Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Ben ook begonnen aan deze game, wat een matige character designs en kut verhaal heft dit zeg...

Maar de gameplay! Die is leuk! En daar gaat het uiteindelijk om. Wat hakt dit verdomt lekker weg zeg :D en die bosses, heerlijk, geven me echt een Megaman vibe, qua moeilijkheidsgraad en skills.

En de muziek, ja die muziek <3

Nee de gameplay en muziek laten je doorspelen, maar het is wel een game die je echt in kleine porties moet spelen anders word het eentonig.

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Nog nooit een battle systeem gezien dat zo leuk is en toch zo simpel. Wel lekker dat ik er eindelijk aan ben begonnen. En de muziek is briljant zoals al een paar keer aangegeven.

Ik ben nu officieel een Falcom fan.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Nog nooit een battle systeem gezien dat zo leuk is en toch zo simpel. Wel lekker dat ik er eindelijk aan ben begonnen. En de muziek is briljant zoals al een paar keer aangegeven.

Ik ben nu officieel een Falcom fan.

Falcom <3

Hopen dat de awesome Dragon Slayer serie nou ook eens richting het westen komt. En een remake van Faxanadu, de meest awesome Dragon Slayer spin-off _O_

Level 54 96%

Oja deze game moet ik nog uitspelen. Heb de Fire en Earth Dragon en Sky Darhon verslagen maar zoek t eigenlijk niet meer zo. Eentonigheid slaat toe en de wereld is toch vrij klein (en herhalen/kaal).

Level 21 91%

Nog 580 XP voor level 22

Ik heb de game inmiddels uitgespeeld en ik ging er toch wel heel snel doorheen. Ik heb alle ultimate weapons en armor gehaald en heb zo'n beetje alle side quests gedaan. 3D Ys kan mij iig bekoren en ik heb nu wel erg veel zin in de Vita versie. Hopenlijk kan Xseed die naar het westen brengen.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Gestart, goed gekeurd en geliefd, nu al.

Wel iets te makkelijk gedacht en direct ook afgestraft door de eerste baas, lol!

Level 75 98%

Wacht maar totdat je Oath in Felghana probeert. Als je daar dood gaat krijg je niet voor niets de optie onmiddellijk de moeilijkheidsgraad te veranderen :lol:

Level 61 97%

Godskolere wat is dat beest in de woestijn een motherfucker!

Die komt later wel.... Pfft

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik ging bij Oath in Felghana echt 20/25x dood op de eerste baas. Volgens mij is Ys 7 makkelijker. :P

Level 55 96%

Nog 1815 XP voor level 56

Is dit nou een Zelda achtige Turnbased RPG, of heb ik informatie verkeerd verwerkt?

In de aanbieding voor een tientje op het PSN en de cover trekt me wel. So easy ben ik ja, heh. :P

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Het zijn actie RPG's, dus je ziet je enemies lopen en kan er meteen op inhakken, a la Zelda. Heel verslavend, speelt ontzettend soepel en makkelijk (al is de moeilijkheidsgraad zelf wel hoog) en de muziek is awesome. <3

Level 61 97%

Met hier en daar een puzzeltje en dungeons met een key-item die benodigd is voor de voortgang. Het is, wat mij betreft, bijzonder lijkend op zelda.

Zelfs de eindbazen worden aangekondigd ala OOT, trillend scherm en een schilderij-achtige titel. Alles voelt en speelt als Zelda, maar dan met HP meters en inwisselbare wapens, items en potions.

Level 55 96%

Nog 1815 XP voor level 56

Dat klinkt erg leuk! Bedankt heren.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Game speelt echt heerlijk. Ik nam in het begin een verkeerde afslag en ik werd door bijen vermoord. Prachtig. Dan kom je ook een Titanos tegen, denk nou daar wachten we nog even. Ik was net lvl 5 :P.

Ik zit nog in het begin, nu aangekomen in Shannoa Forest. Game pakte mij wel meteen mooi man.

Level 61 97%

leuk om te horen, enjoy!

Level 75 98%

Ys is geweldig! Zo tof dat mensen eindelijk deze serie beginnen te diggen. Nu nog meer mensen, wellicht krijgen we hier dan ook Celceta!

Of zulke awesome releases als de originele Oath in Felghana voor de pc:

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Level 75 98%

Check ook eens de anime serie, is best wel leuk. Alleen jamer van josti-Adol :lol:

Level 61 97%

Celceta is bevestigd voor us release en de vita is regiovrij, dus jij en ik scoren hem hoogstwaarschijnlijk toch wel :)

Level 75 98%

Haha, ja dat ongetwijfeld! 

Ben sowieso blij dat die games nu eens het licht in het westen zien.

Level 54 96%

Koekiemonster wrote on 14 maart 2013 13:32:

Met hier en daar een puzzeltje en dungeons met een key-item die benodigd is voor de voortgang. Het is, wat mij betreft, bijzonder lijkend op zelda.

Zelfs de eindbazen worden aangekondigd ala OOT, trillend scherm en een schilderij-achtige titel. Alles voelt en speelt als Zelda, maar dan met HP meters en inwisselbare wapens, items en potions.

Dit is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen. "Puzzels" hebben nul diepgang en er zijn geen items. Het lijkt echt in niets op Zelda.

Ja ok, je kunt hakken in een overworld maar daar krijg je experience punten voor en je kunt sterkere hak aanvallen maar beperkt gebruiken totdat je metertje weer volloopt.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

De game heeft gewoon een avontuur geest die veel RPG's missen. In die zin kan ik het Zelda gevoel wel begrijpen.

Level 75 98%

Oversoul wrote on 6 april 2013 00:11:

Dit is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen. "Puzzels" hebben nul diepgang en er zijn geen items. Het lijkt echt in niets op Zelda.

Ja ok, je kunt hakken in een overworld maar daar krijg je experience punten voor en je kunt sterkere hak aanvallen maar beperkt gebruiken totdat je metertje weer volloopt.

Heb je Oath in Felghana al gespeeld? Zelda meets platform-game hoor. Elke bracelet die je vindt geeft je weer powers die je uitnodigen terug te keren naar plekken die je eerst niet kon bereiken etc. :)

Level 54 96%

Dit topic ging toch over Ys7? :P

Die ik ook nog steeds niet uitgespeeld heb overigens, dat backtracken werd vervelend :(

Level 61 97%

Oversoul wrote on 6 april 2013 00:11:

Er zijn items, je kunt met bepaalde items bepaalde acties uitvoeren (zoals zweven, over vuur lopen etc. Etc.) Zonder bepaalde items, die je na een kerker krijgt, kan je niet verder.

Switches, vuurvaste boots, kerkers doorlopen etc. Het riekt 1000000% naar Zelda.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Weer een stuk verder en wat 'dungeons' gezien. Het voelt ten tijden als een action rpg met zelda elementen. Hoewel het soms ook monster killen deluxe is. Speelt heerlijk en momenteel aangekomen bij het begin van de wind dungeon.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.