Welke console moet ik kopen? (gesloten)

Level 44 95%

Nog 1512 XP voor level 45

Welke console moet ik kopen?

Regelmatig worden er in Gaming Algemeen topics geopend met de vraag: Welke console moet ik kopen?

Dit is een gevecht zonder einde, ten eerste omdat lang niet alle members een objectief antwoord kunnen geven op deze vraag, maar vooral om het simpele feit dat er geen enkele console 'beter' is.

Ons advies is dan ook: verdiep je eens in de consoles, kijk de releasekalender van de consoles eens na en lees eens een poosje de fora van de desbetreffende console door.

Zo kun jij je eigen objectieve mening vormen zodat je uiteindelijk de console aanschaft die bij jou past.

Bovenstaande in acht nemende zullen alle topics die hierop betrekking hebben gesloten worden.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.