League of Legends (Gratis)

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

vandaag 7 uurtjes lol gespeeld was wel weer even genoeg.

Die nieuwe modus one for all is best geinig

Level 14 95%

Nog 135 XP voor level 15

Als jullie willen, zouden jullie me misschien kunnen volgen op twitch.tv? ^^ Stream sinds kort een beetje, thanks!

http://www.twitch.tv/psychev

Level 5 83%

Nog 64 XP voor level 6

Nee

Level 4 75%

Nog 66 XP voor level 5

Yasuo <3

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

GEHACKTE’ STREAMER PHANTOMLORD IS LEUGENAAREen paar dagen geleden had het alter-ego van De Wacht een sappig nieuwtje te pakken wat celebrity streamer Phantomlord betreft. Deze jongen was namelijk slachtoffer geworden van een DDoS. Dat was op zich al best wel kut, want daarvoor lag heel League of Legends effe plat. Daarnaast was de politie ook nog eens zijn huis binnengevallen. Nu blijkt dat de vork heel anders in de steel zit, en het komt erop neer dat Phantomlord een – vergeef De Wacht voor zijn taalgebruik – vuile liegbeest is. Een jokkebrok zelfs!

Wat is nu het geval? Phantomlord wist dat hij doelwit zou gaan worden van een DDoS, en heeft het daarom met die ‘hackers’ op een akkoordje gegooid. Hij had afgesproken dat ze door mochten zetten, maar alleen als hij dreigde te verliezen met zijn potje LoL. Dat is natuurlijk al een kwalijke zaak, maar mensen moesten zich abonneren op zijn Twitch kanaal om ook maar mee te mogen doen met de discussie. En iedereen wilde meedoen, want een DDoS is schijnbaar behoorlijk hot news. Nu heeft Phantomlord er dus een shitload aan subscribers bij tegen $4,99 per maand die zijn in scène gezette drama wilden volgen.

Daarnaast is er ook een journalist van Game Informer naar de politie gestapt van Los Angeles en die ontkennen het verhaal van Phantomlord glashard. Ze zijn helemaal niet zijn huis binnen gevallen. Verdomme man, wat is dit voor Illuminatie shit? Hij heeft nu dus behoorlijk wat geld verdiend aan dit hele verhaal, maar tegelijkertijd al zijn geloofwaardigheid verloren. De Wacht wil niet de moraalridder uit gaan hangen, maar wat een lul!

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Heb de afgelopen twee weken weer een hoop ranked lopen spelen. Eindelijk platinum 5 gehaald ^^D

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

Chicago_Ted wrote on 6 januari 2014 17:25:

Heb de afgelopen twee weken weer een hoop ranked lopen spelen. Eindelijk platinum 5 gehaald ^^D

Krijg je dan de platinum trim ? of dat niet ?

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Nope, zit nog met een gold border omdat ik seizoen 3 in gold eindigde. Maar dat maakt niet uit, gold border ziet er toch beter uit  :)

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

Ik ga nou weer even spelen :P een tijdje geen tijd voor gehad

Level 4 75%

Nog 66 XP voor level 5

We should team up once :P Nadeel ben net weer sinds jaar begonnen op nieuw account...

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

Nieuwe skins voor Diana, Tryndamere en Riven:

Lunar Goddess Diana

Warring Kingdoms Tryndamere:

Dragonblade Riven

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

Infinity Edge

Removed

Nieuwe patch

Level 6 86%

Nog 74 XP voor level 7

na een tijdje moest ik er ook aan geloven ik ben maar met lol begonnen. Iemand nog tips? Wat is jullie favoriete champion

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Mijn tip is negeer mensen die op je aan het zeiken zijn en mute ze gewoon. Dit kan je doen door tab te drukken en daarna het icoontje naast hun naam te drukken. Het zegt een hoop over de community dat ik dit als de beste tip zie.

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

HOLY FUCK!

net even weer diana  gespeeld ranked.

16-2-10 was de  schade

Carry diana ftw

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

ik ben pas begonnen met LoL maar mijn slechtste inverstering tot nu to is ashe ik ga denk ik nu die Master Yi unlocken die is geloof ik OP maar ja ik ben nog niet zo goed dus zo erg kan het niet zijn .|.

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

ricky99 wrote on 4 maart 2014 18:23:

ik ben pas begonnen met LoL maar mijn slechtste inverstering tot nu to is ashe ik ga denk ik nu die Master Yi unlocken die is geloof ik OP maar ja ik ben nog niet zo goed dus zo erg kan het niet zijn .|.

Ashe (A) main champ geweest

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

rwbk wrote on 4 maart 2014 19:32:

ricky99 wrote on 4 maart 2014 18:23:

Ashe (A) main champ geweest

hij is wel goed alleen word als je een tijdje bezig bent steeds minder

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

Vandaag weer werken aan road to recovery

Ik moet deze match winnen dan ben ik silver. En als ik lose ben ik bronze

#FML

Level 5 87%

Nog 48 XP voor level 6

Week geleden ofzo ben ik silver geworden, was geplacet in bronze 1 na 6/4 placement matches vanuit silver 3 :( had ook 2 wins 2 losses en toen die laatste gewonnen. Voor mij persoonlijk was het uit brons komen niet zo moeilijk maar succes ermee :D (ik kwam er vooral uit door combinatie van Talon Renekton en 1 potje Zac omdat Rene geband was)

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

Na bloed zweet en kills

Ben ik eindelijk op weg naar road to recovery

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

rwbk wrote on 5 maart 2014 20:20:

Na bloed zweet en kills

Ben ik eindelijk op weg naar road to recovery

welcome to bronze IV :P

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

idd rwbk, ik zie je nooit meer online joh 

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.