[TV] The Walking Dead - Seizoen 4

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Dit moet echt wel episch worden! Ik wil de novels ook lezen!

Ooh god we gaan ze toch geen graphic novels noemen?

Ik haat dat,. het zijn comics klaar!

Thanks, je bent me voor.

Staat hoog op mijn wanted lijst.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Dit moet echt wel episch worden! Ik wil de novels ook lezen!

Thanks, je bent me voor.

Ja ik haat die shit echt, het zijn COMICS!

Dat pretentieuze gelul met hun Graphic novels.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

<3 Deze comics <3

Issue # 48 I almost cried

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

[...]

Thanks, je bent me voor.

Ja ik haat die shit echt, het zijn COMICS!

Dat pretentieuze gelul met hun Graphic novels.

De serieusheid van deze serie maakt het wel degelijk een novel. Ben erg veel bezig qua genres en deze serie zit best wel in twee werelden lijkt mij. Nu moet ik de serie nog binnen krijgen, maar wat Tidow zegt in de OP, als dat klopt kan ik me voorstellen dat, zoals Nussbaum zegt, deze comics/novels ook zogenaamd "vragen" stellen, de "wereld" onderzoeken, wat het wel degelijk novels maakt.

Maar blah, wat maakt het uit? Semantische mumbo jumbo om hetgeen dat iedereen ziet als hetzelfde: een serie die de moeite waard is om te lezen, en hopelijk ook om te bekijken.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Fuck hoe serieus het is, het is een comic geen novel.

Ik haat dat pretensieuze gelul gewoon hardcore.

Het ziet er uit als een comic, het leest als een comic, het ruikt zelfs als een comic.

Dus is het een comic in mijn boek.

Dope serie btw, ben vandaag opnioeuw begonnen om mwe weer wat met doe oude delen bekend te raken.:]

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Vroeger stond er op het loonstrookje van een interieurverzorgster ook gewoon schoonmaakster. Nu noemt men comics zo nu en dan al 'graphic novels'.

Feit blijft dat dit een zeer degeljjke 'comic' is. Al wil ik nu graag een HD trailer!

Level 75 98%

Nog steeds niet eens met jullie omtrent de comic/novel discussie maar goed, dat is het punt hier ook niet.

Ook ik zit onwijs te wachten op een mooie trailer. Ik heb het wel gehad met die cam-trailer. Ik verwacht dat AMC de trailer wel een dezer dagen online gooit eigenlijk.

Level 42 98%

Nog 520 XP voor level 43

Zeer tof ja! Heb alleen deel 1 staan dus daar ben ik gisteren weer aan begonnen aangezien ik vergeten was waar het over ging. Van de week dan maar verder met de andere (moet nog even kijken of ik ze los, HC of compendium koop).

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Cool, ik kan hem gaan lezen op de iPad nu, <3

Eens kijken wanneer ik tijd heb.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Dit gaat gewoon een must see worden voor elke serie liefhebber.

Ik heb helemaal niks met zombies dus daar twijfel ik over. Hoewel, ik heb ook helemaal niks met vampieren en True Blood dolt hard. Ik wacht eerst jullie reacties nog wel even af :)

Zombies zijn totaal niet de hoofdmoot van de serie, net als dat sci fi dat niet was bij BSG.

Oh en graphic novels of comics... who cares? Semantiek.

Level 77 98%

Het zijn de mensen die de echte monsters zijn.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

Wow damn die trailer is nice! Je ook meteen dat hij in sommige dingen de comic volgt en andere zijn gewoon nieuw. Awesome dat hij in die tank klimt enzo. En die ham radio enzo, daar werd in comic 75 nog een vraag over gesteld in de letter hacks sectie :D

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Dit gaat gewoon een must see worden voor elke serie liefhebber.

Ik heb helemaal niks met zombies dus daar twijfel ik over. Hoewel, ik heb ook helemaal niks met vampieren en True Blood dolt hard. Ik wacht eerst jullie reacties nog wel even af :)

Zombies zijn totaal niet de hoofdmoot van de serie, net als dat sci fi dat niet was bij BSG.

Oh en graphic novels of comics... who cares? Semantiek.

Idd zombies zijn eigenlijk een bijzaak.

Het gaat om hoe de overlevenden overleven en zich aanpassen aan deze nieuwe wereld.

Nu ik me weer bekend heb gemaakt met de serie, vraag ik me af hoe ze een aantal gebeurtenissen op beeld willen zetten. Er zit namelijk een hoop grafische en verontrustende shit in. Een aantal gebeurtenissen zullen, mits ze goed worden verfilmd, erg veel indruk achter laten op de kijker denk ik.

Of zouden ze die gebeurtenissen wegeditten?

Verkrachting van Michonne en de bijna verkrachting van Carl en wat Rick daarna doet.

Dat zijn maar een paar van de gebeurtenissen waar ik mij afvraag hoe ze die in beeld gaan brengen en of ze dat gaan doen.

Ik vermoed dat deze serie een hoop stof gaat doen opwaaien, tenminste als ze de comic religieus volgen that is. Wat goed te doen is, je zou in princiepe ieder deel letterlijk kunnen verfilmen.

Ik ben benieuwd...:]

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Ik heb je spoiler gelezen Marcel, maar de COMIC (:'D) nooit gelezen. Toch even een vraag over jouw opmerking in spoilertags:

Die verkrachting van die Michonne, is dat door een zombie?: ' D

Level 75 98%

In de OP staat al dat de comic/novel (;)) niet een-op-een gevolgd gaat worden, wat het wel zo interessant maakt voor diegenen die de comic verslinden. Kan eigenlijk ook niet als, naar ik begrijp, er ook karakters geïntroduceerd worden die niet in de comic voorkomen.

Level 77 98%

@Marcel

Ik denk niet dat ze een moment zoals wanneer Lori en Judith die worden neergeknald naar de serie gaan vertalen bijvoorbeeld.

Level 73 99%

Nog 940 XP voor level 74

@ De discussie, zit een kleine spoiler van de serie in.

Er zitten idd veel zieke gebeurtenissen in de comic, die moeilijk op tv over te brengen zijn. Maar bedenk je wel even dat het op AMC komt, cable TV. In Dexter zit ook genoeg zieke shit, dode Rita bijvoorbeeld, wat imo even ziek te noemen is als die twee dode dochtertjes van Hershell, de rape van Carl en de dood van Lori en het dochtertje. Ik heb het idee dat dergelijke enorm belangrijke scenes wel in beeld gebracht gaan worden zoals ze in de comic zitten.

En ik heb al wat gelezen over een klein zombiemeisje dat door Rick in haar hoofd geschoten gaat worden. Ook redelijk ziek te noemen, en dat is in de eerste aflevering al.

Level 77 98%

wegens spoilers weggehaald

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Ik heb je spoiler gelezen Marcel, maar de COMIC (:'D) nooit gelezen. Toch even een vraag over jouw opmerking in spoilertags:

Nope

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

@ De discussie, zit een kleine spoiler van de serie in.

Er zitten idd veel zieke gebeurtenissen in de comic, die moeilijk op tv over te brengen zijn. Maar bedenk je wel even dat het op AMC komt, cable TV. In Dexter zit ook genoeg zieke shit, dode Rita bijvoorbeeld, wat imo even ziek te noemen is als die twee dode dochtertjes van Hershell, de rape van Carl en de dood van Lori en het dochtertje. Ik heb het idee dat dergelijke enorm belangrijke scenes wel in beeld gebracht gaan worden zoals ze in de comic zitten.

En ik heb al wat gelezen over een klein zombiemeisje dat door Rick in haar hoofd geschoten gaat worden. Ook redelijk ziek te noemen, en dat is in de eerste aflevering al.

Als ze die scènes eruit laten zou dat ongelofelijk veel van de serie wegnemen imo.

Die scènes zijn o.a. wat de hele comic maakt.

De reacties erop en hoe men het verwerkt en er mee om gaat.

Maar ik zal je vertellen toen ik dat van Carl las en zag gebeuren in de comic dacht ik wel even van "Dude dit kan je niet op tv zetten." Maar ik weet dat er veel erger op Tv en in film is getoond. Maar het voelt gewoon beladen zoiets op TV tonen. Misschien omdat die gebeurtenissen zo'n impact hebben in de comic, misschien wil ik eigenlijk niet zien wat ze in video voor impact zullen hebben.

Shit is best aangrijpend namelijk. :lol:

Dat van dat zombie meiske in de eerste deel deed mij echt niks om eerlijk te zijn. Het is een zombie dus weg er mee. Wat mij grijpt is wat er met de overlevenden gebeurt en dan niet de hele zombie kills. Juist wat er met de mensen gebeurd door andere mensen, door mensen die zichzelf hun vrienden noemen etc.

Dat is wat de serie zo creepy maakt, dat het ondersteund wordt door een zombie apocalyps maakt het alleen maar erger.

Level 75 98%

Nope

Wat een perv, die Wexxle! :'D

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Nope

Wat een perv, die Wexxle! :'D

Dat was wel heel extreem geweest idd. :lol:

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Voor alle duidelijkheid even voor die mensen die twijfelen over de serie of die denken dat het alleen over zombies gaat.

Dit is een hele grafische weergave van hoe een groep mensen probeert te overleven in een wereld die gevallen is door een zombie virus.

Zombies zijn de oorzaak van de problemen, maar ze staan niet echt in het middelpunt.

Zij zijn de situatie, de echte problemen zijn een stuk heftiger. De keuzes die mensen maken of moeten maken om te overleven. Wat mij zo grijpt aan deze serie is dat, mocht dit ooit echt gebeuren(Of iets vergelijkbaars), dit niet heel ver van de waarheid zal zitten. Dan heb ik het over het psychologische aspect.

Level 75 98%

Voor alle duidelijkheid even voor die mensen die twijfelen over de serie of die denken dat het alleen over zombies gaat.

Dit is een hele grafische weergave van hoe een groep mensen probeert te overleven in een wereld die gevallen is door een zombie virus.

Zombies zijn de oorzaak van de problemen, maar ze staan niet echt in het middelpunt.

Zij zijn de situatie, de echte problemen zijn een stuk heftiger. De keuzes die mensen maken of moeten maken om te overleven. Wat mij zo grijpt aan deze serie is dat, mocht dit ooit echt gebeuren(Of iets vergelijkbaars), dit niet heel ver van de waarheid zal zitten. Dan heb ik het over het psychologische aspect.

DÉ reden dat het mij zo aantrekt. Gore en slasher-fictie is er genoeg. Dit is echter van een orde die me zowel beangstigd als intrigeert. 8]

Level 77 98%

wegens spoilers weggehaald

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.