[iOS] Game Center (& Openfeint, Plus+, Crystal etc.)

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Net een update gehad, Angry Birds en Predators hebben nu GC support

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Yippie Angry birds!

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Dat zei ik ook al in het Algemene GC Topic -_-' :'D

Level 52 96%

Dit is het GC topic

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Dit is het GC topic

Ik dacht dat dit topic voor friend-codes is en het andere topic om GC in het algemeen te bespreken?

Level 52 96%

Plunderland nu ook GC support!

Level 52 96%

http://forums.toucharcade.com/showthread.php?t=65946

Lijst met Game Center supported games, de topic opener heeft er genoeg van dus vandaag was zn laatste update :P

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Noooeees. Iemand heeft het algemene topic gelsoten :'(

Level 52 96%

Omdat er 2 Game Center topics waren

Level %

Nog XP voor level

Shit, ik had de verkeerde gesloten. Sneaky PM!

Het algemene Game Center topic was er eerder dan toen de naam van dit topic werd gewijzigd. Dit topic houden we mooi voor de alternatieve sociale game netwerken.

Level 52 96%

Shit, ik had de verkeerde gesloten. Sneaky PM!

Het algemene Game Center topic was er eerder dan toen de naam van dit topic werd gewijzigd. Dit topic houden we mooi voor de alternatieve sociale game netwerken.

Deze posts:

Gamecenter: Aiii

Gamecenter: Aiii

Ja dat hoef je nog niet te posten, komt wsl eind dit jaar pas, als het niet weer zo'n push-notification-achtig drama wordt waar het pas volgend jaar komt :p

Gamecenter: Rano :P

Dateren van begin juni. Ik zie niet helemaal in waarom je dus veel later alsnog een 2e topic hebt geopend.

Level 52 96%

En ook een beetje jammer dat je de lijst met namen uit de eerste post hebt gedelete zonder ze te copy pasten naar het andere topic.

Level 52 96%

ontopic:

Binnenkort kunnen we ook eindelijk GameCenters multiplayer functionaliteit uitproberen met Real Racing.

Die krijgt nml een update met 4p mp.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Waarom zijn er eigen twee Game Center topics ?! Deze gaat (even) op-slot.

Omdat er één OpenFeint & andere systemen van 3rd party was en een GameCenter. Maar op een gegeven moment werd deze ook Game Center dussss.

Level 52 96%

Waarom zijn er eigen twee Game Center topics ?! Deze gaat (even) op-slot.

Omdat er één OpenFeint & andere systemen van 3rd party was en een GameCenter. Maar op een gegeven moment werd deze ook Game Center dussss.

Dit is het iPhone gaming network topic, ik heb de Game Center toegevoegd toen deze uitkwam, daarvoor werden er al gc nicknames e.d. gepost. Ik heb gevraagd aan Rano of die zn topic wilde locken maar dat wilde die niet, dus toen heb ik gevraagd of deze gelockt kon worden; 2 topics is irritant.

Level 12 84%

Nog 330 XP voor level 13

Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 ondersteunt nu ook Game Center. Hopelijk gaan Assassin's Creed II: Multiplayer en Modern Combat 2: Black Pegasus ook Game Center ondersteunen, zijn toch wel twee echte multiplayer games heb.

Level 52 96%

Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 ondersteunt nu ook Game Center.

Weet je dat zeker?

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Bij de game info staat 15 oktober. Dan gaat er een update komen.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Schijnt toch dat veel grote namen de jump naar GameCenter maken :)

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ja, toch wel nice. Die game's geef ik wel een update. Altijd leuk, achievements scoren.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Meh. Iets gebeurd waar ik al bang voor was. Erg smerige manier; De dual-stick shooter "Minigore" heeft sinds gister ook GC-support... en twee (van de twalf) achievements krijg je alleen maar als je DLC koopt.

"Minigore Supporter" - Purchase the character pack containing Gangster Gore and Kid Gore to earn this achievement.

"Theme Collector" - Purchase holiday themed character pack containing Santa and others to earnt his achievement.

Level 22 93%

Nog 462 XP voor level 23

Tsja, dat zal de achievementhoertjes leren :).

Ik lig er niet wakker van. Was op de Xbox 360 met Fallout 3 bijvoorbeeld ook al het geval dat er Achievements voor add-ons aanwezig waren waardoor je het lijstje nooit compleet kon krijgen zonder add-ons te kopen.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Ja, maar dat is iets anders vind ik persoonlijk. Dit is gewoon regelrecht de achievement kopen als het ware.

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Ja, maar dat is iets anders vind ik persoonlijk. Dit is gewoon regelrecht de achievement kopen als het ware.

Ben het wel met je eens.

Level 22 93%

Nog 462 XP voor level 23

Ik niet. Je koopt de extra content in de vorm van personages en je krijgt daarmee de achievement er gratis bij. Net zoals je bij een Fallout 3 op de Xbox 360 de addon koopt en een achievement krijgt als je daar je eerste stapjes in dat gebied zet.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.