Minecraft

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Jup, misschien komt het dat er rotsen aan weerzijdes zitten? Misschien remmen die af...

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Ah ja dat is het probleem, had ik eerst ook :P

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Danku, dan ga ik weer verder graven |.|

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Ik ben lekker bezig. Nog niet echt opzoek gegaan naar iron, diamond, etc, maar ik heb nu wel een goede, grote basis. Weet iemand hoe ik nieuwe boompjes maak want ik heb wel saplings maar weet niet wat ik er mee moet.

Level 5 97%

Nog 10 XP voor level 6

Nou, doe geen moeite voor gold zeg...

Binnen 3 scheppen met een gouden schep was de schep opeens verdwenen...

Diamond houd het ook niet zo gek lang vol als je dat vergelijkt met het veel voorkomende iron.

Ik ben nu bezig met een nieuw project om verderop een kas voor farming aan te leggen met tussen mijn huis en de kas een spoorweg voor transport. ;P

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Ik ben lekker bezig. Nog niet echt opzoek gegaan naar iron, diamond, etc, maar ik heb nu wel een goede, grote basis. Weet iemand hoe ik nieuwe boompjes maak want ik heb wel saplings maar weet niet wat ik er mee moet.

Met de rechtermuisknop gewoon op gras plaatsen.

Het meest voordelige is om gewoon een stenen houweel, bijl of schep te gebruiken en alleen maar staal te gebruiken bij goud, diamant en redstone.

Level 32 97%

Nog 470 XP voor level 33

Ik ben nu ook bezig met een spoorweg, een lange tunnel naar het eiland waar ik man kas op aan het bouwen ben!

Level 5 97%

Nog 10 XP voor level 6

Hoe werkt dat farmen eigenlijk? En heb je er wel wat aan? :P

Want het is een hoop werk hoor, een kas bouwen, de grond goed maken en dan ook no een spoorweg tussen de kas en m'n huis bouwen.

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

Kan je eigenlijk bochten en hellingen maken in je spoorweg?

(Wat een hoop vragen hier, laat een expert komen :D !)

Level 5 81%

Nog 73 XP voor level 6

Heeft iemand al een server gemaakt? Ik kijk er trouwens niet naar uit dat torches straks zullen doven naar verloop van tijd. Zo vind ik mijn huis nooit meer terug. Realisme in videogames :(

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Hoe werkt dat farmen eigenlijk? En heb je er wel wat aan? :P

Want het is een hoop werk hoor, een kas bouwen, de grond goed maken en dan ook no een spoorweg tussen de kas en m'n huis bouwen.

Je hebt er wel wat aan, je kan er broden mee bakken die 2.5 hartjes waard zijn. En eigenlijk is het niet verplicht om er een spoorweg tussen aan te leggen ;), je kan de kas gewoon op een klein afstandje van jouw huis bouwen.

Kan je eigenlijk bochten en hellingen maken in je spoorweg?

Ja dat kan, de blokken gewoon trapsgewijs plaatsen en de rails die je op die blokken plaatst zullen automatisch aan elkaar linken en dus hellen. Hetzelfde voor bochten, gewoon de andere kant opbouwen en er vormt zicht automatisch een bocht.

Heeft iemand al een server gemaakt? Ik kijk er trouwens niet naar uit dat torches straks zullen doven naar verloop van tijd. Zo vind ik mijn huis nooit meer terug. Realisme in videogames

Volgens mij is er nog geen server gemaakt.. Je kan altijd hoog boven jouw toren een glazen bol met lava vullen om aan te geven waar jouw huis is, verder blijven Redstone torches wel branden als je ze gewoon los plaatst volgens mij.

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Zit te wachten totdat ik Paypal kan activeren. Heb echt zin in dit spel na het zien van de youtube links in de OP :'D

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Watervallen zijn de shit :7

Level 26 98%

Nog 201 XP voor level 27

über nice! Vergeleken daarmee ziet mijn stekkie eruit als een zwervershol :|

(hoeveel uur werk zit erin xD? )

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Geen idee, ik heb het beetje bij beetje opgebouwd, met die grote watervallen moet een muur worden die een aardig stuk land omringd.

Zodra je weet wat je wilt bouwen en hoe je het wilt bouwen gaat zoiets vrij vlot, die fontein was iets van een kwartiertje werk of zo.

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Ik ben ook wel lekker bezig. Heb nog geen steel om emmers te maken en water te halen zodat ik geen crops kan verbouwen maar zit in een berg en heb eindelijk verbinding met de top. Moet de gangen nog een beetje uitslijpen maar zal eens wat screens posten na een paar uurtjes werk.

Level 29 99%

Nog 109 XP voor level 30

Paar dagen geleden toch maar gekocht. Moet nog wel even wachten totdat mijn account ''geactiveerd'' is omdat ik via bankoverschrijving heb betaald. Maar dat zal over een paar dagen wel klaar zijn :)

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Een vriend heeft het voor mij gekocht, dus hoef niet meer te wachten op Paypal :'D.

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Mijn stekkie vanuit wildernis-perspectief. Ingang is door mijn houten halletje. Heb een best groot grottenstelsel waarin alles (kas, huis, bergstation) met elkaar verbonden is.

Mijn kas. Ik kan er alleen geen water in krijgen dus hij is nog buiten werking. Als ik tijd over heb, ga ik hem verhogen en vergroten. Hij is nu wat magertjes.

Vooraanzicht van mijn hal. Rechts daarnaast mijn overdekt balkon vanwege invallende sneeuw in mijn paleisje. Ik heb dit sneeuwlandschap (wat overigens zeer irritant is; ik heb al 100 sneeuwballen) niet zelf gekozen. Ook niet aan te raden overigens en ik krijg het ook niet weg.

Mijn bergstation. Of eigenlijk moet het nog een bergstation worden. Dit idee heb ik van die gast in dat filmpje want dit is tevens mijn mijnschacht. Overdag heb je dan prima licht, ook al zit je op het diepste punt. Ik prefereer daglicht boven het schemerige licht van de fakkels.

Beter plaatje van mijn mijnschacht. Eerste doel is Iron vinden, want ik heb nog geen enkel materiaal gevonden, beter dan coal.

Tot zover mijn stekkie. :P

Level 12 88%

Nog 255 XP voor level 13

Ziet er tof uit, sneeuwt het in de nacht ook? Het zicht lijkt mij wel wat minder door de sneeuw namelijk.

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Het sneeuwt 24/7, dus ook 's nachts. En het mindere zicht ligt niet zozeer aan de sneeuw, eerder aan mijn computer. Ik heb die instelling op short staan anders lagged mijn computer. Best vreemd want drie jaar terug was mijn pc een high-end systeem die de nieuwste spellen op ultra-high aankon. Best vreemd: Battlefield 2, TES: Oblivion kan op ultra-high terwijl zo'n javaspel al lagged als een malle.

Level 32 97%

Nog 470 XP voor level 33

Het sneeuwt 24/7, dus ook 's nachts. En het mindere zicht ligt niet zozeer aan de sneeuw, eerder aan mijn computer. Ik heb die instelling op short staan anders lagged mijn computer. Best vreemd want drie jaar terug was mijn pc een high-end systeem die de nieuwste spellen op ultra-high aankon. Best vreemd: Battlefield 2, TES: Oblivion kan op ultra-high terwijl zo'n javaspel al lagged als een malle.

Dat is inderdaad apart! Maar je basis ziet er mooi uit man. Wel tof om te zien hoe je 'overleeft' in z'n sneeuwlandschap. Jammer dat het alleen geen verdere nadelen met zich meebrengt. Bijvoorbeeld dat je korter buiten kan zijn etc. Idee voor het spel: de 4 seizoenen.

Mijn kas is bijna af maar is wel al verbonden met een super lange gang. Zo lang dat ik er tracks heb neergelegd waardoor ik er over kan rijden met mijn mijnkarretjes. Ik moet wel zeggen dat het mijnkarretjes-systeem heel onnatuurlijk werkt en dan mag van mij dan ook nog wel verder worden uitgewerkt. Tot nu toe is alles verbonden in mijn basis en ben van plan een paar screens up te loaden als de kas af is.

Level 25 94%

Nog 544 XP voor level 26

Het nadeel van zo'n sneeuwlandschap is dat er heel weinig gras groeit en van gras haal je toch je zaadjes voor crops?

Mijn zoektocht naar iron heeft me nu vier blokjes opgeleverd waar ik een emmer van heb gemaakt. Net daarna heb ik gold en redstone gevonden maar dat kan ik dus niet hakken met m'n stone pickaxe.

Level 5 97%

Nog 10 XP voor level 6

Ik heb een kapot dom plan gemaakt...

M'n kas staat heel ver van mijn huis af, dus heb ik een spoor aan gelegd. Nahja, dat was de bedoeling... Te weinig steel om nog meer tracks te maken dus nu heb ik een half spoor en het farmen wil ook niet lukken dus eigenlijk is het helemaal mislukt. :''p

Hoe werkt dat farmen toch...? :''(

Level 29 95%

Nog 588 XP voor level 30

Tof spelletje alleen die kut sneeuw....

Ben bezig om een kasteel te bouwen met brug en slotgracht en al. Enige probleem is dat het water bevriest en ik er vuur bij moet zetten :P

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.