Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance (30 jul 2012)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

zie mijn EK blog

www.jeffreyaartsen.nl

Level 18 94%

Nog 280 XP voor level 19

Waarschijnlijk stijgt het aantal mogelijke spin-offs exponentieel met het aantal subdelen :)

Level 29 97%

Nog 296 XP voor level 30

Misschien :P

Waar ik vooral benieuwd naar ben:

Spoilers voor mensen die trailers hebben geskipt of niet helemaal hebben gekeken.

Spoiler alert!!

*

*

*

Hoe het nu eigenlijk kan de Axel nu opeens Lea is en wat zijn rol nu eigenlijk wordt in deze game omdat hij ook met Yen Sid stond te praten.

Level 23 94%

Nog 439 XP voor level 24

Traverse Town, Not again?

Dat is het eerste wat ik dacht. Wat een verschrikking is dat altijd, waarom geen hippe levels laten zien of een filmpje. Nog niet overtuigd, gameplay en camera lijken nu wel wat beter te zijn dan in KH1 en 2.

Neku is wel awesome natuurlijk.

Misschien eerst een birth by sleep ergens kopen.

Level 18 94%

Nog 280 XP voor level 19

Volgens mij is de camera veel en veel slechter dan in 358/2. Verder vind ik de demo weinig bijzonder. Erg teleurstellend, deze daalt in prioriteit.

Dat Neku meteen in de demo zit, is natuurlijk wel een virtueel onuitwisbaar pluspunt.

Level 75 97%

Nog 2643 XP voor level 76

Te kort om er iets zinnigs over te zeggen. Ziet er wel goed uit verder.

Level 35 96%

Nog 754 XP voor level 36

Wat een nutteloze demo zeg, dit was niet eens een demo te noemen :')

Level 25 96%

Nog 312 XP voor level 26

Demo played , en inderdaad erg kort. Maar dat boeit niet want is sowiezo een 1 day buy voor mij xD

Level 71 98%

Nog 924 XP voor level 72

Demo played, game van mijn wenslijst afgehaald. Wat een kut camera zeg.

Level 20 97%

Nog 167 XP voor level 21

Geen camera controls met die tweede opklikbare analoge stick? KH camera is inderdaad niet even goed...

Ben wel heeel erg benieuwd naar deze game!

Level 75 97%

Nog 2643 XP voor level 76

Volgens mij wel. Maar de demo ondersteund de CPP niet. Lame overigens, dat heeft de MGS Snake Eater demo wel.

Level 35 96%

Nog 754 XP voor level 36

De game zelf ondersteund wel de CPP, demo bizar genoeg niet. Ik had mijn CPP er al bij gepakt en de 3DS erin gedaan, maar ja toen bleek het dus niet ondersteund te worden in de tutorial...

Level 50 98%

Nog 803 XP voor level 51

Ik snap de negativiteit niet. Komt misschien ook omdat ik nog nooit KH gespeeld heb, maar ik vond het best tof. Dat flowmotion systeem met name zorgt voor lekkere vlotte en gestroomlijnde gameplay. Erg nice.

Enige minpuntje vind ik dat de camera te dichtbij staat. Helaas kun je niet uitzoomen?

Camera zelf werkt overigens prima, mits je lock-on gebruikt.

Level 29 97%

Nog 296 XP voor level 30

Net de demo ook even gespeeld maar vind het niet heel storend.

Level 35 96%

Nog 724 XP voor level 36

Demo ook gespeeld, best een toffe demo. Camera is inderdaad hinderlijk maar dat zal wss verholpen worden met die CPP. Vind het vreemd dat ze het niet hebben gedaan zoals bij 358/2 days. Nu moet je dus bij elke enemy die je dood opnieuw locken ipv een locksysteem dat gwn veranderd als je een enemy doodhebt...

Maar verder, je merkt beeldschone graphics en veel variatie in gameplay. Dus wil em zeker nog hebben! :)

Level 20 93%

Nog 382 XP voor level 21

Ook ik heb de demo gespeeld en vond het allemaal erg tof eigenlijk. Ik heb nog nooit eerder een KH gespeeld dus ik heb geen referentiemateriaal, maar ik vond het er in ieder geval erg mooi uit zien en het speelt ook lekker vlot. Ik ga deze dan ook zeker wel kopen 30 juli.

Level 12 95%

Nog 102 XP voor level 13

De gameplay werkte wel. Al hoop ik dat de uiteindelijke versie de circle pad pro ondersteund.

Verder mis ik in de demo wel de echte KH magie. Maar dat komt ook omdat er nog geen disney in zit.

Houd deze wel in de gaten en ook grote kan dat ik deze op, of snel na, de release ga kopen.

Level 35 96%

Nog 724 XP voor level 36

De gameplay werkte wel. Al hoop ik dat de uiteindelijke versie de circle pad pro ondersteund.

Verder mis ik in de demo wel de echte KH magie. Maar dat komt ook omdat er nog geen disney in zit.

Houd deze wel in de gaten en ook grote kan dat ik deze op, of snel na, de release ga kopen.

Dat is vast het eerste standaard dorpje. Als je de tutorial doet merk je al een epische boss battle met die van de kleine zeemeermin. ;)

Level 12 95%

Nog 102 XP voor level 13

In de tutorial zit dan wel iets disney. Maar in de demo zelf niet (of heb ik zo slecht gezocht?).

Ik twijfel ook niet dat de KH magie aanwezig zal zijn. Alleen laat de demo dat nog niet echt zien imo.

Level 35 96%

Nog 724 XP voor level 36

Het is een demo, he... Je moet nooit de fout maken om een demo te nemen als representatie van de game. Meestal geven demo's een fout beeld (zie inFamous). Ik geloof ook dat deze KH net als de andere in het begin wat saaier zal zijn door die standaard dorpjes. Als je die disney-werelden inkomt, komt het vast wel weer helemaal goed met deze game.

Level 25 96%

Nog 312 XP voor level 26

Ga niet zeueren over de camera.... circle pad pro mensen. Bij Monster Hunter Tri op de Wii moest je ook met een classic controler spelen om de camera goed te kunnen besturen.

Level 23 94%

Nog 439 XP voor level 24

Weet iemand waar je Birth Of Sleep nog goedkoop kan halen? Hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn.

Moderator
Level 74 97%

Nog 2835 XP voor level 75

Weet iemand waar je Birth Of Sleep nog goedkoop kan halen? Hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn.

Wellicht heb je meer succes als je zoekt op 'Birth By Sleep'? :P

Level 25 96%

Nog 312 XP voor level 26

Wellicht heb je meer succes als je zoekt op 'Birth By Sleep'? :P

_O-

maar om je vraag te beantwoorden, game is 29 euro bij Nedgame. en 15 euro gebruikt bij GameMania maar dan moet je net geluk hebben dat het in een store is bij jou in de buurt.

Level 53 97%

Nog 955 XP voor level 54

Woah, gezeik over de camera? Mensen hier hebben vast nog nooit een 3D game op de PSP gespeeld :D

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.