Pokémon Black & White

Level 36 96%

Nog 742 XP voor level 37

Opal, Topaz lijken mij zeer geschikt. Bij die lijst van rotsen zijn er ook erg veel mogelijkheden, zoals Obsidian bv.

Level 36 94%

Nog 1185 XP voor level 37

Denk eerder dat het Topaz en Spinel gaat zijn en Opal als derde :)

of topaz als derde we'll see :D

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Onyx en nog iets gok ik...

Spinel & Topaz klinkt gewoon niet.

Denk trouwens dat ze van de mineralen & shit afstappen en iets heel nieuws gaan verzinnen. Mssn Light & Dark? Sky & Earth? Quake & Storm?

of mijn favoriet: Spek & Worst version :'D

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Pokemon Hide & Seek

....

Level 26 92%

Nog 768 XP voor level 27

Onyx zal het wel niet worden, om logische redenen (een Pokémon die al zo heet).

Dark denk ik ook niet vanwege Mystery Dungeon Explorers of Darkness. Zelfde met Sky in dat geval. Verder zien we het wel. Misschien gaan ze wel retro, en gaan ze verder met kleuren. Pokémon Black & White misschien?

Wat de naam ook wordt, ik vraag me af hoe het spel uberhaubt wordt.

Level 54 96%

Pokémon Pirate en Pokémon Ninja version :'D

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Pirate and Ninja versions FTW! :7

Level 55 98%

Nog 776 XP voor level 56

Ze zijn van kleuren naar mineralen gegaan. Misschien gaan ze dit keer weer voor iets nieuws. I sure hope so, de namen worden steeds lamer.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Pokemon Bear Force 1 and Pokemon Team Shark Attack met als 3de titel Pokemon Bearshark .... :'D

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Pokemon Black & White zou awesome zijn. Back to basic _O_

Level 20 94%

Nog 331 XP voor level 21

Pokémon Cats & Dogs. :')

Level 54 96%

QFT.

...of Donut & Brownie version, met als legendarisch Pokébeest, een Giga Donut met 2 hoorns en ogen en een reuze Brownie, en de derde lgendary is dan een Muffin met vleugels en Team Rocket gebruikt Ola Raketjes waterijs als enige Pokébeesten en...

ik heb honger.

Level 26 92%

Nog 768 XP voor level 27

Idd! Maar wat zal de 3de versie dan worden vraag ik me dan weer af..

Level 71 97%

Geeeen idee, paars? :'D

Level %

Nog XP voor level

Grey ;)

Level 26 92%

Nog 768 XP voor level 27

Paars lijkt me sterk. :P

Grey ;)

Ja daar dacht ik ook al aan, of dat Feng Shui teken (of hoe het ook alweer heet :P). Dan heb je Pokémon Black, Pokémon White, EN Pokémon Black&White!

Level %

Nog XP voor level

Feng Shui:

Feng Shui gaat over de relatie tussen de mens en de leef- of werkomgeving en is gericht op harmonie tussen natuurlijke en gecreëerde vormen. Alles wat de mens maakt is in wezen niet natuurlijk, maar kan wel met die natuur in harmonie gebracht worden.

Jij bedoelt waarschijnlijk Yin en Yang? De tegenpolen.

Level 26 92%

Nog 768 XP voor level 27

Idd, bedankt, ik kwam maar niet op de naam. Yin en Yang inderdaad. :P

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Als het hier gaat om een nieuwe generatie heb ik er zeker weer zin in. Maar wel zoals eerder gezegd met Pokémons die eruit zien alsof ze er nog een beetje over hebben na gedacht. En niet zo inspiratieloos!

Level 27 95%

Nog 477 XP voor level 28

Als de Pokémanz er een beetje fatsoenlijk uit gaan zien, dan wordt het wel aantrekkelijk. Die Rotom, die zag er in normale versie nog een beetje fatsoenlijk uit, maar een grasmaaier Pokémon? Alsjeblieft zeg. En die Stunky en Skuntank, die vond ik ook niks.

Misschien komen ze wel met een 4e evolutie? Zou wel een grote stap zijn.

Level 36 96%

Nog 742 XP voor level 37

Een 4de evolutie zou ik nog niet eens zo erg vinden, zolang het er maar een beetje creatief uit ziet.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Meeh, een vierde evolutie vind ik wel wat overdreven. Dan heb ik liever zoiets als bij een pokémon als poliwhirl, die in twee verschillende pokémons kan evolueren. Poliwrath en Politoed afhankelijk van de steen. En misschien nog wat baby pokémons erbij. Maar een vierde evolutie liever niet. Wanneer wil je die laten evolueren, Lv. 50 ofzeuw?!

Level 71 97%

Eigenlijk is het nog niet zo'n gek idee.

Vanaf lvl 36 (een enkele dragonair daargelaten) is er weinig meer te beleven qua evolutie, terwijl ze tot lvl 100 kunnen groeien.

Echter, wat verzinnen ze na een "final form" als die van charizard?

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Zijn zoveel mogelijkheden met evoluties, dat heeft diamond & pearl weer opnieuw ingeblazen. Zoiezo hebben we nog niet alle eevee types gehad en ik hoop dat er weer een type bijkomt....

Dus ja als het een mainserie is en de 5de generatie, dan zullen er een deel nieuwe pokemangs zijn maar ook weer evoluties. En die evoluties waren juist een van de toffe dingen in diamond & pearl....

Level 27 95%

Nog 477 XP voor level 28

Ik vond het systeem met die Dawn en Shiny stone, met een specifiek geslacht dat evolueert, wel goed gevonden.

Echter, wat verzinnen ze na een "final form" als die van Charizard?

Allereerst denk ik dat ze sowieso geen starters een 4e evolutie gaan geven :P

Maar inderdaad, ik ervaarde het eigenlijk altijd een beetje als een anticlimax als mijn Pokémon zijn laatste evolutie had bereikt. Hoe fijner zou het zijn als er bijvoorbeeld op lv70 nog een evolutie zat. Nu heb je soms nog (bij bijvoorbeeld een Heatran op lv96) een superspeciale move ergens heel laat, maar persoonlijk vind ik dat alleen maar frustrerend.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.