Ryse: Son of Rome

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Die IP lijkt mij niet handig om te verkopen. Het heeft veel aandacht gehad dankzij de marketing van Microsoft, ondanks dat het veel van die aandacht ook negatief was. Een sequel zal dus automatisch ook aandacht krijgen. Ze moeten alleen nu zorgen dat het een goede game wordt.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik vind dat Ryse genoeg potentie heeft om een vervolg op te maken. Grafisch stond de game echt als een huis en als ze qua gameplay 30 a 40% winst weten te boeken heb je een game die zeker goed over de toonbank zal gaan. Lijkt me wel slim om hem dan ook gewoon naar de PS4 te brengen.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

gusanito wrote on 14 augustus 2014 00:37:

Ik vind dat Ryse genoeg potentie heeft om een vervolg op te maken. Grafisch stond de game echt als een huis en als ze qua gameplay 30 a 40% winst weten te boeken heb je een game die zeker goed over de toonbank zal gaan. Lijkt me wel slim om hem dan ook gewoon naar de PS4 te brengen.

Ze moeten hem meer afwisseling geven je doet nu constant hetzelfde en dat is jammer.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

kaassouflee wrote on 14 augustus 2014 00:48:

gusanito wrote on 14 augustus 2014 00:37:

Ze moeten hem meer afwisseling geven je doet nu constant hetzelfde en dat is jammer.

Mee eens. Deed me wat dat betreft een beetje denken aan de eerste Assassin's Creed. Daar was je ook constant eigenlijk hetzelfde riedeltje aan het afwerken. Hoe vet zou het zijn als Ryse een openworld RPG zou worden met de mogelijkheden die een AC nu heeft.

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Iemand deze game al gespeeld op de PC? Zo niet, ik vind het zeker een aanrader (om bij een sale te kopen).

Grafisch is het echt super mooi, had soms het gevoel alsof ik naar een film zat te kijken. De animaties zijn wreed en het camera werk past daar mooi bij. De sfeer is erg goed en je komt in prachtige omgevingen terecht. Het verhaal is wel een beetje karig in opzet en in een uur of 8 ben je wel door de campagne heen op de een na hoogste moeilijkheidsgraad. Kwa gameplay hadden ze de kruisboog(?) scenes kunnen weglaten, het voelde nogal raar om met een soort machine geweer op hordes barbaren te schieten. 

Wel raad ik aan om deze versie met een Xbox controller te spelen, aangezien het vechten een kleuren systeem heeft. Halverwege de game kwam ik er pas achter dat blauw/geel voor aanvallen/defense stond, dat had wel ietsjes beter uitgelegd mogen worden want de begin tutorial zet je meteen in de actie. Niet dat het veel uitmaakt, maar je krijgt er meer XP door en bij een bepaalde boss battle is het handig om te weten.

De personage's en armor zien er levensecht uit en een customize systeem zou ik passend vinden, aangezien ik de game op stoute wijze heb gedownload weet ik niet of de MP wat is en of je daar aan je trekken komt. De SP ervaring in het colosseum was in ieder geval wel mooi gedaan met gladiatoren en wisselende arena's. 

Ik weet dat dit de Xbox One sectie is en het raar is om over de PC versie te praten, maar gisteren heb ik deze game uitgespeeld en had toch wel het verlangen om mijn ervaring ergens te delen. Misschien dat ik mensen toch kan overhalen om de game een kans te geven en te kopen. 

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Ik heb de game gespeeld bijna tot het eind. Maar de game bied op het grafische aspect gewoon te weinig. Zeker als Hack and Slash game is het gewoon niet goed genoeg.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Het is wel stilletjes rond deel 2. Komt die nog / is die nog in ontwikkeling ?!

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.