Animal Crossing: New Leaf

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Whut? Het Master Sword in Animal Crossing???

Level %

Nog XP voor level

Dat vind ik niet eens zo boeiend.

Dat het EINDELIJK een open wereld wordt vind ik veel cooler. Heb ik tenminste echte buren ipv die stomme CPU beesten.

Level 10 82%

Nog 268 XP voor level 11

Ben benieuwd wat ze ervan bakken, de trailer ziet er wel oké uit.. Al heeft de DS versie me maar voor korte duur weten te boeien.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Pfft laat die game nu maar eens uitkomen zeg. ben nu toch

echt wel benieuwd. Wild world speel ik zo nu en dan nog steeds. Ja sorry, vind mijn buurtjes zo gezellig.... ze missen me altijd zo!! :) lol

Level 8 90%

Nog 95 XP voor level 9

Dat het EINDELIJK een open wereld wordt vind ik veel cooler. Heb ik tenminste echte buren ipv die stomme CPU beesten.

waar heb jij gelezen dat het een echte open wereld word?

Level %

Nog XP voor level

waar heb jij gelezen dat het een echte open wereld word?

Dat vraag ik me dus nu ook af :S

Level 6 71%

Nog 160 XP voor level 7

Heb deze week ergens gelezen dat hij deze zomer in Japan uitkomt

Level 36 95%

Nog 1023 XP voor level 37

Dan pas dat duurt nog wel even dus.

Hoop wel dat de game voor mijn vriendin haar verjaardag uitkomt, kan ik die kado geven dus begin november release please.

Level 6 71%

Nog 160 XP voor level 7

Dan pas dat duurt nog wel even dus.

Hoop wel dat de game voor mijn vriendin haar verjaardag uitkomt, kan ik die kado geven dus begin november release please.

Ja inderdaad, hoop dat hij snel hier komt. Denk dat er op de E3 wel een releasedatum genoemd word (of in ieder geval een periode)

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

This months edition of the Official Nintendo Magazine contains plenty of Animal Crossing information for the Nintendo 3DS. The information appears to be a mix of new and old, but it’s still worth a read regardless. Nintendo has yet to announce a release date for Animal Crossing 3DS but the game is still scheduled for release sometime later this year.

Add benches, street lamps, and more to make the villagers happier

Secretary will help you out

The secretary is a new character in the Animal Crossing series

Secretary looks somewhat like a dog, is clumsy

“chatting with her may be one of the game’s highlights”

Secretary walks around with a clipboard sometimes

She’ll point out town areas that look good or may need work

Design every aspect of your house; even the design of the mailbox and type of color fencing

Redesign the inside, too

Can still buy/place/arrange furniture

Not limited to particular furniture designs

Take your furniture to a special upholsterer shop to have it recolored and redesigned

Separate top and bottom outfit designs

Layout of the village is “said to be a lot bigger this time than ever with many separate sections”

Beach is a larger area that you walk down a cliffside path rather than just being a patch of sand

Swim in the sea, walk barefoot across the sand

Check the railroad and see what’s beyond them

You’ll find The Mall past the rail tracks that has tons of shops and model homes

The model homes are empty, but they’ll give you an area of how you can style your own home

Each time you walk pass someone with StreetPass enabled, their own house will be added to the collection of model homes

Tom Nook is in charge of the model homes

Mystery island found near the beach

Level %

Nog XP voor level

OMG! Dit klinkt wel weer erg leuk. Een hele hoop leuke kleine vernieuwingen. Vooral dat mystery island <3

Level 36 95%

Nog 1023 XP voor level 37

Ben benieuwd resign te inside too is ook altijd wel leuk en Mystery Island klinkt leuk.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Ik eis een harde release datum, deze game moet ik gewoon weer hebben :D

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Hier nog wat stuff.

Level 21 98%

Nog 116 XP voor level 22

Als ik die screenshots zie, krijg ik echt wel zin om de game te spelen. IK heb me ook goed vermaakt met Wild World. Het is echt zon heerlijke, ongedwongen game die je elke dag wel een uurtje kan spelen.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

http://www.youtube.com/watch?v=Zfe9nhBr_v8

Eindelijk weer bewegende beelden. Van de Japanse Nintendo Direct. Tevens is het bevestigt dat de Europese release in het voorjaar van 2013 zal vallen. Nog even geduld dus.

Een andere bevestigde vernieuwing is dat je als burgemeester van je stadje kan optreden.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Het ziet er iig een flink stuk beter uit dan de vorige versies. Ik hoop wel dat je een stuk meer doelen in de game krijgt. Je huis inrichten, alle vissen vangen en wat kleding ontwerpen heb ik nu echt wel gezien. Wat missies zou leuk zijn.

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Het ziet er iig een flink stuk beter uit dan de vorige versies. Ik hoop wel dat je een stuk meer doelen in de game krijgt. Je huis inrichten, alle vissen vangen en wat kleding ontwerpen heb ik nu echt wel gezien. Wat missies zou leuk zijn.

Dit dus inderdaad. In het begin was dit een vrij nieuw concept en best leuk. Nu zou ik ook graag wat kleine missies willen zien, maar ook wat grotere, die wat langer duren voordat je ze voltooid hebt. Ik denk alleen niet dat Nintendo dit gaat doen.

Level 8 90%

Nog 95 XP voor level 9

Dit dus inderdaad. In het begin was dit een vrij nieuw concept en best leuk. Nu zou ik ook graag wat kleine missies willen zien, maar ook wat grotere, die wat langer duren voordat je ze voltooid hebt. Ik denk alleen niet dat Nintendo dit gaat doen.

Je word dan ook zelf burgemeester van de stad, dus misschien krijg je daar allemaal opdrachten voor? zowieso weer iets nieuws om voor te sparen, al die dingen die je in je dopr kunt plaatsen. En die 'mall' ziet er echt super uit! Op dat plaatje zie je iets van 10 winkels.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Dit is ook nog maar het topje van de ijsberg. De game komt volgend jaar pas uit dus we kunnen nog veel meer verwachten het komende half jaar.

Level 12 93%

Nog 148 XP voor level 13

Meh, I dunno. De gamecube (N64) versie was erg tof, maar als je het principe eenmaal kent wordt het toch minder. Net als Harvest Moon.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Ik krijg steeds meer zin in deze game. De eerste game waarbij Street Pass een ontzettende meerwaarde heeft. Nu nog mensen tegen komen die ook met hun 3DS rondlopen. Dat is toch echt een schaarste in NL.

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Toevallig heb ik een aantal collega's met een 3DS. Maar op mijn tripjes Almere - Amsterdam ben ik nog nooit meer dan één iemand tegen gekomen. Best wel triest :P

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Met Streetpass hier in de wijk kom ik altijd wel iemand tegen, en als dat niet zo is dan kom ik nog wel een demopod tegen :lol:

Level 21 98%

Nog 116 XP voor level 22

Ik moet zeggen dat ik ontzettend naar Animal Crossing uitkijk, maar ik ben wel sceptisch over dat hele streetpass gebeuren. Ik weet niet of ik hetzelf zal gaan gebruiken en of andere dat zullen doen. Maar goed dat is even afwachten. Ik heb me erg vermaakt met de delen op de GC en DS dus met deze zal ik me waarschijnlijk nog wel meer vermaken.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.