Minecraft

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Oh.. Heb je al eens eerder paypal gebruikt? Ik hoefde alleen maar in te loggen, op het ok knopje te drukken (geen idee wat het in het noors was, wist gewoon de posities uit mijn hoofd xD) en het was klaar.

Daarna kan je gewoon inloggen bij minecraft en het spel downloaden op die account.

Level 5 97%

Nog 10 XP voor level 6

Ja maar ik heb dus ten eerste geen PP account en ten tweede geen idee hoe ik geld er op krijg. x''] Ach, dan steek ik maar wat tijd erin om te leren, ik neem het nu wel even door. ;)

Level 32 97%

Nog 470 XP voor level 33

Ik waardeer het zeer dat er mensen met originele dingen op de proppen komen en dat ook nog is leuk afwerken en dat verdient naar mijn weten al 10 euro. Originaliteit is vandaag de dag een zeldzaam iets.

Dan kom ik bij mijn volgende vraag: Hoe werkt dat betalen? Ik ben echt een lutser als het om paypal gaat. x''] En de Noorse taal op het betaal scherm werkt zeker niet mee. :P

Het was toch niet zo moeilijk? Ik kwam op die pagina zette de taal naar Nederlands. Misschien moet je Google Translate gebruiken om 'Nederlands' naar Noors te vertalen. En daarna sprak alles voor zich. Gewoon creditcard gegevens invoeren en klaar was Kees.

Ik heb nu al meer tijd in het spel gestoken dan het gemiddelde computerspel. Ik weet nog wel dat ik 60 eu had neergelegd voor Left4Dead wat ik uiteindelijk maar 8 uur heb gespeeld... Kortom het is je geld waard.

Even een vraag voor Dunkin: ik ben nu helemaal naar beneden gegaan, wat nu echt een super lange ladder is geworden. Op een gegeven moment kon ik niet meer verder en kwam ik bij onbreekbaar steen. Dus ik ging naar rechts Ik heb nu 14 redstone gevonden en uitgehouwen met mijn steelpick maar toen ik verder ging werd mijn pad als het ware geblokkeerd door lava. Ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen... ten eerste hoe werkt dat redstone (de Wiki was zeer onduidelijk hierover). En meer een mening. Wat zal ik doen met die mijnschacht? Ik kan namelijk in die richting niet echt verder... Hoe pak jij zoiets aan? Wellicht een andere richting of zal ik terug gaan naar de oppervlakte en daar naar de groten gaan die ik heb gevonden?

Level 5 97%

Nog 10 XP voor level 6

Klinkt allemaal wel heel leuk maar ik heb als Nederlander zijnde natuurlijk geen CC. x''] Ik doe altijd alles veilig via iDeal.

Maarja, veiligheid word niet altijd beloond. Ik moet nu 3 dagen wachten totdat Paypal geld op mijn rekening heeft gestort als validatie, oftewel ik kan PP pas over 3 dagen gebruiken..

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Je zou ergens anders een mijnschacht kunnen maken, of je gaat een andere richting in werken, desnoods ga je eerst weer iets ophoog en maak je en platform waarvan je verder gaat werken.

Ik gebruik nu de volgende manier als ik horizontaal ga hakken:

:) = steen :@ = de gang

:) :) :) :) :) :)

:) :@ :) :) :@ :)

:) :@ :) :) :@ :)

----------------------

Had ik namelijk gelezen op een forum en op deze manier verbruik je minder tijd, minder pikhouwelen, maar zie je toch de mineralen die in het steen verstop zouden zitten.

En Redstone... zelf weet ik ook nog niet hoe het werkt, je kan er switches mee maken schijnt om deuren te laten openen enzovoorts. Maar de uitleg was zo ingewikkeld dat het mij deed denken aan wiskunde van de middelbare school :lol: . Ben van plan nog even op youtube een tutorial te zoeken over hoe Redstone werkt, hopelijk is die er.

Edit: Ik had Starcraft 2 net iets eerder gekocht dan deze game, maar al meer tijd hierin gestoken dan daarin terwijl ik Starcraft ook steengoed vind. Dat zegt dus veel over deze game ;)

Level 32 97%

Nog 470 XP voor level 33

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

http://www.youtube.com/watch?v=MBgkjRFtLoU&feature=fvst

Hier is al iets dat laat zien hoe het werkt, snap het nu al beter dan na 15 minuten naar die wiki erover te staren :lol:

Level 5 97%

Nog 10 XP voor level 6

Uiteindelijk toch maar gekocht met m'n vaders paypal en ik ga nu spelen. x'']

Ik hou het eerst even bij singleplayer en ga, als de mp beter is, mp spelen.

Level 12 95%

Nog 105 XP voor level 13

Uiteindelijk toch maar gekocht met m'n vaders paypal en ik ga nu spelen. x'']

Same here. =)

Als ik een tijdje gespeeld heb zal ik kijken of ik ook wat screenshots kan plaatsen.

Level 32 97%

Nog 470 XP voor level 33

Ben benieuwd wat jullie er van maken jongens. Als jullie vragen hebben hoor ik het wel ;)

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Ziet er erg interessant uit! En een multiplayer zou zeker vet zijn :D Maar hoelang blijft zoiets nou echt leuk?

Level 5 97%

Nog 10 XP voor level 6

Ik denk dat het pas écht leuk word met MP, samen survivalen lijkt me geweldig! xD

We kunnen eventueel met IG een server opzetten? Voor alpha dan he, het alleen bouwen is zo saai.

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Ik heb er al aardig wat uurtjes ingestoken en vind het nog steeds leuk, dus je kan er wel een poos mee door.

Een IG multiplayer server is een tof idee ja :D.

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Als er een MP komt, valt dan toch onder de update? Of wordt het dan een nieuwe game?

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Als het goed is kan je al een mp server opzetten, het zit nog wel in een vroege testfase maar is er dus wel :). Ik heb er alleen niet zoveel verstand van, iemand anders misschien?

Level 5 97%

Nog 10 XP voor level 6

Hmm, laten we maar eerst wachten tot de beta, geen zin om in buggy spellen te zitten.

Bij mij is de SP té rustig. Alles gaat té perfect en te goed, m'n huis is al compleet en ik heb alle ruimte. Ik zit midden in de sneeuw en ik ben tot nu toe nog maar 1 keer aangevallen. x']

Nu een beetje aan het minen, op zoek naar diamond en gold en allerlei van dat soort fancy gedoe alleen ik vind echt totaal niks. :s

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Geef je account en shit maar door aan mij, dan speel ik voor je :D

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Voor diamanten en goud moet je echt wat dieper de grond in gaan, gewoon een mijnschacht recht naar beneden bouwen tot je een grot raakt en daar wil je dan wel eens wat vinden.

Level 5 97%

Nog 10 XP voor level 6

Daan, wil je ook m'n pinpas?

Ja, ik ben bezig met een mijnschaft alleen het gaat zooo sloom. En je moet steeds uit kijken of je er ooit nog uit komt. x'']

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Moet je ladders bouwen, kom je zo weer omhoog ;). Ben even een klein filmpje aan het uploaden van het stuk treinspoor dat ik heb aangelegd, mijn basis en hoe ik in mijn mijnschacht te pletter val :lol:

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=8tGY7TcQXag

Voor betere kwaliteit graag in 720p kijken, schrok zelf wel even toen ik opeens die creeper op mijn spoor zag staan ^_^' . Als je een heuvel op wilt moet je eerst een stuk naar beneden zijn gegaan met jouw treintje om energie op te bouwen schijnt (zelf nog niet geprobeerd). Alleen met een oven in jouw ene karretje wil je namelijk niet omhoog duwen tenzij je er nog een derde karretje tussen hebt zitten zoals je bij mij zag.

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Damn, wil ik deze game kopen, heb je CreditCard of PayPal nodig. Ik ben geen Amerikaan die zelfs de koffierekening met een CC betaald.

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Paypal is best simpel aan te maken, ik heb het ooit eens aangemaakt en aan mijn rekening gekoppeld.. hoef dus ook niks op paypal te zetten, want bij betaling wordt het gewoon van mijn bankrekening afgeschreven.

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Ja heb het net aangemaakt maar nu mag ik 2-3 dagen wachten totdat die codebedragen zijn overgemaakt. Waarom bestaat er geen standaard organisatie. Ik heb ook al een Click 'n Buy account waar ik niks mee doe. Ooit eens aangemaakt voor iTunes :P.

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Hoe kom ik aan steel? :O

Level 32 97%

Nog 470 XP voor level 33

Tof filmpje dunkin! Ging jou deur nou automatisch dicht? Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.