[TV] Game of Thrones: Seizoen 3 (Boekenlezers)

Level 26 92%

Nog 809 XP voor level 27

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

AWESOME!

Daenerys is niet slecht gelukt moet ik zeggen.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Ik lees net dat A Dance Of Dragons nog 5 hoofdstukken verwijdert is van klaar zijn. Met kerst moet het manuscript klaar zijn en in het nieuwe jaar wordt een releasedatum bekend gemaakt. Als het goed is tenminste.

http://asoiaf.westeros.org/index.php/to ... test-info/

Yay! Eindelijk weer Bran, Jon, Tyrion en Daenerys :D

Level 12 96%

Nog 84 XP voor level 13

Maar gaat dit nou een mini-serie worden of zijn er plannen voor een heel seizoen...iemand?

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Maar gaat dit nou een mini-serie worden of zijn er plannen voor een heel seizoen...iemand?

Als het goed is komt er een seizoen van 13 afleveringen wat het eerste boek gaat bestrijken.

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Whua even een kick want fucking briljant:

ik kwam er gisteravond achter dat ik de eerste twee boeken uit deze serie al twee jaar te leen heb liggen van m'n tante _O- meteen dus maar begonnen en het begin is absoluut veelbelovend.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Whua even een kick want fucking briljant:

ik kwam er gisteravond achter dat ik de eerste twee boeken uit deze serie al twee jaar te leen heb liggen van m'n tante _O- meteen dus maar begonnen en het begin is absoluut veelbelovend.

Het begin van het eerste boek is dat inderdaad, gewoon interessant enzo. En dan halverwege het boek gaat het opeens compleet los. Fucking awesome!

Even wat nieuws gezocht:

Jaime Lannister

Cersei Baratheon

Robert Baratheon

Jon Snow, Samwell Tarly en waarschijnlijk Pyp ofzo.

Eddard Stark & een Maester (Pycelle of Luwin ofzo)

Bran en Jon

Daenerys Targaryen

Tyrion!

Tyrion en Catelyn, waarschijnlijk bij de Eyrie

AWESOMESAUCE!!

Enige mindere dingetjes die ik hier kan spotten is dat Tyrions ogen dezelfde kleur hebben, en dan de vrouw die Catelyn speelt een beetje te oud is in mijn ogen.

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

''Daenerys Targaryen''

Fuck yeah.

Met de nadruk op fuck.

Level 21 98%

Nog 116 XP voor level 22

Dit lijkt me echt een super vette serie! Ik moet ook dringend het boek(en) eens gaan lezen. Is het een beetje vergelijkbaar met Lotr?

Level 16 94%

Nog 200 XP voor level 17

Daenerys, me likes!

Nog geen foto's van andere Stark kids? Dit ziet er opzich prima uit, al zouden Bran en Jon iets jonger moeten zijn

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Dit lijkt me echt een super vette serie! Ik moet ook dringend het boek(en) eens gaan lezen. Is het een beetje vergelijkbaar met Lotr?

Stukken beter!

Het strooit wat minder met magie en richt zich meer op de heren, koningen, hun families en de onderlinge verbanden.

Daarnaast doodt de schrijver redelijk vaak een hoofdpersoon en hij heeft een geweldige schrijfstijl. Wat zelfs doorklinkt in de vertaling.

Daenerys, me likes!

Nog geen foto's van andere Stark kids? Dit ziet er opzich prima uit, al zouden Bran en Jon iets jonger moeten zijn

Alle kinderen zijn wat ouder gemaakt. Om een 13 jarige daenerys te laten ontmaagden door een beer van een vent ging wat ver enzo.

Daarnaast heeft Martin kennelijk ook altijd een beetje spijt gehad dat hij de kinderen zo jong heeft gemaakt. Maar dat heeft er niets mee te maken volgens mij.

Level 29 95%

Nog 588 XP voor level 30

Cersei is wel echt oud. In mijn hoofd was ze altijd een jonge milf. Tyrion had ik wat dikker verwacht. Hadden Bran en Catelyn trouwens geen rood haar?

Dat de schrijver spijt had van de leeftijden dat was wel bekend. Hij wou eert een tijdskip doen, maar er gebeurde zoveel in de tussentijd dat het je boeken vol met heel veel flashbacks had.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Cersei is wel echt oud. In mijn hoofd was ze altijd een jonge milf. Tyrion had ik wat dikker verwacht. Hadden Bran en Catelyn trouwens geen rood haar?

Dat de schrijver spijt had van de leeftijden dat was wel bekend. Hij wou eert een tijdskip doen, maar er gebeurde zoveel in de tussentijd dat het je boeken vol met heel veel flashbacks had.

Maar Cersei is nog wel hot! Ook wel jammer dat ze niet zo heel op Jaime lijkt, maar dat is natuurlijk lastig met acteurs.

Tyrion heb ik eigenlijk nooit dik voorgesteld. En Bran en Catelyn hadden allebei kastanjebruin of donkerblond haar volgens mij. Zoals alle Tullies.

Ik ben overigens echt benieuwd naar Robert Baratheon, als je die acteur in still standing ziet verwacht je er echt helemaal niets van. Maar goed, met een serie als deze zal hij wel gaan verbazen.

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Ik zie dat er nog geen boeken met Nederlandse vertaling zijn? :(

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Haha ik ben nu bij 200 blz van boek 1 of zo. Toffe shizzle!

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Wacht maar... :P

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Thanks, ik zocht op de Engelse titel, dan kom je niet echt ver :P

Ik ga ze gelijk bestellen. Thanks voor de tip!

Level 29 95%

Nog 588 XP voor level 30

Shit wordt alleen maar beter :D

Level 46 97%

Nog 906 XP voor level 47

Wanneer komt trouwens boek vijf in godsnaam toch eens uit.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Wanneer komt trouwens boek vijf in godsnaam toch eens uit.

Het lijkt nu echt in zijn laatste fases te zitten. 2011 lijkt een zekerheid te zijn. Grote kans dat als het lukt, het ongeveer gelijktijdig met de premiere van de pilot zal zijn. Meer info:

http://asoiaf.westeros.org/index.php/to ... test-info/

En wie er ook om vroeg:

Bran

Theon

Daenerys

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Anders kom ik er net pas achter dat die laatste scans uit een preview komen...

http://www.hbo.com/video/video.html/?au ... &view=null

Oh en iemand vroeg naar de andere Stark kinderen?

Volgens mij hebben we hier Arya

En hier hebben we Sansa met Lady.

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Vette serie lijkt me dit Tidow. Wanneer is precies de premiere van de Pilot?

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

350 blz and counting :).

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

awesome!

Begin 2011 gok ik dat de pilot komt

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.