[iOS] Game Center (& Openfeint, Plus+, Crystal etc.)

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Firemint, makers van Real Racing en Flight Control;

@appfreak @slidetoplay currently processing for app store, any minute now :)

Level 52 96%

http://itunes.apple.com/nl/app/dinosmas ... 78214?mt=8

DinoSmash heeft blijkbaar ook al gamecenter support

Level %

Nog XP voor level

Ik heb gewoon heel even 88e van de wereld gestaan met totaal aantal achievements _O_ Met Ms. Pac-Man.

Tranen in mijn ogen van geluk!

Level 52 96%

http://forums.toucharcade.com/showthread.php?t=65946

Hier overigens een geupdate lijst met alle games die nu GC hebben.

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Mijn GameCenter naam is WPT_NL

Level 52 96%

Nice, gamecenter heeft vandaag wel een toffe update gehad.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Hm. Wat dan?

Level 52 96%

Hm. Wat dan?

je kan je achievements met andere spelers vergelijken zoals bij openfeint etc

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Hm. Wat dan?

dat kon toch sowieso al?

Level 52 96%

[...]

Hm. Wat dan?

dat kon toch sowieso al?

ik heb het zelf niet nadrukkelijk geprobeerd, wel veel gezeik over gelezen op TA enzo dat het niet kon, en nu valt het me opeens op dat het wel kan.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Ja, het kon dus al. Zelfs in de Developer Versie. Maar het kan alleen maar met een persoon tegelijk. En via een hele omweg. NIet echt gebruiksvriendelijk.

Level 52 96%

Ja, het kon dus al. Zelfs in de Developer Versie. Maar het kan alleen maar met een persoon tegelijk. En via een hele omweg. NIet echt gebruiksvriendelijk.

Je bedoeld het kon al (vorige week) in de developer verise, of het kan nu in de developer versie? Het is nml gewoon een web update.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Je bedoeld het kon al (vorige week) in de developer verise, of het kan nu in de developer versie? Het is nml gewoon een web update.

Het kon al in de developer versie van 3 (?) maanden geleden.

Level 52 96%

Het kon al in de developer versie van 3 (?) maanden geleden.

Mh, misschien had ik gewoon nooit eerder doorgeklikt naar individuele games toe via friends.

Level 52 96%

OpenFeint 2.7 combineert OF met Gamecenter, dan worden al je achievements e.d. dus overgezet.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Bedoel je dat alle OF gamec GC gaan ondersteunen? Dat lijkt me sterk nsmelijk

Level 52 96%

Ja, de nieuwe OF bevat OF én GC

Level 52 96%

Ja, de nieuwe OF bevat OF én GC

Heb inmiddels de eerste update met een game met Openfeint 2.7 binnen en het werkt perfect. Alle openfeint achievements en highscores worden gewoon gelijk aan gamecenter toegevoegd :)

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Ik heb de update van 7even gedownload maar de behaalde achievements en highscores worden niet overgezet?

Ik gebruikte geen Openfint.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Als je geen OpenFeint gebruikte, lijkt het me lastig overzetten :P

Laatste stuiptrekking van OpenFeint? ;)

Level 52 96%

Laatste stuiptrekking van OpenFeint? ;)

Zij zien het anders;

http://openfeint.com/developers/ios

Openfeint is nog steeds de populairste iphone game netwerk, en nu die ook op de android is zorgt die voor cross platform multiplayer, Gamecenter is het nieuwe netwerk met het meeste potentie om groot te worden.

Idealiter komen er nu geen openfeint games meer bij, maar updaten alle devs wel hun openfeint apps naar 2.7+ zodat alle achievements en highscores worden overgezet.

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Maar hoe krijig ik nu al mijn behaalde achievements van 7even in Gamecenter?

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Het lijkt me ook sterk dat ze zelf zeggen dat hun product weg gaat. Mooi dat er nog een android markt voor hun open ligt, maar ik als ontwikkelaar zit op android support niet echt te wachten. Dat komt alleen maar kijken als je ook cross-platform gaat ontwikkelen.

Bovendien blijven er maar vrij weinig voordelen over; maar wel één groot nadeel; je bent ontwikelaar afhabkelijk vqn nog één partij. Eentje met een vrij onzekere toekomst op dit moment...

Level 52 96%

Het lijkt me ook sterk dat ze zelf zeggen dat hun product weg gaat. Mooi dat er nog een android markt voor hun open ligt, maar ik als ontwikkelaar zit op android support niet echt te wachten. Dat komt alleen maar kijken als je ook cross-platform gaat ontwikkelen.

Bovendien blijven er maar vrij weinig voordelen over; maar wel één groot nadeel; je bent ontwikelaar afhabkelijk vqn nog één partij. Eentje met een vrij onzekere toekomst op dit moment...

Openfeint 2.7 is Openfeint én Gamecenter, dat is dus voor zowel de developer als de gebruiker alleen maar een voordeel.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Openfeint 2.7 is Openfeint én Gamecenter, dat is dus voor zowel de developer als de gebruiker alleen maar een voordeel.

Nee. Het is OpenFeint op Gamecenter. Op het moment dat OpenFeint weg gaat, of GameCenter verandert heb je een probleem dat je of a) moet wachten op een update van OpenFeint of b) je helemaal geen update krijgt en gewoon moet herbouwen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.