League of Legends (Gratis)

Level 12 98%

Nog 41 XP voor level 13

Ik vind Mordekaiser erg goed kan over de 6k HP komen met een lange game :) Chogath vind ik ook awesome ^_^

Ik speel ook vaak Evelynn of Teemo met Evelynn ben ik best goed ;)

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Ik vind Mordekaiser erg goed kan over de 6k HP komen met een lange game :) Chogath vind ik ook awesome ^_^

Ik speel ook vaak Evelynn of Teemo met Evelynn ben ik best goed ;)

Zou nog niet met je spelen, al was je de beste evelynn speler:-P, wat een waardeloze kutchar is zei zeg, voegt echt 0.0 toe in een match.

Mordekaiser speel ik niet als tank, dps mordekaiser is zoooooooo bruut :P.

Kogmaw <3 in ieder geval x]

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Ben sinds kort aan de slag gegaan met die Master Yi, wat is dat een ongelofelijk fijne hero om te spelen.

Ik wou eens wat anders proberen, speel namelijk of Ashe of Katarina (En bij vorige selectie van heroes ook wel us Shen ). Met Katarina will het gewoon niet lukken en met Ashe gaat het altijd redelijk.

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Ben sinds kort aan de slag gegaan met die Master Yi, wat is dat een ongelofelijk fijne hero om te spelen.

Ik wou eens wat anders proberen, speel namelijk of Ashe of Katarina (En bij vorige selectie van heroes ook wel us Shen ). Met Katarina will het gewoon niet lukken en met Ashe gaat het altijd redelijk.

Yi is 450, daarom is die zo fijn(makkelijke leercurve etc.), hij is tenzei je door scrubs gefeed bent gewoon waardeloos, dat is wel jammer.

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Yi is 450, daarom is die zo fijn(makkelijke leercurve etc.), hij is tenzei je door scrubs gefeed bent gewoon waardeloos, dat is wel jammer.

Mwah we zaten met 10 -22 te verliezen, 7 daarvan kwamen van mij en ik was nowhere richting feeded. Met Yi is het gewoon zo makkelijk casters en andere squishy targets keihard te killen.

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

Mwah we zaten met 10 -22 te verliezen, 7 daarvan kwamen van mij en ik was nowhere richting feeded. Met Yi is het gewoon zo makkelijk casters en andere squishy targets keihard te killen.

Dat is waar, maar yi counter je best makkelijk door defensief te spelen.

teveel mensen spelen puur agressief =

1/6/0

Level 8 89%

Nog 100 XP voor level 9

aaaw ik speel in de amerikaanse server :S

lvl 30 en heb champions bundle dus not maar 13 heroes te gaan ofzo :P

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Gister moest ik met Yi mid spelen, in het begin feeded ik de middle twitch zo'n beetje. Toen maar besloten om wat lui te ganken voor kills, dat ging goed totdat we weer keihard werden assraped.

We gingen toen all-out-defensive met een paar keiharde counterattacks. Uiteindelijk wonnen we gewoon nog van het feeded team en leek het wel alsof wij feeded waren (Bijv. met Yi 3 mensen doodmaken in je uppie, Yi is zo heerlijk in counterattacks!).

Blijf het spel nogsteeds leuk vinden, niet slecht voor een F2P game.

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Idem, ook op US. Maar ik heb alle champions al, maar ben ook al +/- 2000 matches verder al is de Beta mee tel :) Wat is je summoner naam?

Yi is btw een heel matig character. Tuurlijk is het leuk om solo een 5 man groep neer te meppen, maar elke klein beetje georganiseerde 5 man groep stunned je tot je dood bent, of gebruikt Exhaust. Yi is te makkelijk te counteren, en brengt behalve damage (veel damage, dat wel) niet veel in een group fight.

Ben zelf weer eens Udyr aan het spelen. Manbeartigerphenixturtle power !

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Idem, ook op US. Maar ik heb alle champions al, maar ben ook al +/- 2000 matches verder al is de Beta mee tel :) Wat is je summoner naam?

Yi is btw een heel matig character. Tuurlijk is het leuk om solo een 5 man groep neer te meppen, maar elke klein beetje georganiseerde 5 man groep stunned je tot je dood bent, of gebruikt Exhaust. Yi is te makkelijk te counteren, en brengt behalve damage (veel damage, dat wel) niet veel in een group fight.

Je kan Yi idd redelijk eenvoudig counteren, maar ik heb dan ook altijd een Cleanse ready en ik charge 99% van de tijd niet als eerste. Ik heb amper problemen mbt stuns etc.

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

wat is je naam op us?

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

TKana :p Ja, zo creatief ben ik wel !

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Eindelijk Kennen unlocked, wat een heerlijke char is dat toch :P

Level 9 84%

Nog 188 XP voor level 10

Ben ook pas aan het spel begonnen op de EU servers. Inderdaad wat lag maar ik speel bij voorbaat toch liever op zo'n server dan een US server.

Speel op dit moment vooral met Sokkara. Weinig damage in het begin maar later is die spel dat je meerdere vijanden beschadigd erg goed ^^

Level 5 78%

Nog 85 XP voor level 6

Eindelijk Kennen unlocked, wat een heerlijke char is dat toch :P

En dat werd tijd ook, werd een beetje moe van de afgelopen teams... xD

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Jeuj, lvl 17 :)

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Wat een leuke match :lol:

Level 1 46%

Nog 14 XP voor level 2

Heb dit ook een tijdje gespeeld alleen is het soms irritant als je alleen maar beginners in je team heb en de rest lekker lopen te feeden =(.

Voor de rest wel erg vermakelijk als je met vrienden speel natuurlijk xD

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik speel dit nu net sinds vandaag met m'n maten en het is idd erg vet. Eerste 3 ranked matches meteen gewonnen, jeuj. :P

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Ik speel dit nu net sinds vandaag met m'n maten en het is idd erg vet. Eerste 3 ranked matches meteen gewonnen, jeuj. :P

Kan je ranked matches spelen als je pas begint? Of bedoel je dat je het spel wel speelt maar nu pas met een groep vrienden? I are confused.

Level 8 89%

Nog 100 XP voor level 9

ik ook :P

hij zal idd wel bedoelen beginnen met zijn maten te spelen in plaats van beginnen met het spel zelf.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

lol

Level 8 89%

Nog 100 XP voor level 9

... waarom zouden we daar op klikken als we het toch al spelen.

is waarschijnlijk toch zo'n refer a friend

Level 42 98%

Nog 404 XP voor level 43

Hey een LoL topic! Over twee weken een lan bij mij thuis en dit spel gaan we heul veul spelen!

Speel zelf erg vaak met Katarina, al vaak geAced en quadkill ook al voorbij gekomen. Penta wil nog niet :(

Level 8 89%

Nog 100 XP voor level 9

Hey een LoL topic! Over twee weken een lan bij mij thuis en dit spel gaan we heul veul spelen!

Speel zelf erg vaak met Katarina, al vaak geAced en quadkill ook al voorbij gekomen. Penta wil nog niet :(

eu of us?

Ik speel namelijk op US. Over het algemeen kortere que tijden dan EU volgens mij. Zit altijd binnen 20 secconden ofzo in champion select.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.