[iOS] Game Center (& Openfeint, Plus+, Crystal etc.)

Level 27 95%

Nog 477 XP voor level 28

Ik heb het gezien ja :) Zal ik ook maar eens doen, mijn lijst is zo leeg. Vergelijken is leuk.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Check dan meteen even mijn score in Cut the Rope Holiday Gift :O

Level 2 57%

Nog 33 XP voor level 3

op Game center is mijn gebruikersnaam is nanosven, als je me wil toevoegen doe maar :D

Level 63 96%

Nog 2144 XP voor level 64

Dump mij ook maar in die game center lijst.

RidleyNL

Level %

Nog XP voor level

Ik heb je toegevoegd vriend Ridley! Wat heb je? Een iPhone, iPod of iPad?

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Ik ben momenteel bezig om alle achievements voor Plants vs Zombies te halen. Erg leuk spel, nog steeds...

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik ben momenteel bezig om alle achievements voor Plants vs Zombies te halen. Erg leuk spel, nog steeds...

Idd. Ik speel hem nu op mijn Playstation 3. Op de Ipod moet ik ook nog een aantal achievements. :P

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Op de PS3 heb ik hem ook. Ook daarop vind ik hem erg leuk. Maar ik vind het wel meer een game voor de iPhone.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

mag worden. Game Center is er ook op iPod en iPad.

Level 14 88%

Nog 333 XP voor level 15

ik denk niet dat het heir thuis hoort maar er was geeen ander forum:

Heeft iemand ervaring met de Xperia play? ik wil er namelijk graag 1 kopen maar is hij niet te groot/te zwaar?

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

ik denk niet dat het heir thuis hoort maar er was geeen ander forum:

Heeft iemand ervaring met de Xperia play? ik wil er namelijk graag 1 kopen maar is hij niet te groot/te zwaar?

De vraag kun je het best stellen in het Mobiele telefoons topic.

Level 38 94%

Nog 1190 XP voor level 39

quelle surprise m'n gc is Sjisje

Level 8 84%

Nog 153 XP voor level 9

Mijn gamecenter nickname is : Nitroxide

Verder kan ik Spice Bandits (Gratis) van Chillingo zeer aanraden wanneer je van tower defense games houdt. Ik speel hem wel op een iPad niet geprobeerd op iPhone scherm.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Gc: koekiemonsterNL

Level 38 94%

Nog 1190 XP voor level 39

Niet dat het hier nog echt leeft, maar mijne is pauperskittles geworden.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Het lukt mij precies nooit om vrienden te maken via game center ik typ het in zie dan profiel en daarna klik ik op verzoek sturen. Maar als ik dan even later terug kijk op dat profiel staat daar opnieuw verzoek sturen? En dat wilt dus zeggen dat hij dat verzoek niet gestuurd heeft. Als ik iemand als vriend wil moet ik altijd vragen aan die persoon of hij mij verzoek stuurt.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Zijn mensen dit forum vergeten of zo.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.