[TV] The Walking Dead - Seizoen 4

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Zijn de comics dan toch nog relevant? Ik heb geen idee hoe het verhaal daarin verloopt hoor.

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Daankw wrote on 3 december 2013 17:23:

Zijn de comics dan toch nog relevant? Ik heb geen idee hoe het verhaal daarin verloopt hoor.

Aangezien de comics toch anders zijn (andere personages hier en daar, wat andere gebeurtenissen) en bovendien beter dan de serie, ja. Om een antwoord te geven op je eerste vraag, ja. Tenzij ze de pussyroute nemen en Tyrese heeft Judith meegenomen, is dit een meer pc manier om een baby uit de serie te schrijven.

In de strip bijvoorbeeld... COMIC SPOILER!

- Sterven Lori(!) en Judith wanneer the Governor voor de tweede keer de gevangenis aanvalt. Zij worden haast doormidden geknald dankzij een shotgun. 

- Hershell's onthoofding gebeurt in de comics bij Tyrese. Die laatste is in de comics een belangrijker personage dan in de serie.

Er zijn verschillen, personages die nog leven of al dood zijn, personages die verschillen met hun tegenhangers in de serie... maar dat moet je zelf zien. Of als je geen zin hebt, dan wil ik een paar grote verschillen wel opsommen in spoilertags.

Level 14 88%

Nog 335 XP voor level 15

Weet iemand waarom er geen nieuwe aflevering van TWD seizoen 4 was gisteren op fox?

zat er helemaal klaar voor om 23:45 maar toen begon seizoen 3 ineens  :?

Level 24 91%

Nog 705 XP voor level 25

Mid season break. Februari gaat het weer verder.

Community Manager & Redacteur
Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Genoeg tijd om weer te vergeten dat dit geen goede serie is!

Level 14 88%

Nog 335 XP voor level 15

Thijs wrote on 10 december 2013 15:11:

Genoeg tijd om weer te vergeten dat dit geen goede serie is!

Is gewoon kwestie van smaak, want waarom is dit geen goede serie dan?

Level 31 95%

Nog 721 XP voor level 32

Het is geen slechte serie maar het is ook zeker geen (echt) goede. Er zit bijna geen progressie in, ze zaten anderhalf seizoen op 1 locatie. De eerste helft van seizoen 4 vond ik dan wel een stuk beter dan 3, dat seizoen was om te huilen op een paar afleveringen na. 

Daarnaast, sommige personages kuchandreakuch sloegen totaal nergens op.

Level 21 91%

Nog 553 XP voor level 22

The Dutch Pinyo wrote on 10 december 2013 15:55:

Het is geen slechte serie maar het is ook zeker geen (echt) goede. Er zit bijna geen progressie in, ze zaten anderhalf seizoen op 1 locatie. De eerste helft van seizoen 4 vond ik dan wel een stuk beter dan 3, dat seizoen was om te huilen op een paar afleveringen na. 

Daarnaast, sommige personages kuchandreakuch sloegen totaal nergens op.

Ik snap wat je bedoelt, maar het is maar net waar je van houdt. Ik denk dat de meerderheid hier vroeger Dragon Ball Z heeft gekeken. Die tekenfilm is pas traag, daarbij is TWD niets vergeleken. Maar toch keek je het elke keer weer, omdat het zo retespannend was.

Level 31 95%

Nog 721 XP voor level 32

Zo spannend vind ik TWD nou ook weer niet. Je kunt er bijna gif op innemen dat ze toch geen hoofd personages gaan doden. Behalve dan in de (mid)seizoensfinales.

Level 21 91%

Nog 553 XP voor level 22

Kijken er nog mensen? Eindelijk weer TWD, vind het altijd heel ontspannend om hiernaar te kijken omdat het zo lekker rustig is. Een hele opbouwende aflevering, die Carl wordt wel een badass zo. Ik vind het wel net iets te knap dat die Michonne ze dan weer terug vindt.

Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

Ook gezien gisteren. Nog geen spectaculaire aflevering maar die komen nog wel. Heb wel het gevoel dat Michonne een heel belangrijke character gaat worden, als ze dat al niet was.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Jammer dat er niet echt meer een echt actieve Walking Dead topic is. Ik heb nog steeds een brok in m'n keel van de laatste episode in ieder geval. Nu weer tot februari afkicken helaas.

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

ik volg het ook nog steeds gisteren ook de aflevering gezien en nu wachten tot februari maar man wat vind ik het zo'n leuke serie

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Lupstra wrote on 11 februari 2015 15:42:

Ik ben afgelopen dagen er ook aan begonnen en ben nu ergens bij episode 3, en volgens mij heeft Netfix alles van episode 4 en daar zal het voorlopig wel eindigen helaas. Ik vind het vanaf episode 1 een meeslepende serie en 1 aflevering per keer is niet genoeg om te kijken, ik kijk er direct een stuk of 10 en dan nog kan ik maar moeilijk stoppen met kijken.

Dan download je hem toch gewoon effe S5? Ik ben up to date sinds dat ik S3 af had

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

nee maar gewoon per aflevering. mid season 5 is begonnen dus er zijn er alweer 9 v an

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.