Avatar: The Legend of Korra (2012)

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Klinkt erg dope, de eerste serie was uitstekend verwacht niets minder van deze.

De film is trouwens ongelovelijke anus en is een schande voor de serie imo.

Het heeft hier en daar wel wat yeay momenten, maar over het algemeen een standaard Hollywood verkrachting van iets goeds.

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Ik dacht even dat M. Night Shamalayan al een vervolg op zijn craptastische film had aangekondigd :lol:

Uhmmm...Je weeyt toch wel dat die film als trilogie was aangekondigd -_-'

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Ik dacht even dat M. Night Shamalayan al een vervolg op zijn craptastische film had aangekondigd :lol:

Uhmmm... Er zijn ook al twee andere films aangekondigd, het is namelijk als trilogie aangekondigd -_-'

Dat was in 2004 ook het geval met Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events. Maar daar is ook nooit geen vervolg op gekomen. Bovendien is die film waarschijnlijk nog beter dan Shamalayan uitstapje met Avatar.

Level 38 95%

Wat wel weer erg zonde was: Lemony Snicket was echt een creepy film. Maar daar ben ik juist blij dat er geen vervolg op kwam, dan hadden ze het alleen maar verneukt, de eerste film vond ik echt gruwlijk vet (en wreed)... Avatar kan toch niet nog verder "vernederd" worden. Tenzij Uwe Boll aan het stuur wordt gezet...

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

@ trilogie-discussie: er wordt alleen maar daadwerkelijk een 2e en 3e deel gemaakt als de inkomsten van het 1e deel extreem goed zijn. Veel series gan ter ziele omdat het 1e deel kennelijk niet goed genoeg scoort, of omdat de film zo lame was dat ze niet verwachten dat het publiek er nog een keer intrap. Eragon, The Golden Compas, Cirque du Freak; stuk voor stuk voorbeelden van de afgelopen jaren.

Maar goed Eragon was dan ook erg kut, Compas niet gezien, en CdF viel ook zwaar tegen tov de boeken.

Level 26 92%

Nog 809 XP voor level 27

In Eragon was ook zo veel weggelaten en verknipt dat een vervolg bijna onmogelijk is (geen dwarves, Eragon heeft geen eens een wond op z'n rug)

In the Last Airbender is ook veel geknipt. Geen Kyoshi Warriors, geen Jet, en nu hebben firebenders plots een bron nodig om vuur te sturen. Je zou je bijna afvragen hoe de vuurnatie in dat film universum zo machtig is geworden met zo'n enorm nadeel. Maarja, in de film dacht ook niemand aan het uitmaken van de vuurbronnen waar ze gewoon naast stonden....

Dit weekend is overigens Avatar Weekend op Nickelodeon, voor degenen die de serie nog eens compleet willen bekijken. Moet je wel vroeg je bed uit :'D

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

De Eragon-boeken zijn zo awesome en die film is zo verkracht. Ik zit daar serieus nog steeds mee in m'n maag :lol:. The Last Airbender kijk ik over een week of twee in R'dam in 3D, iemand vroeg me mee en ook al weet ik dat die film alleen maar kan tegenvallen, ik kan het toch niet laten :P.

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Golden Compas vond ik niet slecht, op het crappy einde (een word vervolgd melding) na dan..

Level 38 95%

iemand vroeg me mee en ook al weet ik dat die film alleen maar kan tegenvallen, ik kan het toch niet laten :P.

Klinkt zo bekdn in de oren, ik ga ook over ongeveer twee weken naar de bioscoop en ga de film dan ook nog eens in 3D (ja overbodige luxe voor een film die niet in 3D was bedoeld...) :'D

Level 19 90%

Nog 510 XP voor level 20

AIGHT! Avatar was zo fucking awesome. Woohooeei \m/

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Interview met de producenten

Interesting tidbits

Level 20 98%

Nog 105 XP voor level 21

Momo _O_

Level 77 98%

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Haha vet.

Level 38 95%

Aang met een snor... Onbetaalbaar :lol:

Level 26 92%

Nog 809 XP voor level 27

Awesome gifs. Die dans XD

Ik kom de topic verpesten met een The Last Airbender gif :)

Overigens kwam ik op Deviantart iemand van het animatieteam tegen:

http://blacksataguni.deviantart.com/gallery/#/d1in3eg (fantastische linetests)

Level 77 98%

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

MIJN KOLEN! :D

Prachtig _O_

Level 20 98%

Nog 105 XP voor level 21

Mijn Kolen, daar moet een verwijzing van komen of iets anders soortgelijks!

Level 38 95%

Is dat nou echt van: The Last Airbender... Want dan zou ik de film direct gaan kijken als er kolen rond vliegen :'D

Disclaimer, ik weet dat die met de kool niet echt is...

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

Wat de...?

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

:lol:

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

- Avatar Aang is al dood, het speelt 70 jaar later van het eerste verhaal af.

- Korra krijgt luchtstuur les van de ZOON van Avatar Aang en Katara.

:blow:

Level 35 95%

Nog 787 XP voor level 36

Whooh dit had ik nog niet gezien. TOF! Ik echt genoten van Avatar The last Airbenders. En dan te bedenken dat er de laatste tijd alleen maar ruktekenfilms verschijnen. Waar zijn de tijden van DBZ, Samuari-Pizza Cats, Dommel, Boesboes, Spiderman (geen idee hoe die heten die exacte versie).

Laat maar snel komen die shit!

Level 26 92%

Nog 809 XP voor level 27

Kleine Korra update (maar wel cool)

nieuwtje nummer 1:

Dante Basco, who voiced the character of Zuko in ATLA, recently mentioned in his blog that he will be voicing a character in The Legend of Korra:

"I just want to give you a heads up... I just recorded an episode today in which I play a character that is a big surprise... (at least it was to me) & I must say it was so great to be back in that world and seeing a bunch of the old crew, including the Director Andrea Romano, the creators Mike DiMartino and Bryan Konietzko."

nieuwtje nummer 2:

er is een KORRA LINETEST opgedoken! hierin krijgen we iets meer zicht op hoe Korra er uit ziet en hoe ze vecht. Bekijk het fragmentje hier:

http://www.youtube.com/watch?gl=DE&v=R5hn-lMGPpI

bron:

http://www.avatarspiritmedia.net/

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.