Avatar: The Legend of Korra (2012)

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Waarom zouden ze het verneuken? Ik vond dit seizoen overall erg sterk, dus ik heb er alle vertrouwen in.

Overigens vond ik het wel jammer en vervelend dat de laatste twee episodes eerder online werden uitgezonden. Ik zag dat dit veel verwarring bracht, ook op andere fora en dit heeft onbewust voor veel mensen het einde gespoild. Niet echt slim van Nick als je het mij vraagt.

Level 32 93%

Nog 1025 XP voor level 33

Hoop inderdaad dat ze dit keer iets sneller zijn. Merkte bij veel vrienden die Book 1 gekeken hadden, dat de grote gap toch wel voor een kleinere interesse gezorgd heeft.

Level 26 92%

Nog 809 XP voor level 27

Het verschil is dat Nickelodeon het succes van book 1 heeft afgewacht voor book 2 groen licht kreeg. Productie van B3 is veel sneller begonnen dan 2, blijkbaar heeft Nickelodeon er wel vertrouwen in

Al vraag ik me toch af wat voor verhaal book 3 heeft want iets "groters" dan het verslaan van de spirit of darkness is er niet....

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Terugvinden van de Avatar connectie

Flashbacks naar avonturen met grown up Aang, Katara, Sokka en Zuko

Level 17 96%

Nog 132 XP voor level 18

Gisteren is in Amerika aflevering 1,2 en 3 van the legend of Korra Book 3 uitgezonden.  Naar mijn mening was het beter dan hoe het vorige seizoen begon. En belangrijk is ook dat de gebeurtenissen van het vorige seizoen niet genegeerd worden.
Oh en ik ga het nu al vast zeggen:

De Earth Queen laat al die airbenders brainwashen en gaat dan met leger airbenders de United Republic aanvallen. En volgens mij was op die kaart nu goed te zien dat de united Republic uit meer dan alleen Republic City bestaat.

Level 17 96%

Nog 132 XP voor level 18

En ondertussen is de laatste aflevering van The Legend of korra ook op nick.com "uitgezonden". Waarschijnlijk ook de laatste aflevering  van de Avatar franchise. 
The legend of korra was door het per seizoen formaat niet zo goed uit gedacht als Avatar The last airbender. Maar zeker vermakelijk en naar mijn menig nog steeds beter dan andere series.
Jammer dat er waarschijnlijk voorlopig niet nog een serie gaat komen.

Level 11 90%

Nog 173 XP voor level 12

Voorlopig niet, maar uiteindelijk misschien een boek 5 van Legend of Aang. 

Einde van Korra-serie vond ik op zich fijn, maar laatste twee episodes voelde gerushed qua karakter ontwikkeling (of overeenkomsten). Nu had dit seizoen dat niet veel nodig om de personages al staan, maar Kovirra had hier en daar wat meer achtergrond mogen hebben.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.