[TV] Game of Thrones: Seizoen 3 (Boekenlezers)

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

En dan download ik een torrent met zwaar crappy kwaliteit...

Meteen nog maar een keer gekeken dus zonder vertraagde pixels enzo.

AWESOME!

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Hmm ik ga deze bewaren voor als ik morgenmiddag brak uit bed kom denk ik :).

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Sweet! Denk dat ik morgen pas ga kijken. Vandaag staan natuurlijk TWD en Dexter klaar :)

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Ik dacht dat deze nog lang niet zou komen? Is de Pilot nu al uit?

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Nee, leer eens lezen Karel :P.

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

Soort preview dus oke oke :P

Level 14 92%

Nog 216 XP voor level 15

Ik ben ergens bij blz. 70 nog maar, maar ik vind het al zeer tof. Jammer dat ik niet zo veel tijd heb, want ik lees zulk soort boeken het liefst zo snel mogelijk uit, ook omdat er met namen en personages wordt gegooid. :P

Level 26 92%

Nog 809 XP voor level 27

april?! *valt achterover*

Just kidding, ik heb het eerste boek nog niet uit (ben op de helft)

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Wait what?

Wat is er met april?

Level 15 96%

Nog 123 XP voor level 16

Helemaal aan het eind van die "inside Game of Thrones", na de voice-over van Old Nan, komt er nog even de naam van de serie in beeld, en daarna in grote letters "April." (wat dus suggereert dat de serie dan begint met uitzenden)

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Dat heb ik even helemaal gemist!

Maar awesome stuff! Hebben we nog een dikke première tussen alle finales.

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Awesome Inside. Serieus zoveel epic oneliners die letterlijk uit het boek zijn gepakt, heerlijk dat ze het zo doen.

Moet wel heel gek lopen wil dit niet top worden.

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Jawel, boek 1 besteld! Ben benieuwd!

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

Awesome preview, jammer dat het zo lang nog duurt :(

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Zo, vanochtend het eerste boek gekocht. Ben benieuwd :P

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Mooi dat iedereen een beetje met de boeken in aanraking komt. Ze zijn awesome!

Deel 5, waar blijf je :'(

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Ben pas bij hoofdstuk 3 (heb weinig spare time :'() en vind het nu al tof. Alleen al die namen in het begin... Moet goed blijven opletten wie nou wie is allemaal.

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Ik lees eerst The Dark Tower uit en ga dan verder met deze. Ben ergens in boek 1 gebleven maar heb deel 2 ook alweer een tijd liggen.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Ben pas bij hoofdstuk 3 (heb weinig spare time :'() en vind het nu al tof. Alleen al die namen in het begin... Moet goed blijven opletten wie nou wie is allemaal.

Inderdaad, en soms worden er in boek 1 mensen geïntroduceerd die in boek 3 opeens een hele grote rol gaan spelen. Waar je dan pas achter komt bij een re-read. Maar dat is ook wel tof, geeft blijk van de kwaliteit die Martin er in wil leggen.

Level 46 97%

Nog 906 XP voor level 47

Weet niet of ik het al gezegd heb, maar voor de mensen die na George Martin op zoek zijn naar andere high quality fantasy, moeten de boeken van Steven Erikson beginnen. Ik vind Steven misschien nog wel beter dan George, omdat er iets meer magie in zit. Aan de andere kant is hij soms ietswat langdradig.

Maar beide schrijvers staan bij mij aangeschreven als de beste in het genre.

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Weet niet of ik het al gezegd heb, maar voor de mensen die na George Martin op zoek zijn naar andere high quality fantasy, moeten de boeken van Steven Erikson beginnen. Ik vind Steven misschien nog wel beter dan George, omdat er iets meer magie in zit. Aan de andere kant is hij soms ietswat langdradig.

Bedankt voor de tip, als ik eenmaal klaar ben met deze reeks (beter gezegd, als ik eenmaal ''bij'' ben) zal ik er eens mee aan de slag gaan :).

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Zeg dat dan een maand voor een kerst! ideaal voor onder de boom!

Level 46 97%

Nog 906 XP voor level 47

Zeg dat dan een maand voor een kerst! ideaal voor onder de boom!

Kehe guess I'm kinda late idd. Maar goed het kan helpen om de tijd door te komen tot de serie begint.. ^_^'

Level 16 94%

Nog 200 XP voor level 17

Raad dan wel aan om Erikson in het engels te lezen. En wees voorbereid, van het eerste boek begrijp je (bijna) geen reet, al is dat deel van de kracht (vind ik).

Inmiddels bijna bij boek 5 en het staat bij mij in de top van de fantasy die ik gelezen heb, en ik heb een heleboel fantasy gelezen.

Level 14 92%

Nog 216 XP voor level 15

Eerste deel uitgelezen, awesome! Na de vakantie maar even naar het tweede deel kijken. Ik kan nu echt niet meer wachten op de TV-serie!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.