Hoeveel sterren hebben jullie achter jullie naam? Ik heb er nu twee, maar de derde wordt een hels karwei! De 50cc en 100cc heb ik al, maar de 150cc en mirror zijn echt niet makkelijk de drie sterren per cup te krijgen.
Ik heb er geen achter mijn naam, omdat ik te lui ben alles overnieuw te rijden. Gebruik je items vooral defensief, aangezien, als je voor de drie sterren gaat, je toch meestal vooraan zal rijden.
(Ik heb drie of vier 150cc cups met 3 sterren. Ik heb echt geen zin om dat voor mirror ook nog eens te moeten doen )
Het vervelende aan nog niet alles unlocked hebben is dat je in een serie van onlinetoernooien soms andere wagenonderdelen door de strot krijgt geduwd. Als je dan niet meer precies je oude, vertrouwde combinatie weet, ben je screwed >.> Gebeurde me gisteren.
Voor diegene die gisteren niet konden meedoen straks is er opnieuw een race natuurlijk zijn diegene die opnieuw willen racen ook welkom om 20:30 uur gaan we Mario Karten ! als je zin hebt om mee te doen post hier dan even dat je mee doet zodat we rekening kunnen houden met het aantal. aangezien er maar plaats is voor 8.
We gaan 150cc races houden met alle items. Er mag op elke baan gestemt worden en het zal ongeveer een uur duren (eerder stoppen kan natuurlijk ook, of langer doorgaan als je dat wil).
Voorafgaand is het handig om even de Community Code alvast in te voeren (de community wordt automatisch opgeslagen als favoriet) zodat je gelijk mee kan doen.
zoals al vermeld 20:30 aanwezig, 20:40 starten we zodat de laat komers nog even de tijd hebben om hun 3DS op te starten.
Ja ik kan niet meedoen, Windows besluit spontaan Code 35 naar me te smijten voor de draadloze router die al drie jaar in het PCI slot perfect functioneerde zonder problemen, dus ik ga dat nu eerst even aan het werk proberen te krijgen.
Windows raad me trouwens een BIOS update aan, echt de mensen die Windows in elkaar zetten sporen niet. BIOS udpate voor iets dat drie jaar perfect werkte. They mad!?
ik was Bjorn. Echt ik heb MK online al sinds de wii niet meer gedaan was ook wel te merken zeg XD mja mijn batterij was ookal zo goed als leeg, maar toch nog een gp gewonnen XD