League of Legends (Gratis)

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

http://eu.leagueoflegends.com/

Leuk weetje (van WikiPedia):

League of Legends (previously known as League of Legends: Clash of Fates) is a game inspired by the Defense of the Ancients map for

Warcraft III: The Frozen Throne developed and published by Riot Games for Microsoft Windows.

Steve "Guinsoo" Feak, the previous designer of the popular Warcraft III: The Frozen Throne custom map, DotA Allstars, and Steve “Pendragon” Mescon, the administrator of the former official support base for the map (www.dota-allstars.com), were involved with Riot Games in the development of League Of Legends. Using the original DotA created by Eul (the original Defence of The Ancients map for Warcraft III: Reign of Chaos) as a base, Guinsoo made DotA Allstars by inserting his own mix of content, largely expanding the number of the heroes, and adding recipes, numerous items and various gameplay changes. Guinsoo then passed version 6 of the map on to its current developer, Icefrog. Pendragon, who is the Director of Community Relations for Riot Games, helped create the previous DotA Allstars website along with its forums.

Gameplay:

Je begint de game in een team die bestaat uit 1 tot 5 spelers, waarna je vecht tegen een ander team met diezelfde hoeveelheid. Ieder team begint aan de tegenovergestelde kant bij hun "Nexus". Een wedstrijd is gewonnen door een team als die de Nexus van de vijand heeft gesloopt. Voordat je bij die Nexus aankomt moet je Turrets vernietigen, daarbij krijgt ieder team hulp van minions. Door het killen van de minions van de tegenstander krijg je experience en gold waar je items van kunt kopen wat je sterker maakt.

Ik kan nu wel in het einde weg gaan schrijven, maar je zult het zelf ècht moeten proberen! Het is tenslotte:

GRATISHH.

Screenshots:

http://www.ev3.info/galleries/lolhow/lol2.jpg

http://moowork.files.wordpress.com/2009/12/61.jpg

Gameplaybeelden:

http://www.youtube.com/watch?v=V69xtIRFroI

Speler ID's:

iBusT3D - CM Púnk

itouch - Chokolateh

Oxidda - Oxidda

Vpower.exe - VpowerSP

Ikaros - Caladborq

Maluki - Cicerala

IngamerX - Potens

BeDuiFeD - BeDuiFeD

swfan - kloas2

Nuknid - Nuknid

Jezzard - Jezzard

PheNix - Sydar

Chemist - Xeloy

Duck - Ducklare

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Guinsoo is een kudt troll

Level 12 94%

Nog 125 XP voor level 13

Guinsoo is een kudt troll

Is dat een Danielle die ik hoor schijten?

Level 23 95%

Nog 331 XP voor level 24

Speel zelf veel Heroes of Newerth :D

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Zet mij der maar bij, mijn summonername is Oxidda.

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Voeg mij ook maar toe, ; Chokolateh

Als je carry nodig hebt, NP!

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Ik haat DOTA, echt al die WC3 noobs die dat altijd deden :(

Level 15 88%

Nog 400 XP voor level 16

Ik haat DOTA, echt al die WC3 noobs die dat altijd deden :(

Idd beter Footmen Frenzy

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Season 1 is er!

Maw:

-Nieuwe champion

-Ranked games

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Ook de layout is mooier :)

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Ook de layout is mooier :)

het is jammer dat er weer een nieuwe champ bij is wanneer de helft gewoon zuigt :/.

Level 5 78%

Nog 85 XP voor level 6

Rofl, de champs zijn zo goed als je er zelf mee kan spelen.. xD Sommige zijn een beetje OP (overpowered), maar met iedereen valt wel te spelen opzich..

Verder vind ik het statssysteem van Ranked matches, dat je eindelijk van alle gespeelde champs de stats kan zien, een goede verbetering.. Daarnaast is het draft gedeelte van een Ranked match ook wel een leuke toevoeging, alleen jammer dat diegene die als laatste mag kiezen een killer kan kiezen, een champ die sowieso 'beter' is dan één of meerdere champions van de tegenstander..

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Rofl, de champs zijn zo goed als je er zelf mee kan spelen.. xD Sommige zijn een beetje OP (overpowered), maar met iedereen valt wel te spelen opzich..

Verder vind ik het statssysteem van Ranked matches, dat je eindelijk van alle gespeelde champs de stats kan zien, een goede verbetering.. Daarnaast is het draft gedeelte van een Ranked match ook wel een leuke toevoeging, alleen jammer dat diegene die als laatste mag kiezen een killer kan kiezen, een champ die sowieso 'beter' is dan één of meerdere champions van de tegenstander..

valt echt tegen hoor ;) weet niet op wat voor low elo jij speelt.

Kassadin's W remake is wel het toppunt van achterlijk, een dikke spellcaster champ die armorpen krijgt

Natuurlijk!!!

Level 5 78%

Nog 85 XP voor level 6

Kassadin's W remake is wel het toppunt van achterlijk, een dikke spellcaster champ die armorpen krijgt

Natuurlijk!!!

Weet niet hoe laag of hoog me ELO is, me normal matches zijn +72 winst.. xD Zijn genoeg champs die UP of OP zijn, maar alles valt te bestrijden en mee te strijden..

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Natuurlijk!!!

Weet niet hoe laag of hoog me ELO is, me normal matches zijn +72 winst.. xD Zijn genoeg champs die UP of OP zijn, maar alles valt te bestrijden en mee te strijden..

Er moeten diminishing returns komen in het spel ;).

een beetje ashe kite een melee voor zen hele leven.

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Het hele spel is bebaseerd op rock-paper-scissors, en dat merk je ook aan jou champion en de champions waar je tegen speelt. Er zijn maar weinig champions echt OP dat ze iedereen aankunnen en dan ook nog makkelijk kunnen doorgaan naar de volgende.

Als je terug kijkt naar de beta is het spel veel gebalanceerder en zijn de meeste bugs eruit. Beta Jax kon bijvoorbeeld 5v1 winnen, maar dat doet ie nou echt niet meer (maar hij is nog altijd de anti-melee).

Kassadin 'buff' was inderdaad wat vreemd, maar volgens riot willen ze zijn AD-builds wat sterker maken. En dan kom je met 50 ARpen erg ver. Ondanks dat blijft Kassadin nog altijd een slecht character, ongeacht zijn spec, op hogere ELO's. Ap is grappig, maar heeft een heleboel mankementen.

Mij kunnen jullie ook toevoegen, maar ik speel wel op US

Summoner name: TKana

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

[...]

Natuurlijk!!!

Er moeten diminishing returns komen in het spel ;).

een beetje ashe kite een melee voor zen hele leven.

DAt kan je ook weer counteren :'D

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Er is volgens mij geen enkele 'assassin'-type die moeite heeft om Ashe neer leggen.

Paper > rock

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Er is volgens mij geen enkele 'assassin'-type die moeite heeft om Ashe neer leggen.

Paper > rock

Dat valt best tegen, zoiezo is Ashe heel squishy. Wat mensen niet altijd doen is de damage characters als eerste aanvallen. Die zijn in no time dood.

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Het probleem met de meeste games is de team setup. Voordat wij queue-en als premade hebben we allang besproken wie wat speelt, en in welke lane hij/zij gaat.

Als je wilt winnen moet je er gewoon voor zorgen dat je enige synergy tussen je characters hebt, en een gebalanceerd team hebt. Dus minimaal 1 tank, 1 caster en 1 carry. Player 4+5 kunnen daarna de balans rond maken door een extra carry of bijvoorbeeld een healer te pakken.

Als je nu een solo queue ranked match pakt, zie je altijd dat iedereen gewoon 'een character' pakt, zonder er bij na te denken dat je wint of verliest in team fights. Dat betekend dat je moet opletten op wat voor type champions de tegenpartij pakt.

Zo had ik gisteren een (normal btw, niet ranked) match tegen soraka, Taric, Shen, Malphite en Xin. Tijdens early game geen deuk in te krijgen, midgame beginnen ze te snowballen en endgame zijn ze niet te stoppen.

De enige counter op zo'n team is óf AoE stacken zodat het niet bij de healen is, of een zelfde soort team maken (wat niet kan in normal games, want je weet niet wat ze selecteren qua champion).

Yay for draft mode :D

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Ik ben echt verslaafd.. mwheheh.

Kennen is m'n favoriete champion atm..

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Ik heb een hele lijst van main champions :p

Afhankelijk van wat ik speel (5v5, 3v3, normal of ranked) en uiteraard wat de tegenpartij kiest.

Mijn favoriete champions zijn Shaco, Soraka, Akali, Sion (Sion is OP, maar dat heeft gelukkig niemand door :) ), Morgana en Amumu.

Zo veel keus, zo weinig tijd :p

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Hoe zit het in Eu tegenwoordig trouwens met server stability en zo? Dat was de reden voor mij om op US te spelen, toen GOA dat regelde was het echt puinhoop.

Ik heb wel een smurf account op EU, maar ik heb teveel op US om terug te stappen naar EU. Ben een beetje aan het wachten op een account transfer richting EU.

Ik ga echt niet alle champions en runes nog een keer bij elkaar sparen.

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Ik heb een hele lijst van main champions :p

Afhankelijk van wat ik speel (5v5, 3v3, normal of ranked) en uiteraard wat de tegenpartij kiest.

Mijn favoriete champions zijn Shaco, Soraka, Akali, Sion (Sion is OP, maar dat heeft gelukkig niemand door :) ), Morgana en Amumu.

Zo veel keus, zo weinig tijd :p

huhuhuhuu 500 crit + 800 lifesteal

niks aan de hand :P

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Phantom dancer x2 + Infinity Edge = Immortality.

Bijna elke hit = crit voor +/- 700 damage = 700 healing per hit @ 2.2 hits per second = zwaar OP

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.