Pokémon Black & White

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Das waar hahahaha :lol: kan makkelijk rond route 10 en victory road.Druddigon en Dramanitan zitten nu iig al op level 50 nu de rest bijna nog.

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

E4 verslagen , N bij 2e poging en Ghetsis in 1x. Na 37 uur Pokemon White de end credits gezien.Vind zelf best snel weet niet hoelang de meesten hier er over deden en wat normaal is? Serkon meteen gevangen met mijn master ball.Wat een baws.

Level 21 95%

Nog 293 XP voor level 22

Op White 2 heb ik er volgens mij 100 uur over gedaan ofzo, en toen de Elite Four + Champion in 1 poging afgemaakt. Maar ik doe alles lekker relaxed op een rustig tempo en zoek altijd alle uithoekjes en verborgen dingen op.

Level 24 92%

Nog 629 XP voor level 25

zo, vanaf 30 augustus shiny gen 4 legendaries te halen bij de mediamarkt las ik.

Denk dat ik wel even tussen die data naar de MM fiets en ze ophaal, altijd wel leuk om ze te hebben.

Level 17 93%

Nog 302 XP voor level 18

Doomtrain wrote on 30 augustus 2013 15:45:

zo, vanaf 30 augustus shiny 4th gen legendaries te halen bij de game mania las ik.

Denk dat ik wel even tussen die data naar de GM fiets en ze ophaal, altijd wel leuk om ze te hebben.

verbeterd.

EDIT:

LOL In Belgie is het bij de game mania en in Nederland is het bij media markt & Saturn

Post was bewerkt op 30 augustus 2013, 19:20 door wii freak

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Niet de Saturn in Zaandam in iedergeval, was er vanmiddag en niks binnengehaald en de medewerkers hadden er totaal geen verstand van...

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.