Tetris Party Deluxe

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

van Insidegamer:

Omschrijving

Tetris Party Deluxe is het vervolg op de WiiWare-titel Tetris Party en biedt urenlang puzzelplezier. De beroemde Tetris-blokken staan centraal in deze game. Natuurlijk is het mogelijk om zoveel mogelijk rijen van blokjes weg te spelen in de klassieke modus, maar je kunt in Tetris Party Deluxe meer dan alleen het klassieke Tetris-spel spelen.

De game bevat twintig nieuwe spelvarianten, zoals het maken van eigen puzzels en varianten op het klassieke Tetris. Daarnaast is het mogelijk om een Tetris-blok door parkoursen te navigeren. Je kunt jouw vorderingen volgen en je krijgt voor uitzonderlijke prestaties beloningen toebedeeld.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Releasedatum: 3 september 2010

Ontwikkeld door: Hudson Soft

Uitgegeven door: Nintendo

In Nederland vertegenwoordigd door:

Nintendo Benelux

Genres: Puzzel

Bevat: Singleplayer, Multiplayer (4 spelers) en Online (4 spelers)

Ook voor: Wii

Level %

Nog XP voor level

Fucking 30 euro voor een game als dit. Rot op!

Moderator
Level 67 97%

:')

Bij Wehkamp 23,85 eurotjes.

Level 21 94%

Nog 352 XP voor level 22

Beetje simpel, niet?

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Awesome game! Als 'ie 50 euro was had ik het er ook voor betaalt! ^_^

Level %

Nog XP voor level

Adviesprijs is gewoon 30 euro. Dat Wehkamp hem voor 23 aanbied snap ik. Want anders koopt echt niemand hem

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Wat moet je dan, dit voor 9,95 in de winkel leggen? :S. Games als Puzzle Quest, Meteos, Lumines ect liggen toch ook gewoon voor 30-35 euro in de winkels?

Ik heb Tetris DS al trouwens, geen behoefte aan nog eentje...

Moderator
Level 67 97%

Adviesprijs is gewoon 30 euro. Dat Wehkamp hem voor 23 aanbied snap ik. Want anders koopt echt niemand hem

Al was ie 50, dan had ik hem nog gekocht.

Deze titel is zo onwijs vet. De vs modus is zo onwijs verslavend. Lang geleden dat ik 2 dsjes continu in gebruik had. Beste handheld titel sinds tijden !

Moderator
Level 67 97%

Heb de Wii versie gister zo'n 4 uur gespeeld. Echt ook onwijs vet ! Vetste Wii en DS game deze gen imo. Zo leuk in MP.

Level 3 92%

Nog 11 XP voor level 4

Ik vind het geen geld voor zo'n onwijs toffe game, al jaren erg populair, iedereen kent Tetris! Wie weet schaf ik hem binnenkort nog aan, maar eerst maar eens kijken welke games ik nog wil, want er zijn veel goede games uitgekomen deze maand(en)!

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Ben ik nou de enige die deze versie wel compleet nutteloos vind als je het vergelijkt met Tetris DS :S

Level 3 92%

Nog 11 XP voor level 4

Ben ik nou de enige die deze versie wel compleet nutteloos vind als je het vergelijkt met Tetris DS :S

Nee, denk het niet. Ik zou hem ook niet aanschaffen als ik Tetris DS al had, maar omdat ik geen van beiden heb zou ik, áls ik Tetris aanschaf, natuurlijk Deluxe kiezen! Maar het voegt niets toe aan Tetris DS, dus als je die al hebt is het de moeite natuurlijk niet echt.

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Tetris spel meest geaccepteerde game in de gamegeschiedenis, i love it tetris game. 30 Euro te veel voor deze game zo één dag ik zoeken tetris game online in google en vond veel website bieden deze game, nu ik regelmatig speel tetris game op flashplay.nl

Level 21 95%

Nog 308 XP voor level 22

elielijahaley wrote on 13 februari 2014 15:13:

Tetris spel meest geaccepteerde game in de gamegeschiedenis, i love it tetris game. 30 Euro te veel voor deze game zo één dag ik zoeken tetris game online in google en vond veel website bieden deze game, nu ik regelmatig speel tetris game op flashplay.nl

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

:lol:

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.