.

Level 31 95%

Nog 617 XP voor level 32

Nee, gewoon de M40.

Maar goed, das miereneuken. :P

Anyway, ondanks dat ik een beetje tegen de melkmachine ben, vind ik vietnam wel een tof thema. We shall see.

Level 6 98%

Nog 11 XP voor level 7

Heel cool, zit echt al een tijd te wachten op een goede Vietnam shooter. Hopelijk doen ze er de goede muziek bij! Tour of Duty style!!!

Level 20 91%

Nog 487 XP voor level 21

Welke oorlog zou je liever zien?

De Spaanse oorlog. Of gewoon een Call of Duty Imperial Warfare. Als ze dan ook weer voertuigen willen toevoegen kun je mooi met vissersbootjes tegen de armada vechten, een gouden idee.

Level 36 96%

Nog 758 XP voor level 37

Nee, gewoon de M40.

Maar goed, das miereneuken. :P

De M40 is een afkorting. Het is gewoon M40A3. :]

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

Dat kan natuurlijk nooit werken. Het is niet echt vet om met twintig man op een rijtje te gaan staan en te schieten op twintig vijanden die precies hetzelfde doen.

@ Victor

The M40 is a bolt-action sniper rifle used by the United States Marine Corps. It has had four variants — the M40, M40A1, M40A3, and M40A5. The M40 was introduced in 1966. The changeover to the A1 model was completed in the 1970s, the A3 in the 2000s, and the A5 in 2009.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.