Pokémon Black & White

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Nee, dat isometrische aanzicht is erg mooi en past goed bij de DS.

Echter mogen de gevechten wel eens een update krijgen.

Het mag wel wat grootser opgezet worden, niet langdraderiger maar er mag wel wat meer actie zijn.

Is een pokemon duizelig?

Laat dat dan blijken, en niet door wat kuikentjes om zijn hoofd heen te laten draaien. ;}

Heeft een pokemon pijn omdat ie bijna dood, oh nee flauwgevallen, is, laat dat dan zien!

Maar misschien is dit meer iets voor de echte console Pokemon waar we met zijn allen zo lang op wachten.

Als de DS super mario 64 en Metroid Prime: Hunters aankan, kan het zeker Pokémon Stadium achtige gevechtsanimaties aan :)

Level 36 94%

Nog 1185 XP voor level 37

De DS mag wel van die DQM : jokers gevechten krijgen zoals op de GC. Interactiever! Niet meer zo getekend, dat zou vet zijn!

Level 14 96%

Nog 99 XP voor level 15

Wat een ongelooflijk lelijke Pokémon. Ik voorzie alleen maar geforceerde en daarmee mislukte evoluties puur om überhaupt iets 'nieuws' te kunnen doen.

:')

Level 59 98%

Nog 640 XP voor level 60

Wat een ongelooflijk lelijke Pokémon. Ik voorzie alleen maar geforceerde en daarmee mislukte evoluties puur om überhaupt iets 'nieuws' te kunnen doen.

Dude we hebben alleen maar een silhouet van 1 pokemang gezien ...

Waarschijnlijk is dat geen eens een echte, maar dat maakt niet eens zo heel veel uit. Punt blijft dat ik te weinig variatie in de Pokémon zie en vrijwel elk monstertje een belabberde afgeleide is van eerdere variant.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Waarschijnlijk is dat geen eens een echte, maar dat maakt niet eens zo heel veel uit. Punt blijft dat ik te weinig variatie in de Pokémon zie en vrijwel elk monstertje een belabberde afgeleide is van eerdere variant.

Het is echt, daarnaast elke generatie heeft awesome pokemans meegebracht het is alleen dat ze de evoluties ervan zo lame aanpakken, maar goed dat vond ik in het begin ookal.

Level 14 96%

Nog 99 XP voor level 15

Dude die farfetched evolutie is gwn een fan die dat silhouette heeft ingevuld ....

Daarom mijn ' :') '

Level 59 98%

Nog 640 XP voor level 60

Dude die farfetched evolutie is gwn een fan die dat silhouette heeft ingevuld ....

Daarom mijn ' :') '

Uiteraard, niet meer dan terecht gezien bijvoorbeeld ook mijn eerste reactie.

Probleem is echter dat die afbeelding wel het soort is zoals er in de latere delen met extra evoluties en nieuwe Pokémon om wordt gegaan. Het symboliseert dus wel het falen van innovatie.

Level 59 98%

Nog 640 XP voor level 60

[...]

Het is echt, daarnaast elke generatie heeft awesome pokemans meegebracht het is alleen dat ze de evoluties ervan zo lame aanpakken, maar goed dat vond ik in het begin ookal.

Moest even zoeken, maar hier is hij:

Level 24 92%

Nog 629 XP voor level 25

ach, tis voor mij meer de metagame die gaat veranderen in gen 5 door nieuwe pokemon/moves/abilities.

genoeg extra strats om uit te werken zodra er wat meer info over is ;)

Level 24 92%

Nog 666 XP voor level 25

Ik heb zo'n gevoel dat het qua ontwerpen alleen nog maar tegen gaat vallen... Ontwerpen uit Diamond en Pearl waren ook al niet om naar huis te schrijven

Zie dit hier

Gewoon schandalig dat het een pokemon is :'D

Eerste 151 waren nice, die 100 daarna ook nog wel, maar de rest is het gewoon :'D

Level 26 92%

Nog 768 XP voor level 27

Rotom is wel een goede Pokémon... als je hem in z'n standaard vorm laat. Die transformaties slaan idd nergens op. :P

Mja, na de eerste 251 Pokémon was de inspiratie idd ver te zoeken, maar er zijn toch een enkele paar die nog wel door kunnen imo, en dan meer Gen 4 Pokémon dan Gen 3.

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Het mag wel wat grootser opgezet worden, niet langdraderiger maar er mag wel wat meer actie zijn.

Is een pokemon duizelig?

Laat dat dan blijken, en niet door wat kuikentjes om zijn hoofd heen te laten draaien. ;}

Heeft een pokemon pijn omdat ie bijna dood, oh nee flauwgevallen, is, laat dat dan zien!

Maar misschien is dit meer iets voor de echte console Pokemon waar we met zijn allen zo lang op wachten.

Als de DS super mario 64 en Metroid Prime: Hunters aankan, kan het zeker Pokémon Stadium achtige gevechtsanimaties aan :)

Ja, dat zit ik me dus ook te bedenken.

Het kan wel, alleen moet de wil om het te maken er ook zijn..

Die strip is awesome! :lol:

Level 36 94%

Geweldige strip (vooral omdat ik me dan als 16jarige kan beschouwen als ouwe sok :P). Ben het wel eens dat de coolste pokemons de eerste 250 waren. In sapphire en ruby zaten zeker ook nog veel leuke, maar diamond en pearl stelden teleur IMO.

Denk dat deze nog erger gaat worden... gelukkig krijgen we nog heartgold en soulsilver, die worden awesome.

Level %

Nog XP voor level

Echt, bij elke aankondiging hoop ik weer op een offline of online Pokémon RPG voor de Wii. Hoe vet zou dat toch zijn. Waarom doen ze het toch niet :(

Level 24 92%

Nog 629 XP voor level 25

hoogstwaarschijnlijk omdat gamefreak er gewoon niet aanwil, why change a winning formula ;) bovendien zul je vast ook heel veel beestjes al gehad hebben ;) en japanners en van een formule afstappen ;)

je zult wat moeten verzinnen, en ik vond de meeste echt niet verschrikkelijk qua design :P

over die silhouette, als het op pokemon sunday wordt uitgezonden, reken er maar op dat die shit niet nep is ;)

Level 71 97%

Echt, bij elke aankondiging hoop ik weer op een offline of online Pokémon RPG voor de Wii. Hoe vet zou dat toch zijn. Waarom doen ze het toch niet :(

Ik snap het ook niet, hoe tof zou dat zijn.

Een Pokemon MMORPG in de stijl van World of Warcraft.

Dat de Gyms en Elite Four worden bemand door echte spelers van vlees en bloed, dat animaties er likkebaardend goed uitzien, dat Pokemon eens hun echte naam roepen ipv dat bliepje (hoe herkenbaar ze ook mogen zijn) en dat je eens zelf mag bepalen hoe je door de wereld reist.

En oh ja, alle regio's moeten erin zitten. :7

Level 26 92%

Nog 768 XP voor level 27

Dat de Gyms en Elite Four worden bemand door echte spelers van vlees en bloed

Alsjeblieft niet. World of Warcraft is veel te overrated en ik was dat spel na een kwartier spelen al zat. Gyms en Elite Four moeten gewoon NPC's blijven.

Echter, een grote online wereld waar je doorheen kan lopen en elkaar ook kan zien lopen, terwijl je gewoon kan winkelen, met elkaar kan praten/vechten etc, dat zie ik wel weer zitten, mits het een keuze is! Ik heb geen zin om constant online te moeten gaan om een game te kunnen spelen.

Level 36 94%

Och jawel! Een MMORPG met pokemons, waarin je zelf kan kiezen welke je bent en zo levels op kan gaan en nieuwe aanvallen leren. Da's toch awesome! En dan PVP in een arena waarin je elkaar moet afmaken, geweldig :P

Eerst afwachten wat die pokepark op de wii gaat worden, een adventure met pokemons was een van mijn dromen als klein kind :D

En een RPG op de wii zou geweldig zijn, die zou toch ook verkopen, niet?

Level 26 92%

Nog 768 XP voor level 27

PvP in een arena is geweldig idd, maar Gym leaders en Elite 4 moeten gewoon CPU's blijven, menselijke spelers zouden dat juist alleen maar verpesten.

Een RPG, tja, als die zoals op de Cube wordt (Colosseum, Gale of Darkness), dan zou ik er niet te veel op hopen dat die goed zou verkopen. Als hij wordt zoals de handheld versies, dan juist weer wel.

Level 41 95%

Nog 1264 XP voor level 42

Och jawel! Een MMORPG met pokemons, waarin je zelf kan kiezen welke je bent en zo levels op kan gaan en nieuwe aanvallen leren. Da's toch awesome! En dan PVP in een arena waarin je elkaar moet afmaken, geweldig :P

Dat zou echt legendarisch kunnen zijn. Heb er ook al over zitten denken, een hack&slash waarbij je 1 of meerdere pokémons speelt en wilde pokémons je echt aanvallen waarbij je de moves van je mormels als skills kunt gebruiken. Stel je voor dat je door een bende van 10 Pigdey's wordt aangevallen en dat je zin in real time moet verslaan met je eigen pokémon. ARPG van pokémon naar het Diablo model dat zou zo hard heersen maar goed dat komt er toch nooit van volgens mij.

Level 21 96%

Nog 227 XP voor level 22

Ik snap het ook niet, hoe tof zou dat zijn.

Dat de Gyms en Elite Four worden bemand door echte spelers van vlees en bloed, dat animaties er likkebaardend goed uitzien, dat Pokemon eens hun echte naam roepen ipv dat bliepje (hoe herkenbaar ze ook mogen zijn) en dat je eens zelf mag bepalen hoe je door de wereld reist.

En oh ja, alle regio's moeten erin zitten. :7

Alsjeblieft niet! WoW is zo overrated en is toch al verpest met vele nep-accounts. Ik zie dagelijks op mijn school sommigen WoW spelen. Maar ik heb geen tijd ervoor om dagelijks online te komen. Dat heet priveleven.

Er zijn wel honderden miljoenen mensen die het Pokemon MMORPG willen zien. Dan wordt het enorme winst met Pokemon. Miljarden euro`s stromen binnen.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Orange League regio mag er wel een keer in, maarja anime only komt natuurlijk niet in game vorm terug.

Level 20 98%

Nog 67 XP voor level 21

http://serebii.net/generation5/

De 2 nieuwe Pokémon zijn bekend. Zien er beide wel tof uit.

Sowieso zijn er hier veel nostalgiabaarden, alsof er in de eerste serie Pokémon geen waardeloze designs tussen zaten.

Level 71 97%

Dat zou echt legendarisch kunnen zijn. Heb er ook al over zitten denken, een hack&slash waarbij je 1 of meerdere pokémons speelt en wilde pokémons je echt aanvallen waarbij je de moves van je mormels als skills kunt gebruiken. Stel je voor dat je door een bende van 10 Pigdey's wordt aangevallen en dat je zin in real time moet verslaan met je eigen pokémon. ARPG van pokémon naar het Diablo model dat zou zo hard heersen maar goed dat komt er toch nooit van volgens mij.

Of dit, klinkt ook erg awesome! :D

Die nieuwe pokemon zien er best leuk uit moet ik zeggen.

Ik vraag me wel af hoeveel er dit keer bij gaan komen, 251 was al veel, laat staan de hoeveelheid van de latere pokemon games.

Level 27 95%

Nog 477 XP voor level 28

Is een pokemon duizelig?

Nee, die kuikentjes zijn juist classic! En de elektriciteits dingetjes bij paralyzed... Ik had er al moeite mee dat de graphics van de kuikentjes veel beter waren dan bij Emerald :P Maar misschien ben ik wat te traditioneel.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.