Animal Crossing: New Leaf

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

van Gamed:

Animal Crossing is tot op de dag van vandaag een grote hit voor de Nintendo DS en ook op de Nintendo Wii deed de game het goed. Het was dan ook geen verrassing toen Nintendo de game aankondigde voor de Nintendo 3DS. De eerste screenshots zijn binnen en we mogen concluderen dat dit grafisch de mooiste uit de serie lijkt te worden.

Post was bewerkt op 4 juni 2013, 23:26 door Radiant Silvergun

Level %

Nog XP voor level

Weer niets nieuws :( Animal Crossing kan zo vet zijn!

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Wat is er met de characters gebeurt o.O

Ze zijn DOODENG!!! Nu maar hopen op meer details, als het net zo weinig toevoegt als de Wii versie dan moet ik er echt niks van!

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

De eerste AC op de Cube heb ik een dikke maand heel veel gespeeld. Vond het vissen en vriendjes maken echt vet. Daarna werd het een beetje suf, maar hey, het was een opgevoerde N64 game. Ik zag het door de vingers.

Toen kwamen de DS en Wii versies en die waren eigenlijk te slecht om over naar huis te schrijven. Lelijk en super beperkt. Deze moet echt meer brengen dan wat 3d effecten en leuke graphics.

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Heb het spel op de cube wel even met plezier gespeeld, maar het kon me niet lang bekoren.

Hopelijk doen ze nu echt iets leuks met de mogelijkheden die de 3DS biedt, en dan met name de online functionaliteiten.

Level 31 99%

Nog 29 XP voor level 32

Hier een aantal grotere screenshots.

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Hmmm... Ik heb er al twee gespeeld... Ik kijk het aan, maar geef het weinig kans... VOor mij dan, verkopen zal deze game wel weer :P

Level 12 98%

Nog 33 XP voor level 13

Animal Crossing is gewoon een klasse apart.

Kan me nog goed herinneren dat ik avonden tot diep in de nacht in de wereld van animal crossing heb geleefd gewoon. Zonder ook maar enige progressie te boeken. Lekker een beetje boomjes planten, vissen of pratjes maken. Goeie tijden....

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

TOF ! :P ik vond de DS versie wel lache als ik in de train zat dus dit zal wel het zelfde zijn :)

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Ik heb Wild World op de DS met plezier gespeeld. Ballonnen uit de lucht schieten voor items, op speciale uren en dagen je DS opstarten vanwege al die events. Alleen op een gegeven moment werd ik het een beetje zat om telkens maar weer me best te doen die winkel te laten groeien en het museum aan te vullen met visjes.

Hopelijk wordt deze versie weer veel uitgebreider, en een wat grotere wereld zou ook leuk zijn.

Level 31 93%

Nog 917 XP voor level 32

Ik heb me echt heel erg vermaakt met de DS versie :D Die had ik toen jaren gespeeld omdat ik zo uitgebreid was en met de online mode erbij. Ik vond het alleen een beetje jammer dat er geen voice chat functie in zat. Toch wel jammer om te zien dat de City Folk dan weer zo weinig vernieuwing had. Dit deel moeten ze op een aantal punten flink gaan aanpassen anders laat ik hem weer lekker liggen.

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Animal Crossing heeft natuurlijk veel potentie met de verbeterde communicatie tussen 3DS-en onderling :D Denk dus dat dit ook wel een toppertje gaat worden!

Level 26 92%

Nog 768 XP voor level 27

Hmm.. ik bedacht me net iets. Misschien zijn de voorgaande karakter modellen van Animal Crossing gewoonweg te klein om bepaalde dingen te gebruiken. Misschien dat daarom in deze versie de karakters groter geworden zijn, zodat je volle interactie kunt hebben met al je spullen? 'Tis maar een klein iets wat ik me net bedacht.. :P

Level 1 50%

Nog 13 XP voor level 2

Ik wil dit spel graag hebben!

Het valt me op dat ze hier ook banken buiten hebben.

(Zou de huizen in dit deel buiten even groot zijn als binnen? :P)

... en een wat grotere wereld zou ook leuk zijn.

Vind ik ook

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Wat mij héél misschien over kan halen... Is een toegankelijkere online modes, niet 2 minuten connecten... De mogelijkheid iemands dorp te bezoeken als die zelf niet online is, tijdens standby mode zeg maar.

Natuurlijk moet je geen dorpen slopen, maar dat je bijvoorbeeld 'gedeeltes' aankruist waar bezoekers de omgeving aan mogen passen, plantjes, bomen. Voor de rest moet alles wel toegankelijk zijn, dat je gewoon overal heen kan, maar dat je nergens iets kan verkloten... Anders is het gewoon wéér dat beperkte wereldje... :(

Level 20 97%

Nog 131 XP voor level 21

Ik had heel graag een Animal Crossing mporpg gezien. Dat zie ik er niet snel aankomen. Ik vind het een zeer fijn spel maar het gebied is veel te klein. Ik zou eerder de grootte van mysims gebied willen hebben.

Het spel mysims vind ik verder niet veel bijzonder.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Animal Crossing staat voor mij synoniem voor 'gemiste kansen'. Die game heeft zo enorm veel potentie, maar er wordt zo vreselijk weinig mee gedaan. Echt zo fucking zonde.

Een RPG is het niet Avator, dus dan zou het een MMO-Sim worden. Een soort Home (PS3), maar dan met veel meer doelen en uitdagingen. Herinneren we ons die geweldige slogan nog rond de Wii launch? Wii is the system that never sleeps.. Animal Crossing was DE game waarbij ze dat hadden moeten toepassen. Maar op een handjevol stompzinnige items is er geen reet mee gedaan.

Dat is trouwens ook geen groot nadeel van AC. Dat alle meubels enzo puur decoratief zijn. Die hele spelwereld zou veel interactiever moeten zijn.

Level 20 93%

Nog 403 XP voor level 21

Ondanks de weinige vernieuwing blijft het een heerlijk spel waar alles kan en niets hoeft. heerlijk voor in de zomermaanden terwijl je lui ligt te zijn bij het zwembad, of lekker in de trein.

Of hij nou vernieuwend wordt of niet, ik ga hem toch wel kopen

Level 30 95%

Nog 626 XP voor level 31

alleen ik snap niet wat maakt het eigenlijk zo'n leuk spelletje?

ik heb er nog nooit één gespeeld dus ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten, maar het lokt me nu niet echt :)

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Het is vergelijkbaar met de Sims, maar dan een FLINK stuk eenvoudiger. Je kunt vissen en de gevangen vissen doneren aan het museum. Dat kun je ook doen met insecten en opgravingen. Je kunt je huisje een beetje aankleden, maar je kunt weer niets doen met de meubels. Ze staan daar maar een beetje. Echte relaties kun je niet opbouwen met je dorpsgenoten, je kunt alleen wat klusjes voor ze doen en daar wat aankleding in je huis mee verdienen. Dan kun je nog wat kleding zelf ontwerpen en er zijn af en toe evenementen. 1 keer per maand komt er bijvoorbeeld op dinsdag avond een marktkoopman langs die bijzondere voorwerpen verkoopt. Je moet dan op dat moment het spel gaan spelen (spel maakt gebruik van de interne klok, dus elke dag in het echt is een dag in het spel).

Dat was in het GameCube deel best wel vernieuwend. Het jammere was dat de DS en Wii vervolgen maar bitter weinig verschilden van die Cube versie.

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

En die cube versie was oorspronkelijk een N64 game..

Level 26 92%

Nog 768 XP voor level 27

Idd. Als de 3DS versie niet eens wat meer (en betere) veranderingen mee brengt, laat ik die aan m'n neus voorbij gaan, net als de Wii versie. Als Nintendo niks met de potentie van Animal Crossing doet mag het van mij wel een aantal jaar de ijskast in want dit is natuurlijk dood en dood zonde.

Level 1 50%

Nog 13 XP voor level 2

Ik vind Animal Crossing op de Wii erg leuk

Level 9 86%

Nog 161 XP voor level 10

http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... ing/715232

nieuwe trailer

veel nieuwe dingen toch

Level 8 90%

Nog 95 XP voor level 9

Vind het toch wel leuk uitzien.

Btw. De personages hebben wat grotere benen, omdat je in dit deel ook schoenen en broeken kan kopen en dragen (yes! ).

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.