Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Ja ok je hebt een paar items die vooral fungeren als sleutels. Zoals in bijna iedere JRPG. Dat zijn geen Zelda items. Golden Sun om maar wat te noemen is veel meer Zelda dan dit ondanks de turn based battles.

Misschien dat ik deze binnenkort weer eens oppik, was gestopt na een lame plottwist waardoor je massive moet backtracken.

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Maarja Golden Sun vind ik dus echt geen moer aan.

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

De eerste twee zijn te gek maar de DS versie kan ik echt niet spelen... :(

Camelot moet de Shining Force-franchise onder hun hoede krijgen. Terug in de handen waar het ip eigenlijk hoort :)

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Nouja ik heb ze misschien niet lang gespeeld omdat het roms waren, maar goed toch heb ik er minder interesse in dan andere rpg games. 

Na zo'n 22 uur heb ik het einde van deze game gezien, de eindbaas was wel even pittig. Leuke game, dit snakt naar meer :)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.