Dat is het eerste wat ik dacht. Wat een verschrikking is dat altijd, waarom geen hippe levels laten zien of een filmpje. Nog niet overtuigd, gameplay en camera lijken nu wel wat beter te zijn dan in KH1 en 2.
De game zelf ondersteund wel de CPP, demo bizar genoeg niet. Ik had mijn CPP er al bij gepakt en de 3DS erin gedaan, maar ja toen bleek het dus niet ondersteund te worden in de tutorial...
Ik snap de negativiteit niet. Komt misschien ook omdat ik nog nooit KH gespeeld heb, maar ik vond het best tof. Dat flowmotion systeem met name zorgt voor lekkere vlotte en gestroomlijnde gameplay. Erg nice.
Enige minpuntje vind ik dat de camera te dichtbij staat. Helaas kun je niet uitzoomen?
Camera zelf werkt overigens prima, mits je lock-on gebruikt.
Demo ook gespeeld, best een toffe demo. Camera is inderdaad hinderlijk maar dat zal wss verholpen worden met die CPP. Vind het vreemd dat ze het niet hebben gedaan zoals bij 358/2 days. Nu moet je dus bij elke enemy die je dood opnieuw locken ipv een locksysteem dat gwn veranderd als je een enemy doodhebt...
Maar verder, je merkt beeldschone graphics en veel variatie in gameplay. Dus wil em zeker nog hebben!
Ook ik heb de demo gespeeld en vond het allemaal erg tof eigenlijk. Ik heb nog nooit eerder een KH gespeeld dus ik heb geen referentiemateriaal, maar ik vond het er in ieder geval erg mooi uit zien en het speelt ook lekker vlot. Ik ga deze dan ook zeker wel kopen 30 juli.
Het is een demo, he... Je moet nooit de fout maken om een demo te nemen als representatie van de game. Meestal geven demo's een fout beeld (zie inFamous). Ik geloof ook dat deze KH net als de andere in het begin wat saaier zal zijn door die standaard dorpjes. Als je die disney-werelden inkomt, komt het vast wel weer helemaal goed met deze game.
Ga niet zeueren over de camera.... circle pad pro mensen. Bij Monster Hunter Tri op de Wii moest je ook met een classic controler spelen om de camera goed te kunnen besturen.
Weet iemand waar je Birth Of Sleep nog goedkoop kan halen? Hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn.
Wellicht heb je meer succes als je zoekt op 'Birth By Sleep'?
maar om je vraag te beantwoorden, game is 29 euro bij Nedgame. en 15 euro gebruikt bij GameMania maar dan moet je net geluk hebben dat het in een store is bij jou in de buurt.