Animal Crossing: New Leaf

Level 7 82%

Nog 131 XP voor level 8

Ohh da's nog lang wachten. Want ik wil deze game ook hebben .. :D

Level 24 95%

Nog 438 XP voor level 25

Wat was city folk eigenlijk slecht als je t hier mee vergelijkt :)

Kan echt niet wachten, maar hij komt hier waarschijnlijk pas mei :(

Ik zou eerder op maart/april rekenen ;)

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Shiiit. Die beelden uit de Japanse Nintendo Direct zien er echt goed uit. Ik kan niet op deze game wachten <3

Level 9 80%

Nog 243 XP voor level 10

Ik kan ook niet wachten

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Animal Crossing voor de Cube heb ik speciaal laten importeren uit de VS omdat het zo lang duurde voor hij hier eindelijk verscheen. Ik heb me er een week of twee/drie intensief mee vermaakt. Toen had ik alles wel ontdekt en verzameld. AC Wide World en AC Let's Go to the City kocht ik beide op de dag van release en ik denk dat ik me met beide versies samen nog geen 8 uur heb vermaakt..

Zelden zo afgeknapt op een serie als op Animal Crossing.. Maar het idee is nog steeds geweldig en er is zoveel mogelijk! Nintendo doet er alleen veel te weinig mee.. Ik heb geen zin om weer eerst 5 verplichte kutklusjes voor Nook te moeten doen. Bloemen planten, iedereen ontmoeten, een brief sturen, een tapijt bezorgen bij die muis...gaap...

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Wild world heb ik me geloof ik een half jaar mee vermaakt!

Level 4 97%

Nog 7 XP voor level 5

http://www.youtube.com/watch?v=EU5aQT8S1CI

Als je de Japanse Direct wil zien ;)

Heb hem al een aantal keer met veel plezier bekeken. Ik heb er zin in! ^^D Ook een perfecte game voor op de 3DS, omdat het een game is die je meestal kort speelt.

Ik moet zeggen dat ik nog steeds twijfel over een 3DSXL... maar als die AC bundel ook in Europa komt is de beslissing snel gemaakt!

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Animal Crossing: New Leaf (10/9/10/10, 39 points out of 40)

There's no doubt whatsoever that Nintendo's new 3DS title (which, sadly, isn't coming out here until next year) was the winner of the week.

"You're still enjoying the same kind of easygoing lifestyle in the game as before," one editor said, "but with the mayor thing and other new features, there's some novel stuff going on here as well. It's all balanced extremely well, and being able to visit the villages of people you don't know also expands the gameplay. Becoming friends with someone allows you to exchange messages with them without all having to congregate in the same village, too, which is killer."

Everyone agreed that there's nothing extremely new to this Animal Crossing...but, then again, if it was too new, then it wouldn't be the supreme world sim/timewaster that it is. "The core of it hasn't changed at all," said another writer, "but between exploring the ocean and building up your village with public works, there's just a ton of new features. There's really nothing difficult about it, so even if you're new to this, I think you can really enjoy it. It's a really deep game that way, one that you can play in all kinds of different styles."

Level 61 97%

kut, dat gaat weer geld kosten!

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Yes. Deze game gaat awesome worden!!

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Weer zo'n game waarvoor je net zo goed de Gamecube uit de kast kan halen. :roll:

Level 61 97%

Misschien moet je je meer inlezen meneer vita?

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

u mad?

Level 61 97%

nope, u jealous?

Level 6 77%

Nog 126 XP voor level 7

Weer zo'n game waarvoor je net zo goed de Gamecube uit de kast kan halen. :roll:

In dit deel is meer veranderd dan in games als Fifa 12 naar 13 en Call of Duty: Black Ops naar Black Ops 2 ;)

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

In dit deel is meer veranderd dan in games als Fifa 12 naar 13 en Call of Duty: Black Ops naar Black Ops 2 ;)

Dat vind ik dan ook hele slechte games.

nope, u jealous?

Op wat? :lol: Ik heb Animal Crossing toch al op de Gamecube.

Level 61 97%

wat is dan de reden van uw bezoek aan dit topic?

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Liquid, stoppen man. Je weet niet waar je het over hebt.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Everyone agreed that there's nothing extremely new to this Animal Crossing...

Dus waarom hype?

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Nu je alweer een 3DS te koop hebt gezet kun je misschien ook beter wegblijven uit het 3DS sub forum ;}

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Oh man he finally snapped

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ja, want.. In het Vita forum mag alles, maar o wee als de heilige 3DS kritiek te verduren krijgt. ;)

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Je komt hier alleen om te trollen. En als anderen dat in je geliefde Vita forum ook doen praat ik dat natuurlijk ook niet goed.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Ja, want.. In het Vita forum mag alles, maar o wee als de heilige 3DS kritiek te verduren krijgt. ;)

Doet dit alsjeblieft niet.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik kom hier helemaal niet alleen maar om te trollen, ben vaak genoeg constructief (geweest) omtrent de 3DS en haar software. Als ik tien keer iets positiefs te melden heb over de 3DS is alles koek en ei, als ik één keer kritiek uit ben ik een Vita fanboy en word er van mij gevraagd of ik weg wil blijven van het 3DS forum. Tuurlijk lok ik soms wat uit, maar dat doet iedereen hier. Jullie zijn vaak gewoon een stel huilerige watjes.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.