Minecraft

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Net vier jaar na her openen van dit topic is Minecraft verkocht voor $2.500.000.000,00 aan Microsoft. Notch heeft iets van 40% van de aandelen. Damn!

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Best prijzig zo een kat in de zak of one day fly. Ik heb nooit de appeal van Minecraft begrepen, verwacht dat ze niet meer zo een schot in de roos kunnen maken.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Minecraft is huge. Maar ze kopen alleen het IP. De founders gaan weg bij Mojang. Die cashen flink en Microsoft gaat T-Shirts van Minecraft verkopen ofzo? Of ze zijn geniaal of het is een laatste stuiptrekking. Ik zie het niet.

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

mij boeit het niet erg dat mojang is gekocht door microsoft. ik hoop alleen niet dat de spelers er last van krijgen. de community heeft de laatste tijd al wat klappen opgelopen...

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

hallo ik ben ed en ben eigenaar van een minecraft server.
daar bij ook nog mede eigenaar van een webstation .

maar ben op zoek naar iemand die ons kan helpen met het configureren van de plugins.
ik vraag dit om dat ik al; heel lang zelf heb geprobeeert maar kom er maar niet uit.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.