League of Legends (Gratis)

Level 19 90%

Nog 520 XP voor level 20

Damm, speel deze sinds eergisteren, en wat is het leuk zeg :D Speel met Master Yi, nu al 3 keer gewonnen en 3 verloren, denk ik :P Daarnet ook nog een battle van 51 minuten, was echt zo spannend :D

Level 22 97%

Nog 148 XP voor level 23

2 op 8 ofzo stond je lamlul :P,ik stond 5 op 3 ofzo

Level 4 99%

Nog 1 XP voor level 5

Weet iemand hoe het probleem van de Launcher Error verholpen kan worden?

En weet iemand hoe het komt als je LoL opnieuw download geen englisch kan kiezen maar alleen frans en nog een paar andere vage talen?

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

En weet iemand hoe het komt als je LoL opnieuw download geen englisch kan kiezen maar alleen frans en nog een paar andere vage talen?

Daar hebben ze een helpdesk voor..

Level 21 94%

Nog 352 XP voor level 22

Sivir :DD

Level 12 94%

Nog 125 XP voor level 13

Sivir is lekker in te maken ja! :D

Goede Sivir's zijn zeldzaam, helaas.

Level 57 96%

Nog 1818 XP voor level 58

Nieuwe champion aangekondigd, ziet er sterk uit als je er mee om kan gaan :D

Level 5 70%

Nog 118 XP voor level 6

ik heb soms ook goede potjes met xin 10/0/9 maar een noob veigar is een tuinkabouter je slaat het omhoog en hij valt dan kapot

Level 42 98%

Nog 404 XP voor level 43

Die 'noob' Veigar is anders heerlijk in teambattles met z'n AoE stun + gigantische single-target damage. Leuke hero, ik kan er helaas niet zo goed mee overweg. Ik speel voornamelijk met Katarina of die mummy.

Level 5 70%

Nog 118 XP voor level 6

dat weet ik wel ik kan best mee over weg dat is het zelfde met gragas je bent er goed mee or faal ik speel meestal als range ezreal maar die ulti is nogal irritant om te richten waar door je meestal niet kunt dood maken

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Soraka/Taric hier op het moment. Ben afgestapt van andere hero's die ik eerst speelde. Speel het zoiezo al niet meer zo vaak.

Gister als Soraka 4/4/17 gehaald, op zich wel aardig.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Ja en een dergelijke vraag kan ook prima op een forum gesteld worden.

Misschien heeft iemand al iets soortgelijks gehad.

Niet zo bijdehand doen hè ;)

Level 21 94%

Nog 352 XP voor level 22

Sivir is lekker in te maken ja! :D

Goede Sivir's zijn zeldzaam, helaas.

Ik ben de uitzondering op de regel! :D

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Ja en een dergelijke vraag kan ook prima op een forum gesteld worden.

Misschien heeft iemand al iets soortgelijks gehad.

Niet zo bijdehand doen hè ;)

Aangezien niemand reageerde, reageerde ik zo ;} Maar oke, zal het de volgende keer vriendelijker zeggen vrolijke vriend ;)

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Speel het nu ook sinds 3 dagen, best lastige game nog. Had net wel een mooie win na anderhalf uur te hebben gestreden met 3vs5, 2 van ons team gaven het al na 10 minuten op ^^D

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Het spel is inderdaad underrated IMO.

(Ookal speel ik het op 't moment ook even niet ivm StarCraft2) (A)

Level 15 88%

Nog 389 XP voor level 16

Speel het nu ook sinds 3 dagen, best lastige game nog. Had net wel een mooie win na anderhalf uur te hebben gestreden met 3vs5, 2 van ons team gaven het al na 10 minuten op ^^D

rage quit xD!

ben langzaam aan naar lvl 20 aan het kruipen zodat ik runes kan kopen :P

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Gister sinds lange tijd weer eens gespeeld.. Merk gelijk de effecten van te veel Starcraft 2 spelen :P Qua skills en geduld ben ik een stuk beter geworden, maar de hotkeys falen soms bij me xD.

En het lagde als de pest, is dat normaal geworden?

Level 12 94%

Nog 125 XP voor level 13

Na de laatste tijd is het spel inderdaad wel wat instabieler geworden. In ieder geval bij mij. Riot games heeft al beloofd die issues op te lossen bij de volgende patch.

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Ikzelf heb nog geen enkel potje lag gehad, in één game viel wel steeds de helft van mijn team en de helft van het andere team weg om de paar seconden.

Ik spaar nu IP om Kennen aan te kunnen schaffen, kost 6300 punten :(

Level 21 98%

Nog 72 XP voor level 22

IK Speel liever DOTA in WC3 :3

Level 12 94%

Nog 125 XP voor level 13

Dan weten we dat ook weer.. :roll:

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Oke, gtfo

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Ikzelf heb nog geen enkel potje lag gehad, in één game viel wel steeds de helft van mijn team en de helft van het andere team weg om de paar seconden.

Ik spaar nu IP om Kennen aan te kunnen schaffen, kost 6300 punten :(

Kennen oont.

is m'n main char :p

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

BUMP

Speelt iemand dit nog? Ik ben sinds kort weer de draad aan het oppakken, speel nu zo'n beetje alleen maar Morgana (Wat een heerlijke hero is dat zeg).

Waarom? Ik vind Morgana gigantisch fijn spelen, speelt heerlijk weg zowel met creep farmen als hero vs hero.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.